Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

68089_10151250686698749_811030205_n.jpg

Här är hon. 🥰 Och min gamla, gamla, gamla trotjänare Spider. xD

🥰

Grattis till nedkomsten 😄 Jahaja, då har du gått och blivit Boosa Meegie-ägare då'rå!

Håller med Grahn att du ska smälla upp ett Tub-klipp å det snaraste 😮

Det var ju oxå en jävla pagetopper.

😆

Klockren ju!

Postat

Tack CHAE! 😄 Klipp kommer snart! Snart är det klippt!

*ler*

Postat

Herrejävlar, vilken otrevlig kund. Jag undrar om jag någonsin kommer lära mig att inte ta illa upp av sådana människors beteende?

Postat

Det absolut det första jag ska göra med min gammel samicken är att byta elektroniken!

Sprak och knaster vill man int ha! Så de så! 😑

Postat

Känns som att det där är en gitarr man vill modda. Frågan är om man ska byta till lönnhals? Samt byta hummisen till en zebra?

Innan jag är klar har jag spendera ungefär vad en 5000 kronors gitarr...kostar! 😱😊

Postat

SMLJ_22_6603.jpg

[...]

Vad tror ni om det?

Ingår dragstång? Är den förborrad? Passar den till din gura eller måste du fräsa i kroppen? e t c 😑 Kostnad för mekanik och sådant där småplock tillkommer såklart, ja?

Postat

Ingår dragstång? Är den förborrad? Passar den till din gura eller måste du fräsa i kroppen? e t c 😑 Kostnad för mekanik och sådant där småplock tillkommer såklart, ja?

De va bra frågor... men vahettere... Jag tror att dragstång ingår men nu vart jag osäker! 😳

Enligt mina mätningar så ska den passa i halsfästet. Typ 56mm. Jo elektroniken och sånt tillkommer.

Men är inte riktigt säker på vad man ska ha för hals. 😳

Jag ska sova på saken! 😑

Postat (redigerat)

De va bra frågor... men vahettere... Jag tror att dragstång ingår men nu vart jag osäker! 😳

Enligt mina mätningar så ska den passa i halsfästet. Typ 56mm. Jo elektroniken och sånt tillkommer.

Men är inte riktigt säker på vad man ska ha för hals. 😳

Jag ska sova på saken! 😑

Mm, det finns ju en hel del att ta med i beräkningen. Segt 😑

Najs!

Jafg föredrar det där CBS-huvudet.. Det där stora du vet. Det är så jääälla snyggt! 🥰

Vad är skillnaden från vanliga röj? xD

Att Micke är sämst på W8-versionen? 😕😳😛

Zak rage:ar i Martins presentations-tråd! 🙂🥰

Redigerat av CHAE
Postat

Nu ska ja diska å sen ska ja fundera ännu mer... 😳

...kommer visserligen att fundera medans jag diskar oxå. Men iallafall såatte.. 😳

Postat

Nu ska ja diska å sen ska ja fundera ännu mer... 😳

...kommer visserligen att fundera medans jag diskar oxå. Men iallafall såatte.. 😳

iseewhatyoudidthere.png

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.