Micke H Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Flörtar du med mig? 😮 Nu ska jag iväg och se en polare som har spelning med sitt band. Det är hans första spelning. 😄 Jag har med mig tomaterna! Byebye!
Naymari Postat 2 november 2012 Postat 2 november 2012 Inga kompressorer jag har låter ju bra på detta sångspåret. Blir förbannad 😠 vill ha en LA-2A plugg. NU!
Micke H Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Sjukt nice kväll igår! Fett trött och bakis idag bara. xD
D Vibe Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Inga kompressorer jag har låter ju bra på detta sångspåret. Blir förbannad 😠 vill ha en LA-2A plugg. NU! Har du provat med en luftkompressor? Biltema har nog några sådana billiga... Närmare hårdvara kommer man nog inte ☺️
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Har du provat med en luftkompressor? Biltema har nog några sådana billiga... Närmare hårdvara kommer man nog inte ☺️ 😆 Akffe 😑
D Vibe Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Vi är skatrasister när de kommer till trädet och äter upp fågelmat som är tänkt till småfåglar.
Neosus Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Vi är skatrasister när de kommer till trädet och äter upp fågelmat som är tänkt till småfåglar. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv... 😳 Jag lovar mig själv att sluta trolla. 😱
Neosus Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 ...jag trollade nyss bort mitt plektrum! Visst e ja grym?! ☺️
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 ...jag trollade nyss bort mitt plektrum! Visst e ja grym?! ☺️ Jag tappar bort plektrum hela tiden. De ligger en drös löst omkring på mitt skrivbord. Fast sen ligger det andra saker ovan på så alla försvinner 😛 Vad använder ni för plektrums klängsta?! Själv kör jag Dunlop Jazz II 😑
Neosus Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Körde med Dunlop Jazz I ett tag men har bytt tebax till vanliga 0,7mm. Trivs bäst med dom ändå. Såatte
SadamJR Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Använder inte plektrum. Lärde mej spela gitarr på en nylonsträngad.
Zakyath Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 dessa använder jag. när jag spelar nylonsträngad använder jag dock också fingrarna..
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Nästan samma som mig juh.. 😑 Nu har jag städat mitt rum! 😮 Och satt upp 3 "hänga gitarren på väggen" grejs. Nu har jag bara en stor kal yta kvar. Som ska fyllas med något. Förmodligen en absorbent. 😑 Sen taket! Förvånandsvärt att gitarrer på väggarna hjälper egentligen. Men det är inte lika mycket flutter märker jag 🙂
D Vibe Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Jag tappar bort plektrum hela tiden. De ligger en drös löst omkring på mitt skrivbord. Fast sen ligger det andra saker ovan på så alla försvinner 😛 Vad använder ni för plektrums klängsta?! Själv kör jag Dunlop Jazz II 😑 En leksaksgaffel i plast som jag snodde från mina barn 😑 .. å andra sidan har jag bara en akustisk gitarr från Netto för 250 kronor. Har dessutom skruvat dit ett klockspel från en julpyntskyrka 😄
Naymari Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 En leksaksgaffel i plast som jag snodde från mina barn 😑 .. å andra sidan har jag bara en akustisk gitarr från Netto för 250 kronor. Har dessutom skruvat dit ett klockspel från en julpyntskyrka 😄 Fan vad ball ☺️
D Vibe Postat 3 november 2012 Postat 3 november 2012 Jag kan inte heller spela gitarr enligt konstens regler... men däremot går det ju att spela in skumma ljud som man kan använda 😉
Recommended Posts