Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Jag fick ett pm angående Lexiconreverbet jag satt ut till försäljning. Han skriver att han vill ha det billigt eftersom han bara ska ha den som gitarr-reverb.

Jag svarade med en motfråga att om han bara skulle ha den utan användning om han då vill ha den gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett pm angående Lexiconreverbet jag satt ut till försäljning. Han skriver att han vill ha det billigt eftersom han bara ska ha den som gitarr-reverb.

Jag svarade med en motfråga att om han bara skulle ha den utan användning om han då vill ha den gratis.

Du kan få 50 kronor för den.

Jag ska använda den som batong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skick? Batteri? Koppleri? 😮

Ähum...du kan få telefonen och en laddare/USB-sladd (det är samma sladd) men inga hörlurar...för dom funkar inte längre. xD

Och alltså, jag antar att den är låst? Jag tror du måste låsa upp den och jag vet inte hur man gör sånt. xD

...eller nej just ja. snart äger du den nya... 😱

mäh loooooooser! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum...du kan få telefonen och en laddare/USB-sladd (det är samma sladd) men inga hörlurar...för dom funkar inte längre. xD

Och alltså, jag antar att den är låst? Jag tror du måste låsa upp den och jag vet inte hur man gör sånt. xD

mäh loooooooser! 😆

haha men shiiiit! Lurarna gör absolut inget! Applelurar suger kuk! 😛 Låst till vadå? Körde inte du halebop? telia funkar väl på sånt med? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, Jag är ju verkligen toksugen! 😮 Säker på att den är operatörslåst? 😮

Ja, det är jag ganska så säker på. Jag köpte den ju med abbonemang. Men jag kan kolla upp det. ^^

iPhone är operatörslåst till Halebop

iPhone är operatörslåst till Halebop i 12 månader. Därefter kan den låsas upp mot en kostnad om ca 350 kr i Telias butiker.

There you go! ☺️ Och ja, jag har haft den i mer än 12 månader.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, Jag är ju verkligen toksugen! 😮 Säker på att den är operatörslåst? 😮

Enligt vad jag läst mig till just nu så funkar halebop på telia så då borde det funkat tvärtom oxå.

Så det bör nog funka... De e ju samma nät 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...