Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Flörtar du med mig? 😮

Nu ska jag iväg och se en polare som har spelning med sitt band. Det är hans första spelning. 😄 Jag har med mig tomaterna!

Byebye!

Postat

Inga kompressorer jag har låter ju bra på detta sångspåret. Blir förbannad 😠

vill ha en LA-2A plugg. NU!

Har du provat med en luftkompressor? Biltema har nog några sådana billiga... Närmare hårdvara kommer man nog inte ☺️

Postat

Vi är skatrasister när de kommer till trädet och äter upp fågelmat som är tänkt till småfåglar.

Postat

Vi är skatrasister när de kommer till trädet och äter upp fågelmat som är tänkt till småfåglar.

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv... 😳

Jag lovar mig själv att sluta trolla. 😱

Postat

...jag trollade nyss bort mitt plektrum!

Visst e ja grym?! ☺️

Jag tappar bort plektrum hela tiden. De ligger en drös löst omkring på mitt skrivbord. Fast sen ligger det andra saker ovan på så alla försvinner 😛

Vad använder ni för plektrums klängsta?!

Själv kör jag Dunlop Jazz II 😑

Postat

Nästan samma som mig juh.. 😑

Nu har jag städat mitt rum! 😮 Och satt upp 3 "hänga gitarren på väggen" grejs. Nu har jag bara en stor kal yta kvar. Som ska fyllas med något. Förmodligen en absorbent. 😑 Sen taket! Förvånandsvärt att gitarrer på väggarna hjälper egentligen. Men det är inte lika mycket flutter märker jag 🙂

Postat

Jag tappar bort plektrum hela tiden. De ligger en drös löst omkring på mitt skrivbord. Fast sen ligger det andra saker ovan på så alla försvinner 😛

Vad använder ni för plektrums klängsta?!

Själv kör jag Dunlop Jazz II 😑

En leksaksgaffel i plast som jag snodde från mina barn 😑 .. å andra sidan har jag bara en akustisk gitarr från Netto för 250 kronor. Har dessutom skruvat dit ett klockspel från en julpyntskyrka 😄

Postat

En leksaksgaffel i plast som jag snodde från mina barn 😑 .. å andra sidan har jag bara en akustisk gitarr från Netto för 250 kronor. Har dessutom skruvat dit ett klockspel från en julpyntskyrka 😄

Fan vad ball ☺️
Postat

Jag kan inte heller spela gitarr enligt konstens regler... men däremot går det ju att spela in skumma ljud som man kan använda 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.