Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det roligaste i sammanhanget är att dom har hållit på och blåljugit. Sen när filmen kommer fram heter det att huvudfiguren har gått i terapi för att hantera sin ilska osv. Finns det ingen terapi för rasister?

Hela saken är så urbota jävla dumt skött av dem så det liknar ingenting.

Postat

Verkar som att Almqvist lämnar in. "Yeah that's right, you little bitch; run and hide" 🙂

Postat

Jag ska starta ett eget parti "Det heter VÄSTERBOTTENSOST era jävlar" 😑

🙂

Det där "era jävlar" kanske du skulle fundera över?

Varför det?

Postat

Jävlarna vill nog inte ha något med västerbottenost att göra.

Det tror jag! 😮

...dom jävlarna... 😏

You see; det har redan fastnat 😛

Postat

Dom e int kloka nån av dom där pellejönsarna.

Nu ber han om ursäkt också, pellejönsen. Han kan dra åt helvete 🙂

Postat

va GOTT 😮

ninjad

är det krismöte? 🙁

Ja alltså, eftersom jag är lite lat kan du läsa här: http://mickehasselqvist.studio51.se/ Andra inlägget.

Uppföljning på det: problemen vi har nu är våra ganska så oproffsiga ljudtekniker. Slutresultatet blir bra, men mellan varven gör dom riktigt, riktigt märkliga misstag. Tappar bort sångspår, missar att tona ut vissa instrument och det märkligaste av allt - tappar bort hela intron. 😳

Som sagt, det dom gör blir bra och det har jag inga problem med. Men det har varit så jäkla mycket pill och småtjafs och missar från deras sida att man börjar lessa lite...

Postat

Ah då förstår jag. Låter som en lat jäkla oinspirerad ljudtekniker. Hoppas det löser sig!

Det har ju gått så långt så att vi inte kommer kunna ha en releasefest... 😑 Men skivan kommer bli klar och den kommer att låta bra.

Vi har redan flera gånger under arbetets gång blivit lite konfunderade på deras arbetssätt. Dom har kopierat projekt hit och dit, och lagt sångspår i olika projekt.

Och det skummaste av allt - första utmixen dom gjorde som dom lät oss lyssna på lät för jävlig, om jag ska vara ärlig. Trummorna var SUUUUPERtriggade utav bara helvete. Inte ett spår kvar av originaltrumman. Visst ska metal vara lite triggat, men inte i den graden! Och när vi dessutom gett dom tydliga instruktioner hur vi vill ha det, och rentav gett exempel på låtar.

Det där ville jag inte skriva i min publika blogg, iallafall inte innan skivan är färdigmixad. 😛

Postat

Tack. 🙂

Det är samma ljudtekniker som även gjorde demon - Studio Precision. På demonivå under korta deadlines och snabbt arbete sköter dom sig bra. Men ett så pass stort projekt som en hel skiva så finns det inte en chans att jag kan rekommendera dom. Och vi kommer verkligen inte att anlita dom igen, inte ens för någon form av demobruk.

Postat

Men vahettere... varför måste jag installera en uppdatering till en grej som jag inte har installerat?

Dumma Microsoft. 😠

...så jag installerar iallafall. 😳

Postat

Men vahettere... varför måste jag installera en uppdatering till en grej som jag inte har installerat?

Dumma Microsoft. 😠

...så jag installerar iallafall. 😳

windows.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.