Neosus Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 Skulle inte förvåna mig! Fast med en extra nubbe går ju sånt ner oxå... 😑
Fidden Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 Surströmming med vinbärsgele och lingonsylt, MUMMA!
Neosus Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt 😳
Guitar Nilsson Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 Jag fick en fin kaffekopp som det stod Fars Kopp på. Fylld med godis som jag har äte upp nu.
slejnard Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 va gott! 😮 vi har varit ut å käkat å sen blev det bio. hyfsat rolig: möhippan. Surströmming med vinbärsgele och lingonsylt, MUMMA! goooooott va ☺️😄
SadamJR Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 Har försökt mej på surströmming två ggr. Aldrig mer.
slejnard Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 man ska mykke tillbehör om man inte är vrålförtjust. lök mjukt tunnbröd potatis tomat
SadamJR Postat 11 november 2012 Postat 11 november 2012 man ska mykke tillbehör om man inte är vrålförtjust. lök mjukt tunnbröd potatis tomat Och en jävla massa brännvin.
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Lingonsylt och vinbärsgele. Du hamnade verkligen i rätt land. 😆 Vänta bara tills vi flyttar till Åtvidaberg; då har vi verkligen hamnat rätt 😄 Han gillar säkert surströmming oxå. Nope 😑 Provat en gång och det var inte min burk med fisk 😕
CHAE Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Go moron, längstah! 😄 Nu ska jag till joppet. @Micke; hur många testvändor har du kört med din nya rigg? 😮 Och vad tyckte grannarna? 😳
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Pretty fun ☺️ Gillar inte tårta eller överhuvudtaget när det blir en grej kring sådant här så jag grundmurade en presumtiv tradition i vårt hem; jag lagade precis vad jag ville när jag kom hem från joppet 🙂 Det vart fläskfilé med gorgonzolasås, ris och riktig (= hemmagjord) svartvinbärsgelé (som vi fick av några goda vänner för ett tag sedan) 🥰 Moa hajade såklart ingenting och nöjde sig med att jag var hemma 😄 Tjejen gav mig dock en dessertskål. Jag uppfattade att tanken var att jag skulle få en varje Fars dag tills vi har ett stort...hm...gäng 😳😕 Som sagt; på det hela taget var det kul. Fars dag-prylen i sig är väl tämligen lam men hela familjen vart samlad, satt och käkade och det var nog den bästa presenten. Nej bevare mig väl Använder ytterst sällan slips Nu: sova 😑 Gonatt längstah 😄 Fars dag i sig är crap men kul att ni fick en anledning att samlas och ha mysigt iallafall. 🙂 EDITH: tog bort några smileys pga att det var för många tillåtna? 😳
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Go moron, längstah! 😄 Nu ska jag till joppet. @Micke; hur många testvändor har du kört med din nya rigg? 😮 Och vad tyckte grannarna? 😳 Inte överdrivet många än. Har haft kvinnobesök över helgen. 😑 Men snart så!
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Neeeeeej, vad har du gjort? 🙁 En polare har skaffat skitful stil. xD Bakåtslickat hår, töjning i örat, raggar-polisonger... 😱
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Vi har en praktikant här, en tjej som fortfarande går i nian. Vår yngsta praktikant hittills. Jag såg nyss hur hon fotade anslagstavlan där jag gjort alla mina konstiga grafer. 😄
Neosus Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Ja? 😳 ...eller nej jag menar nej! Det menar jag! 😑
Micke H Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Så har man lekt med en iPad mini också. Jag älskar mitt jobb. xD
Recommended Posts