debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Jag fick ett pm angående Lexiconreverbet jag satt ut till försäljning. Han skriver att han vill ha det billigt eftersom han bara ska ha den som gitarr-reverb. Jag svarade med en motfråga att om han bara skulle ha den utan användning om han då vill ha den gratis. Du kan skicka den plus 4000 kr till mig - för jag ska sälja den vidare.... Det finns folk till allt.
Micke H Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Fyfan vad mycket politik man blev inblandad i idag då. Trött på skiten. Jag är bara en enkel programmerare, jag vill inte bli inblandad i sånt. 😛
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Det hjälper inte att springa fortare om man har vänt kompassen fel /Shabby Chic
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Jag har inte fikat kaffe idag! 😮 Nu får du FAN I MIG skräpa dig, Grahn! 😠😛 Fyfan vad mycket politik man blev inblandad i idag då. Trött på skiten. Jag är bara en enkel programmerare, jag vill inte bli inblandad i sånt. 😛 Då var det alltså du som läckte Peetzälls lösen! 😑 I knew it! 😳
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Fyfan vad mycket politik man blev inblandad i idag då. Trött på skiten. Jag är bara en enkel programmerare, jag vill inte bli inblandad i sånt. 😛 ? Är ni ute på valturné redan?
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu får du FAN I MIG skräpa dig, Grahn! 😠😛 Då var det alltså du som läckte Peetzälls lösen! 😑 I knew it! 😳 Jahaa... han som tvångsvårdas och gör grejer tillsammans med Alexander Bastard eller hur var det nu?
Micke H Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Ett franskt företag med svenska dotterbolag. Dom svenska dotterbolagen anställer oss för att ta hand om ett webbsystem som franska företaget har byggt. Det svenska dotterbolaget ber oss att fixa en väldigt omfattande förändring. Det franska företaget ser detta och ifrågasätter oss. Vi hänvisar till svenska dotterbolaget. Det svenska dotterbolaget blir ifrågasatt av franska företaget. Och jag bara vet att VI kommer att få skulden. Och jag bara vet att vi kommer förlora dom som kunder. Och förutsatt att vi inte tappar alltför mycket pengar så har jag ingenting emot det. 😏
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Allt detta jobb för att skriva ut en biljett? Nej.
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu får du FAN I MIG skräpa dig, Grahn! 😠😛 Jag ska fan starta kaffepartiet! JOINA? ☺️
CHAE Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 (redigerat) Jag ska fan starta kaffepartiet! JOINA? ☺️ Givet 😄 Grahns kaffeparti - ett gott parti Grahns kaffeparti - inte bara sump etc Redigerat 25 oktober 2011 av CHAE
Micke H Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Då var det alltså du som läckte Peetzälls lösen! 😑 I knew it! 😳 😊 Jag ska fan starta kaffepartiet! JOINA? ☺️ VAD FAN TROR DU! 😄
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Ett franskt företag med svenska dotterbolag. Dom svenska dotterbolagen anställer oss för att ta hand om ett webbsystem som franska företaget har byggt. Det svenska dotterbolaget ber oss att fixa en väldigt omfattande förändring. Det franska företaget ser detta och ifrågasätter oss. Vi hänvisar till svenska dotterbolaget. Det svenska dotterbolaget blir ifrågasatt av franska företaget. Och jag bara vet att VI kommer att få skulden. Och jag bara vet att vi kommer förlora dom som kunder. Och förutsatt att vi inte tappar alltför mycket pengar så har jag ingenting emot det. 😏 Alla skyller på alla. Så onödigt. Innebär den där väldigt omfattande förändringen bl.a. att göra språkliga justeringar? I så fall känner jag igen scenariot. Det slutar med att inga förändringar får göras öht och sedan när slutkunderna ska använda materialet i befintligt skick så tror de att man skämtar. Jag ska fan starta kaffepartiet! JOINA? ☺️ Jag kan redan se en utbrytargrupp. Kaffekaka
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Jag installerade Spotify igen f´låt! 😑 Jag fick lyssna på några låtar via mailen i förrgår och säga vad jag tyckte om dem. Tjänade en hel tia... Första frågan var dock: Har du spotify eller använder du någon annan musiktjänst? Vad menas med musiktjänst? Jag använder MySpace och YouTube - de är väl musiktjänster? Så jag svarade ja och fick frågorna.
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Dessutom lyssnar jag på P3 Live nån gång i kvartalet. Inte illa! 😄 Och av en händelse 3SAT eller nåt annat ibland. Grahns kaffeparti - inte bara sump 😆 Bäst!
debatt Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Vad är det månntro? Låter som namnet på ett 80-tals synthbaserat dansband... eller ett företag??
Fidden Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 florian har jag druckit öl med. ärvde hans paraply som han glömde i pubsoffan.
Pazo Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 florian har jag druckit öl med. ärvde hans paraply som han glömde i pubsoffan. 😑
Micke H Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 ...fast den va inge bja f´låt 😑 JAG FÖRLÅTER DIG ALDRIG! 😮 ...eller jo förresten, det gör jag. 😄
Neosus Postat 25 oktober 2011 Postat 25 oktober 2011 Nu lyssnar jag på Incubus nyaste f´låt 😑 Mitt hakskägg är vått men de kan bero på att ja e nyduschad f´låt 😑 "HEJ ANNA FRÅN IKEA HÄR" jävla reklam 😠
Recommended Posts