Naymari Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 @Nay: skönt att du plockade upp referens/intern-humorn i min kommentar ☺️ Däremot kommer MickeH att mörda dig när han ser att du skrivit "LOL" 😛 *ler* Äh. Laddar upp en ny verision nu. Kommentarierna är borta med vinden i en storm 😮
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Sex braxar i en braxbrax! Säg det jefligt snabbt...nångång när ni känner fört. 😑
Naymari Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Förresten CHAE.. KAn man få tag på några av dina låtar? Typ nedladdning på ljudmolnet eller något? 🙂
Naymari Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Såja.. https://soundcloud.com/wernbergmusic/e-t-katy-perry-rock-cover
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Förresten CHAE.. KAn man få tag på några av dina låtar? Typ nedladdning på ljudmolnet eller något? 🙂 Venne... 😕 Har ljudmolnet nedladdningmöjligheter öht? 😳 Om inte annat så kan jag ju sprenda dig några wav:ar om du vill 😑 ERhm..vad ska du med dem till btw? 🙂
Naymari Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Venne... 😕 Har ljudmolnet nedladdningmöjligheter öht? 😳 Om inte annat så kan jag ju sprenda dig några wav:ar om du vill 😑 ERhm..vad ska du med dem till btw? 🙂 Ja. Gå in i egenskaper för låten så finns det "Download Enable" 🙂 Jag ska göra feta klubbremixer! Eller nä. jag diggar vissa låtar så vill ha dem som pendlarmusik ja 😑
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ja. Gå in i egenskaper för låten så finns det "Download Enable" 🙂 Jag ska göra feta klubbremixer! Eller nä. jag diggar vissa låtar så vill ha dem som pendlarmusik ja 😑 Jaså där ser man 😮 Mina låtar går inte att göra "pheta club remixer" på, de är för pretentiösa 😆 PM:a vilka låtar så sprendar jag iväg dem som emmpetreor, aight? 🙂 CP3(0):or 😳😄😆😎😑
Naymari Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Försöker fortfarande få rätt på min twitter-feed. I safari kommer den upp. i chrome ligger det kvar en soundcloudspelare. Men där är inte ens någon kod för någon soundcloudspelare. Jag blir snart gråhårig.
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 [...] Jag blir snart gråhårig. Med tanke på hur asgammal du är så ser jag det faktiskt hända 😛
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 tror min far fick grått hår när han var typ 30.... ser inte fram emot att bli äldre 🙁
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Natten för mig nu, kuppar 😑 Natti-natti, längatah 😄 Redigerat 16 november 2012 av CHAE
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3OYW-1XB_XM Hitler är arg på mig och mitt band. 🙁 ahh ska titta så fort jag plöjt igenom denna föreläsning ni har inget online man kan lyssna på btw? eller måste man vänta till skivan kommer?
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 ahh ska titta så fort jag plöjt igenom denna föreläsning ni har inget online man kan lyssna på btw? eller måste man vänta till skivan kommer? Vi har vår demo uppe på vår hemsida. Men skivan är väldigt snart klar, och då lägger vi ut på bland annat Spotify. 🙂
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 har jag bommat helt... ska ta och lyssna igenom era demon vid tillfälle 😄
Zakyath Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 har jag bommat helt... ska ta och lyssna igenom era demon vid tillfälle 😄 banne mej vad schysst det lät 🙂
Micke H Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Tack så mycket. 🙂 Då kanske det glädjer dig om jag säger att vår kommande skiva är tusen gånger bättre. 😉 Bra pagtopper btw.
Zakyath Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Tack så mycket. 🙂 Då kanske det glädjer dig om jag säger att vår kommande skiva är tusen gånger bättre. 😉 Bra pagtopper btw. jaa ska bli kul att höra! jag lyssnar inte så mycket på metal, så jag har svårt att jämföra med någon artist, men jag tyckte inte det var jättelångt ifrån typ kamelot..
Recommended Posts