CHAE Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Min pappa satt i koncentrationsläger. Oj. Då får jag be om ursäkt 😑
Naymari Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Hmmm, NT2A+Z3300 kan nog bli ett schysst M/S-par 🙂 NT2A som mid, Z3300 som side Det! Ska ja testa 😑
SadamJR Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Oj. Då får jag be om ursäkt 😑 Ingen fara. Det var knappast ditt fel. Det var inget bra att tillhöra en tysk folkgrupp i serbien efter kriget.
SadamJR Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Dom plockade ut folk och sköt ihjäl dom på bygatan, men farfars/farsans hus gick dom förbi.
Memphis Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 MEMPHIS! Tja! Kul att höra av dig 🥰 :wub: 🥰 Gött att nakenlekarna i lägenheten lirar finfint 😄 Inte lika kul att ditt förhållande knakar lite 🙁 Men va fan; jag tror att ni reder ut det där 🙂 * * * Hej längstah! Chae din lille filur. 🥰 Jo, nakenlekarna går bara bra. 😄 xD Vi får se. Det tar ju ett tag att lära känna en person och jag märker mer o mer att vi kanske inte passar så bra ihop ändå, kanske ändrar sig, vem vet. Kul att höras igen grabbs.
SadamJR Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Kul att höras igen grabbs. Så du har valt att va tillbaka nu då, eller? Nu ska jag steka korv.
Memphis Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Så du har valt att va tillbaka nu då, eller? Nu ska jag steka korv. Nä, bara nu lite tillfälligt. Va gott. Trevligt att se dig också Saddam.
SadamJR Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Nä, bara nu lite tillfälligt. Va gott. Trevligt att se dig också Saddam. Du är den enda som envisas med att stava rätt fast jag stavade fel.
Neosus Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Steker du korv fortfarande? Jag funtar på en omelette... 😑
SadamJR Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Steker du korv fortfarande? Jag funtar på en omelette... 😑 Jag menar inte dej gran. Du har alltid nåt att säja, men fy fan.
Neosus Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Jag menar inte dej gran. Du har alltid nåt att säja, men fy fan. 😄 ..nu blir det kvällsfood iallafall. 😊
Neosus Postat 7 november 2012 Postat 7 november 2012 Näe hörrni ni ni... ni får ha det så bra! Stänger jag ner! Hare!
Micke H Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Just nu är min stärkare hemma hos mig, och väntar på att jag ska komma hem och smeka fram lite sköna ljud. 😄 Synd bara att jag har bio ikväll med en tjejpolare. xD FAN vad jag vill lira på den nuuuuu! 😄
SadamJR Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Det här är verkligen inte min tid på året, vilket kanske märks.
Micke H Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Jag älskar Microsoft Surface! 😄 Helt sjukt bra! Jag ska lätt köpa mig en egen någon gång i framtiden.
Neosus Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Vad är det som gör den bra? Säg nu!! Berätta! Tell me! 😄
Micke H Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Till att börja med älskar jag operativsystemet. Sjukt enkelt att använda. ☺️ Tangentbordet är skönt att skriva på och man kan superenkelt ta av plattan från tangentbordet och använda det som en vanlig padda. Jag har inte gjort några djupare tester än. xD iPad var lite småkul men egentligen aldrig särskilt intressant för mig. Men det här är något helt annat. 😄
Micke H Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Vafan, Grahn? 😳 Åsså en ihopslagning på det, såatte.
Recommended Posts