Micke H Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Oj. Såg precis att jag skrev detta för ett år och ett par månader sedan: GE MIG! Och nu är den min. 🥰 Lite stolt är man allt. "Ding by ding can you dig my dongIt may come short but it might come long Limb by limb you're climbing up my tree Making things more fun for me" Här är det inte brett! 😕 Vilken webbläsare kör du på?
Micke H Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Jag med. Och det är alltså inte brett för dig? 🤪
Neosus Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Typ testa rensa bort coockies eller så kanske? 😕 ...appro på det så har jag inte fikat något! 😳
Neosus Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Typ virus i dattan då? Spyware? Fixa ad-block? ....äta mat kanske? 😳 Jo de ska ja göra.. ☺️😱
Micke H Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Typ virus i dattan då? Spyware? Fixa ad-block? ....äta mat kanske? 😳 Jo de ska ja göra.. ☺️😱 Nope, inget virus eller sånt. Och Ad-block har jag redan. Jag provad att avaktivera Ad-block. Jäääääklar vad mycket reklam det är på Studio Forum egentligen. 😏
slejnard Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 jepps! inge bredd här heller. kör firefox. 😎 ....och ad-block. addictivedrumsblockerare
D Vibe Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Boom! Förbannat bra analys av SD om än skrämmande. http://www.dn.se/debatt/sverigedemokraterna-ar-ett-fascistiskt-parti
Zakyath Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Boom! Förbannat bra analys av SD om än skrämmande. http://www.dn.se/deb...scistiskt-parti aa låt oss dehumanisera de där jävla SDarna och trivialisera deras åsikter och ståndpunkter, de är undermänniskor, de har inga känslor eller intellekt!
D Vibe Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 aa låt oss dehumanisera de där jävla SDarna och trivialisera deras åsikter och ståndpunkter, de är undermänniskor, de har inga känslor eller intellekt! Mja. Läste du analysen?
Zakyath Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Mja. Läste du analysen? Ja andemeningen var väl att SDare är dagens nazister och vetenskapsmän (vilka??) är överens om det, så det är OK att kalla dem fascister och inte ens ta diskussionen med dem. det han vill är att vi ska stigmatisera en stor grupp (ca 10%) av befolkningen ytterligare och avfärda deras intellektuella åsikter som dumheter. oavsett hur anhängarnas politiska åsikter må skilja sig från nidbilden som blir uppmålad ska vi gruppera in dem i gruppen rasister och inte ta vad de säger seriöst, för de är farliga för vårt samhälle. 1
D Vibe Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Njae. Andemeningen var att om man analyserar deras partiprogram så ser man direkta kopplingar till vad fascism (inte nazism) är. Det är bara att fascism är ett "fult" ord, så det är ingen som vågar bruka det. "I stället formulerades den nya fascismen: • Det pluralistiska och multikulturella samhället ska avskaffas, till förmån för ett etniskt homogent samhälle. • Den västerländska demokratin – baserad på universella mänskliga rättigheter och individens frihet – ska ersättas av demokrati baserad på idén om ett ”organiskt samhälle”. • Den moderna tidens kosmopolism ska besegras via ett hyllande av autentisk nationell kultur. • Insikt måste nås om att de euroepiska kulturerna befinner sig inför ett akut hot, de har nästan gått förlorade. Multikulturalism och multietnicitet undergräver de homogena kulturella och etniska identiteterna i Europa. • Den nya fascismen ska presenteras som en innovativ tredje väg, mellan traditionell vänster och höger."
D Vibe Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 (redigerat) Den där plattnacken som skrek otrevligheter på stan förresten... det som är allvarligt där är att han har ljugit i 2.5 år och dessutom smutskastat Soran Ismail. Dessutom fortsätter han att ljuga när han säger sig inte hå något minne från kvällen.. han har ju för fasen klippt "godbitarna" ur filmen och publicerat på Youtube för att försöka vinkla det åt sitt håll redan för drygt 2 år sen. Det är allvarligare än hans klantighet den där natten när man såg hans sanna ansikte... Redigerat 15 november 2012 av D Vibe
Recommended Posts