Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag håller just nu på med en låt som verkligen kunde bli introt till något riktigt proggresivt barnprogram.

🥰

Postat

Miss li bra igen, uggla oväntat bra. hade nästan ställt in mig på att slippa höra en slakt av fantastiska "apan som liknar dig", men så kom darin och gjorde den sist av alla. Han förstörde dock inte låten för all framtid som jag befarade. Det ska han väl ha cred för ändå.

Postat

Miss li bra igen, uggla oväntat bra. hade nästan ställt in mig på att slippa höra en slakt av fantastiska "apan som liknar dig", men så kom darin och gjorde den sist av alla. Han förstörde dock inte låten för all framtid som jag befarade. Det ska han väl ha cred för ändå.

Undrar om Darin kommer testa något nytt under seriens gång.

Postat

Undrar om Darin kommer testa något nytt under seriens gång.

Jag tycker ändå han hittills gjort det bättre än både Pugh och Olle, som hittills bara gjort kopior av orginalet. De har ju iofs bara gjort en låt var än så länge, så det hinner kanske ändra sig, men ändå.

Postat

Jag tycker ändå han hittills gjort det bättre än både Pugh och Olle, som hittills bara gjort kopior av orginalet. De har ju iofs bara gjort en låt var än så länge, så det hinner kanske ändra sig, men ändå.

Absolut. Miss Li är min favorit so far utan tvekan.
Postat

stol!

Vem e de? 😱

rolf

Venne men det är ett kul användarnamn. Dock inte lika kul som "ostfisk" ☺️😑

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.