Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Jag fick ett pm angående Lexiconreverbet jag satt ut till försäljning. Han skriver att han vill ha det billigt eftersom han bara ska ha den som gitarr-reverb.

Jag svarade med en motfråga att om han bara skulle ha den utan användning om han då vill ha den gratis.

Du kan skicka den plus 4000 kr till mig - för jag ska sälja den vidare....

Det finns folk till allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har inte fikat kaffe idag! 😮

Nu får du FAN I MIG skräpa dig, Grahn! 😠😛

Fyfan vad mycket politik man blev inblandad i idag då. Trött på skiten. Jag är bara en enkel programmerare, jag vill inte bli inblandad i sånt. 😛

Då var det alltså du som läckte Peetzälls lösen! 😑

I knew it! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett franskt företag med svenska dotterbolag. Dom svenska dotterbolagen anställer oss för att ta hand om ett webbsystem som franska företaget har byggt.

Det svenska dotterbolaget ber oss att fixa en väldigt omfattande förändring. Det franska företaget ser detta och ifrågasätter oss. Vi hänvisar till svenska dotterbolaget. Det svenska dotterbolaget blir ifrågasatt av franska företaget.

Och jag bara vet att VI kommer att få skulden. Och jag bara vet att vi kommer förlora dom som kunder.

Och förutsatt att vi inte tappar alltför mycket pengar så har jag ingenting emot det.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska fan starta kaffepartiet!

JOINA? ☺️

Givet 😄

Grahns kaffeparti - ett gott parti

Grahns kaffeparti - inte bara sump

etc

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett franskt företag med svenska dotterbolag. Dom svenska dotterbolagen anställer oss för att ta hand om ett webbsystem som franska företaget har byggt.

Det svenska dotterbolaget ber oss att fixa en väldigt omfattande förändring. Det franska företaget ser detta och ifrågasätter oss. Vi hänvisar till svenska dotterbolaget. Det svenska dotterbolaget blir ifrågasatt av franska företaget.

Och jag bara vet att VI kommer att få skulden. Och jag bara vet att vi kommer förlora dom som kunder.

Och förutsatt att vi inte tappar alltför mycket pengar så har jag ingenting emot det.

😏

Alla skyller på alla. Så onödigt. Innebär den där väldigt omfattande förändringen bl.a. att göra språkliga justeringar? I så fall känner jag igen scenariot. Det slutar med att inga förändringar får göras öht och sedan när slutkunderna ska använda materialet i befintligt skick så tror de att man skämtar.

Jag ska fan starta kaffepartiet!

JOINA? ☺️

Jag kan redan se en utbrytargrupp.

Kaffekaka

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag installerade Spotify igen

f´låt! 😑

Jag fick lyssna på några låtar via mailen i förrgår och säga vad jag tyckte om dem. Tjänade en hel tia... Första frågan var dock: Har du spotify eller använder du någon annan musiktjänst? Vad menas med musiktjänst? Jag använder MySpace och YouTube - de är väl musiktjänster? Så jag svarade ja och fick frågorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...