SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 I project runway på svenska säjer programledaren hela tiden catwalk. Är det tillåtet?
Naymari Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 I project runway på svenska säjer programledaren hela tiden catwalk. Är det tillåtet? kattgång? Martin Timell fyller 55 imorgon. Hef-titt.
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Trollade lite i "prylen-" tråden 😑 ...och jag trollade dig 🥰
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 (redigerat) Återigen spöktema i årets julkalender... 😏 Jag tyckte att Ture Sventon var rätt ball. Och Trolltider (reprisen från 1979 obviously. Vill minnas att den vart helläskig 🙁 ) och Julstrul med Staffan & Bengt likaså 🥰 Bubblare: Sunes Jul för att Peter Haber är fakking awesome som pappa Rudolf 😆 Redigerat 12 november 2012 av CHAE
Neosus Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Jag kopplar ner maskineriet nu då såatte! Ni får hare! 🙂
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Jag skulle lätt vilja se Grahn göra TV-julkalendern. Sadam också. "Julstrul med Sadam & Grahn" SadamJR och Grahn bakar lussebular, kokar knäck och Coca Cola samt hälsar på MickeH i Storskogen och får värdefulla råd om allt möjligt såhär inför jul. 😳
SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Återigen spöktema i årets julkalender... 😏 Jag tyckte att Ture Sventon var rätt ball. Och Trolltider (reprisen från 1979 obviously. Vill minnas att den vart helläskig 🙁 ) och Julstrul med Staffan & Bengt likaså 🥰 Bubblare: Sunes Jul för att Peter Haber är fakking awesome som pappa Rudolf 😆 Och snart är dottern så gammal så att du kan se den med henne, utan att det käns genant.
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Passa er så ni inte får memphis på er. 😆 Helst inte på men jag skedar honom gärna 🥰 Pax för att vara the big spoon tho 😮😄
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Jag kopplar ner maskineriet nu då såatte! Ni får hare! 🙂 Herrå Grahn! Och snart är dottern så gammal så att du kan se den med henne, utan att det käns genant. Nice! 😄 * * * Vid vidare eftertanke så gör jag en Grahn och går och lägger mig 🙂 Gonatt, längstah!
SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 debatt skulle nog va bra i julkalender. Kan se önskelistorna framför mej.
Fidden Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 (redigerat) Återigen spöktema i årets julkalender... 😏 Jag tyckte att Ture Sventon var rätt ball. Och Trolltider (reprisen från 1979 obviously. Vill minnas att den vart helläskig 🙁 ) och Julstrul med Staffan & Bengt likaså 🥰 Bubblare: Sunes Jul för att Peter Haber är fakking awesome som pappa Rudolf 😆 Jag garvade jävligt mycket åt allrams julkalender också 😆 http://www.youtube.com/watch?v=nu4QdS-6LSo&feature=relmfu Redigerat 12 november 2012 av Fidden
Fidden Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Finns hur mycket som helst. eller nä, men ganska mycket. eller ganska precis 24 avsnitt om man tänker efter. http://www.youtube.com/watch?v=TMq61x4pH3Q
Neosus Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Jag skulle lätt vilja se Grahn göra TV-julkalendern. Sadam också. "Julstrul med Sadam & Grahn" SadamJR och Grahn bakar lussebular, kokar knäck och Coca Cola samt hälsar på MickeH i Storskogen och får värdefulla råd om allt möjligt såhär inför jul. 😳 Men härre gud nu kan jag inte sova... xD Men gonatt ändå 😄
SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Den där norska fejkade dokusåpajulkalendern där samma gutt blev utröstad men kom tillbaka hela tiden var rätt kul.
SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Jag skulle nog kunna sätta lite sprutt på en julkalender iofs. Frågan är hur barnvänligt det skulle bli. Det vore nog inget fär chae t ex.
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Bubblare: Sunes Jul för att Peter Haber är fakking awesome som pappa Rudolf 😆 HELL YEAH! 🥰 Jag skulle lätt vilja se Grahn göra TV-julkalendern. Sadam också. "Julstrul med Sadam & Grahn" SadamJR och Grahn bakar lussebular, kokar knäck och Coca Cola samt hälsar på MickeH i Storskogen och får värdefulla råd om allt möjligt såhär inför jul. 😳 Jag, i Storskogen? Är du galen, människa? xD
slejnard Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 xD xP vista windows 7 vem vinner!?!? 😮 at sadamjr: nu har jag citerat rockford. kolla om du ser citatet??? 😑
slejnard Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 gillade dieselråttor å sjömansmöss. julkalendrar är överlag bra. jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa har vi lämnat den diskussionen. 😄 ska göra en grahnbaschea: lägga mig. 😑
SadamJR Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 at sadamjr: nu har jag citerat rockford. kolla om du ser citatet??? Det gör jag.
Naymari Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 (redigerat) \ o / | / \ Gick inte :c Redigerat 13 november 2012 av Naymari
Recommended Posts