Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Jag menar det! Orka bry sig om innehåll när man har yta. 🥰
Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Nej, dags att stänga butiken. Trevlig helg på er alla! 😄
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Nej, dags att stänga butiken. Trevlig helg på er alla! 😄 Detsamma, Micke 🙂 1
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 😑 Nej, dags att stänga butiken. Trevlig helg på er alla! 😄 Hare! 😄
slejnard Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Hallå! Brassar på köttfärs! 😮 @sadamjr: internutbildning! God lunch!
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Kanin! 😆😄😑 Strimlad lövbiff, purjolök och krämfräsch blir det här. Och ris! 😊
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Vad blir det DÄR?? Det har jag alltid undrat... 😑
Naymari Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Snyggare grafik. xD Så sugen på windows 8 bara för det! Inte.. 😑 Jag menar det! Orka bry sig om innehåll när man har yta. 🥰 That's What he said? 😮
SadamJR Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 @sadamjr: internutbildning! God lunch! Fängelse?
Zakyath Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 har börjat sitta och klicka igenom relaterade videor jävligt mycket på tuben på sistone.. man hittar mycket bra!
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Jag gav dig en följdfråga, Zak, i den där "skittråden". Ta det inte som ett påhopp.
Zakyath Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 och däär försvann mina inlägg! inte helt överraskad.
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 och däär försvann mina inlägg! inte helt överraskad. It figures 😏 * * * Har provat igenom den här J&H-pedalen ikväll och jävlar i havet vad den är göttig 🥰 Som sagt; jag är ingen distkille men dist-sidan på den här pedalen är helt jävla enorm 😮 Disten är inte alls sådär överväldigande som många andra distar utan alldeles CHAE:ig ("lagom" that is ☺️😉 ) Har precis suttit och laborerat ihop lite sköna grejer med OD och dist-kombon och det lirar grümt 😄
Naymari Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Har provat igenom den här J&H-pedalen ikväll och jävlar i havet vad den är göttig 🥰 Som sagt; jag är ingen distkille men dist-sidan på den här pedalen är helt jävla enorm 😮 Disten är inte alls sådär överväldigande som många andra distar utan alldeles CHAE:ig ("lagom" that is ☺️😉 ) Har precis suttit och laborerat ihop lite sköna grejer med OD och dist-kombon och det lirar grümt 😄 🥰 :wub:
Naymari Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 är bara 17 i 3 dagar till. Jag börjar bli gammal.
Recommended Posts