SadamJR Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Montera en elmotor så kan du sitta och åka på den...till jobbet! *smart* Och dra ett eller annat solo under tiden.
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Och dra ett eller annat "solo" under tiden. Exakt! 😊
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Här är hon. 🥰 Och min gamla, gamla, gamla trotjänare Spider. xD 🥰 Grattis till nedkomsten 😄 Jahaja, då har du gått och blivit Boosa Meegie-ägare då'rå! Håller med Grahn att du ska smälla upp ett Tub-klipp å det snaraste 😮 Tänk på vad ni gör. http://www.dn.se/nyh...v-skyddstillsyn Det var ju oxå en jävla pagetopper. 😆 Klockren ju!
Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Tack CHAE! 😄 Klipp kommer snart! Snart är det klippt!
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Tack CHAE! 😄 Klipp kommer snart! Snart är det klippt! *ler*
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Jag, min systerdotter och min syster. ☺️ *ler* *ler*
Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Herrejävlar, vilken otrevlig kund. Jag undrar om jag någonsin kommer lära mig att inte ta illa upp av sådana människors beteende?
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Det absolut det första jag ska göra med min gammel samicken är att byta elektroniken! Sprak och knaster vill man int ha! Så de så! 😑
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Känns som att det där är en gitarr man vill modda. Frågan är om man ska byta till lönnhals? Samt byta hummisen till en zebra? Innan jag är klar har jag spendera ungefär vad en 5000 kronors gitarr...kostar! 😱😊
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 [...] Vad tror ni om det? Ingår dragstång? Är den förborrad? Passar den till din gura eller måste du fräsa i kroppen? e t c 😑 Kostnad för mekanik och sådant där småplock tillkommer såklart, ja?
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Ingår dragstång? Är den förborrad? Passar den till din gura eller måste du fräsa i kroppen? e t c 😑 Kostnad för mekanik och sådant där småplock tillkommer såklart, ja? De va bra frågor... men vahettere... Jag tror att dragstång ingår men nu vart jag osäker! 😳 Enligt mina mätningar så ska den passa i halsfästet. Typ 56mm. Jo elektroniken och sånt tillkommer. Men är inte riktigt säker på vad man ska ha för hals. 😳 Jag ska sova på saken! 😑
Naymari Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Hosco Stratahals 22 band lönn Vintage Blev sugen på att bygga själv nu. vet inte varför! 😱
Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 (redigerat) Minesweeper på Windows 8 var rätt kul faktiskt. xD Redigerat 9 november 2012 av Micke H
Naymari Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Minesweeper på Windows 8 var rätt kul faktiskt. xD Vad är skillnaden från vanliga röj? xD
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 (redigerat) De va bra frågor... men vahettere... Jag tror att dragstång ingår men nu vart jag osäker! 😳 Enligt mina mätningar så ska den passa i halsfästet. Typ 56mm. Jo elektroniken och sånt tillkommer. Men är inte riktigt säker på vad man ska ha för hals. 😳 Jag ska sova på saken! 😑 Hosco Stratahals 22 band lönn Vintage Mm, det finns ju en hel del att ta med i beräkningen. Segt 😑 Najs! Jafg föredrar det där CBS-huvudet.. Det där stora du vet. Det är så jääälla snyggt! 🥰 Vad är skillnaden från vanliga röj? xD Att Micke är sämst på W8-versionen? 😕😳😛 Zak rage:ar i Martins presentations-tråd! 🙂🥰 Redigerat 9 november 2012 av CHAE
Neosus Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Nu ska ja diska å sen ska ja fundera ännu mer... 😳 ...kommer visserligen att fundera medans jag diskar oxå. Men iallafall såatte.. 😳
CHAE Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Nu ska ja diska å sen ska ja fundera ännu mer... 😳 ...kommer visserligen att fundera medans jag diskar oxå. Men iallafall såatte.. 😳
Micke H Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Vad är skillnaden från vanliga röj? xD Snyggare grafik. xD
Recommended Posts