D Vibe Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ah, så han har dubbelkört isåfall? 😄 Ja jösses..
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Jo han kan ha flera! Tror nog det är rätt så många här inne som har flera konton. Borde va förbjudet! 😑
D Vibe Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Tror att det är förbjudet enligt forumreglerna, men som sagt, svårt att bevisa. Bara att hävda att det är någon annan som använder samma ip-adress. Förövrigt fick jag en slägga på foten idag. Missade tyvärr stålhättan och träffade längre upp på foten. Gjorde ont. Redigerat 16 november 2012 av D Vibe
D Vibe Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ja, fast jag tror du fick en inre bild av att någon svingade en stor slägga mot marken och träffade foten.. Inte riktigt så illa var det som tur var 😄. Det var en lagom stor slägga som föll från en bänk och träffade foten. Men ändå. Gjorde ont :S https://www.studio.se/index.php/topic/97559-uppmarksamma-regel-nummer-11/ <-
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Haha... jo jag såg en stor pirat med slägga svingandes vilt omkring sig. 😆 ..men okej. Va ont!! 😳
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Han har väl bara bytt nick, men statistiken och inläggen hänger kvar från det gamla.
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ironman är iofs ett gammalt konto såg jag. Japp Han har väl bara bytt nick, men statistiken och inläggen hänger kvar från det gamla. Japp 😑
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Det råder knappast några förbud mot att byta nick. However; förr i världen påades det alltid (av Olsberg) i tråden "Medlemspresentationer". Sådant ser man aldrig nu 😕😑 Redigerat 16 november 2012 av CHAE
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Det råder knappast några förbud mot att byta nick. However; förr i världen påades det alltid (av Olsberg) i tråden "Medlemspresentationer". Sådant ser man aldrig nu 😕😑 nää, nu måste man kolla härr i längsta!
Linus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 ⚠️ @iPhone-längstahs; har ni haft problem med att inte kunna skicka de babyblå SMS:en? Babyblå meddelanden är inte SMS, de är iMessage. SMS är gröna.Säkert att mottagaren har iPhone eller annan iOS-enhet? Har du provat att skicka till deras Apple-ID istället för telefonnummer?
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Han har väl bara bytt nick, men statistiken och inläggen hänger kvar från det gamla. Just ja! Så vare för mig när admin bytte från mitt gamla nick till Neosus.
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 nää, nu måste man kolla härr i längsta! 😄 Japp, det är här det händer 😎 Babyblå meddelanden är inte SMS, de är iMessage. SMS är gröna. Säkert att mottagaren har iPhone eller annan iOS-enhet? Har du provat att skicka till deras Apple-ID istället för telefonnummer? Ja jo, jag vet. Det var nog bara något tillfälligt fel. Det fungerade igen efter någon timme eller så. Thänx tho 🙂 Gjorde pizza på Hönökaka. Proppmätt. He gott! 😑
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Just ja! Så vare för mig när admin bytte från mitt gamla nick till Neosus. vad hette du innan? slechter?
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Nä jag hette... något annat men de e int så viktigt (Typ Grahn) 😊
Linus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ptja, jag hette vectro i forumets begynnelse men bytte hyffsat tidigt till Linus
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Jag har varit analogfreak paralellt nästan hela tiden. Det ni.
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ptja, jag hette vectro i forumets begynnelse men bytte hyffsat tidigt till Linus "Velcro" ☺️ Varför bytte du? Jag har varit analogfreak paralellt nästan hela tiden. Det ni. 🥰😆
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 "Överklockning" låter läskigt. Ungefär som att "överhetta" någonting. Har förstått att det har med datorns processor och prestanda att göra i alla fall. Rätt? Svagsint page topper 🙂
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Finns det nån anledning numera? Ingen aning. Och om det nu skulle vara på det viset så är det inget jag skulle våga ge mig på.
Linus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Som att trimma en moppe och köra lite fortare än den var tänkt. Skriver detta från en 3,5 GHz processor som körs i 4,2 GHz. Med rätt voltstyrka etc. håller den sig lika stabil som på 3,5 GHz. Lite varmare är inget problem för min CPU-kylare, även på lägsta fart.
Zakyath Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 jag har en intelprocessor i min dator är jag ganska säker på. så mycket vet jag.
Recommended Posts