Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Har du ollat på den? 😮😱 Eller nej jag menar... Gott va! ☺️
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Dessutom ny jobb-kopp. Visst är den fiiiin? 🥰
CHAE Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Hen77:an har bytt namn till "ironman". I'm just saying. Men det kanske ni redan visste? Schysst att både MGP och hen är tillbaka såhär lagom till jul 🙂 Tomtar (och troll) kan man aldrig få för många av 😑
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Hen77:an har bytt namn till "ironman". I'm just saying. Men det kanske ni redan visste? Schysst att både MGP och hen är tillbaka såhär lagom till jul 🙂 Tomtar (och troll) kan man aldrig få för många av 😑 Nej, det visste jag inte. Thanks for the heads up. http://www.youtube.com/watch?v=TY2TDRd_pt4 😄 :D 😄 Seriöst, jag garvar fortfarande åt den där. Det måste vara den bästa Hitler-parodivideon hittils! 😄
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Hen77:an har bytt namn till "ironman". I'm just saying. Men det kanske ni redan visste? Schysst att både MGP och hen är tillbaka såhär lagom till jul 🙂 Tomtar (och troll) kan man aldrig få för många av 😑 Nä, det visste jag inte. Var har du sett till honom?
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Fast nu undrar jag bara...VILKET SÄTE SKA JAG TAAAA?! 😠
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 (redigerat) Aha. Varför byta nick? Exakt! Why? För att rätt många inte ville ha med honom att göra längre? Visste inte att man bara kan byta sådär. Ett ämne för en tråd kanske? Redigerat 16 november 2012 av SadamJR
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Provar. Ah. Jag tänkte väl det.
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 För att rätt många inte ville ha med honom att göra längre? Visste inte att man bara kan byta sådär. Ett ämne för en tråd kanske? Jag tror att man måste pm:a admin om man vill byta nick. Inget man kan göra själv.
Neosus Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Experimenterar lite. xD Nu har du nog fikat en bulle för mycket 😄
Micke H Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Finns ingenting sådant som för mycket bullar! 😠 Då jävlar blir det andra bullar!
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Jag tror att man måste pm:a admin om man vill byta nick. Inget man kan göra själv. Borde det inte gå ut nån varning eller nåt?
D Vibe Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Fast det är nog svårt att bevisa att det är en gammal användare som registrerat ett nytt konto utan att ta bort det gamla...
SadamJR Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Ironman är iofs ett gammalt konto såg jag. Kontot är väl lika gammalt som det gamla nicket, henber77, om han inte har haft ännu flera namn på vägen.
Recommended Posts