Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Jag håller just nu på med en låt som verkligen kunde bli introt till något riktigt proggresivt barnprogram.
D Vibe Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Jag håller just nu på med en låt som verkligen kunde bli introt till något riktigt proggresivt barnprogram. 🥰
slejnard Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Hej jag använder tjocka plektrum av olika slag. Nu så mkt bättre. 😄 å druckit kaffe har jag
SadamJR Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Hej jag använder tjocka plektrum av olika slag. Nu så mkt bättre. 😄 å druckit kaffe har jag Typ mynt?
Fidden Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Miss li bra igen, uggla oväntat bra. hade nästan ställt in mig på att slippa höra en slakt av fantastiska "apan som liknar dig", men så kom darin och gjorde den sist av alla. Han förstörde dock inte låten för all framtid som jag befarade. Det ska han väl ha cred för ändå.
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Miss li bra igen, uggla oväntat bra. hade nästan ställt in mig på att slippa höra en slakt av fantastiska "apan som liknar dig", men så kom darin och gjorde den sist av alla. Han förstörde dock inte låten för all framtid som jag befarade. Det ska han väl ha cred för ändå. Undrar om Darin kommer testa något nytt under seriens gång.
Fidden Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Undrar om Darin kommer testa något nytt under seriens gång. Jag tycker ändå han hittills gjort det bättre än både Pugh och Olle, som hittills bara gjort kopior av orginalet. De har ju iofs bara gjort en låt var än så länge, så det hinner kanske ändra sig, men ändå.
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Jag tycker ändå han hittills gjort det bättre än både Pugh och Olle, som hittills bara gjort kopior av orginalet. De har ju iofs bara gjort en låt var än så länge, så det hinner kanske ändra sig, men ändå. Absolut. Miss Li är min favorit so far utan tvekan.
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Uggla var bäst Hans låt var asbra. Men jag gillar inte hans sångröst.
slejnard Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Ok. Tycker han iaf är väldans bra på att få fram texterna när han sjunger.
slejnard Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Low batt i iPhone n 🙁 Kan längsta en liten stund till dox 😄
Micke H Postat 4 november 2012 Postat 4 november 2012 Ytterligare fyllekväll blev det. Och morgondagen blir...intressant. Gunatt!
CHAE Postat 4 november 2012 Postat 4 november 2012 stol! Vem e de? 😱 rolf Venne men det är ett kul användarnamn. Dock inte lika kul som "ostfisk" ☺️😑 😄
Neosus Postat 4 november 2012 Postat 4 november 2012 Fantastiskt kul att se en del slingrar sig snarare än att bemöta motfrågorna. 😆😄
Recommended Posts