Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Min pappa satt i koncentrationsläger.

Oj. Då får jag be om ursäkt 😑

Annons
Postat

Oj. Då får jag be om ursäkt 😑

Ingen fara. Det var knappast ditt fel. Det var inget bra att tillhöra en tysk folkgrupp i serbien efter kriget.

Postat

MEMPHIS! Tja! Kul att höra av dig 🥰 :wub: 🥰

Gött att nakenlekarna i lägenheten lirar finfint 😄 Inte lika kul att ditt förhållande knakar lite 🙁 Men va fan; jag tror att ni reder ut det där 🙂

* * *

Hej längstah!

Chae din lille filur. 🥰

Jo, nakenlekarna går bara bra. 😄 xD

Vi får se. Det tar ju ett tag att lära känna en person och jag märker mer o mer att vi kanske inte passar så bra ihop ändå, kanske ändrar sig, vem vet.

Kul att höras igen grabbs.

Postat

Så du har valt att va tillbaka nu då, eller?

Nu ska jag steka korv.

Nä, bara nu lite tillfälligt.

Va gott.

Trevligt att se dig också Saddam.

Postat

Nä, bara nu lite tillfälligt.

Va gott.

Trevligt att se dig också Saddam.

Du är den enda som envisas med att stava rätt fast jag stavade fel.

Postat

Just nu är min stärkare hemma hos mig, och väntar på att jag ska komma hem och smeka fram lite sköna ljud. 😄

Synd bara att jag har bio ikväll med en tjejpolare. xD FAN vad jag vill lira på den nuuuuu! 😄

Postat

Till att börja med älskar jag operativsystemet. Sjukt enkelt att använda. ☺️

Tangentbordet är skönt att skriva på och man kan superenkelt ta av plattan från tangentbordet och använda det som en vanlig padda.

Jag har inte gjort några djupare tester än. xD

iPad var lite småkul men egentligen aldrig särskilt intressant för mig. Men det här är något helt annat. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.