Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

fifan :c

Var det hennes eller bilchaufförens fel?

Det var hennes fel. Hon kom från fel håll. Själv var jag nära att köra in i bilen som tvärbromsade. Hade bågen uppe på framhjulet, och sedan skulle man köra upp.

Annons
Postat

Det var hennes fel. Hon kom från fel håll. Själv var jag nära att köra in i bilen som tvärbromsade. Hade bågen uppe på framhjulet, och sedan skulle man köra upp.

Varför blev ni kuggade om hon gjorde fel?

Postat

Varför blev ni kuggade om hon gjorde fel?

Vi värmde bara upp när olyckan hände. När ambulansen hade kört iväg med henne var det dax för oss att köra upp. Det var då vi blev kuggade.

Postat

Vi värmde bara upp när olyckan hände. När ambulansen hade kört iväg med henne var det dax för oss att köra upp. Det var då vi blev kuggade.

jahaja.. Osis!
Postat

Skyfall var sjukligt bra. Min stärkare har jag hunnit koppla in och se att den fungerar som det ska. Många rattar är det. xD Ska lira mer på den mer ordentligt imorgon.

Postat

GAAAAAAH, JAG VILL INTE JOBBA! JAG VILL HEM OCH LIRA!!! 😄 :D

Kan du inte hävda att det är ta-din-stärkare-till-jobbet-dag? Kom den med en roadie?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.