Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

undrar om debatt sov 3 timmar eller om han gick och la sig typ nu...

Både och. Cirkatider: 22.30-01.30 och 6.30-11.30. Jag ska på en föreläsning mellan 08.30 och 16 på torsdag så det är bra om jag får en bättre rytm än ovanstående såatte... Idag får det bli bingen kl 22 senast.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Fått ett vad de kallar "bekräftelsemail" inför den där föreläsningen. Men ingenstans i länken när man öppnar den innebär att man ska bekräfta någonstans genom att klicka, däremot finns det ett ord för avbokningen där som man klickar på för att avboka. Då fick jag en påminnelse om att jag inte har bekräftat och precis nu så sms-ade de att jag fortfarande inte har bekräftat och det kan finnas någon annan som vill ha min plats. Jag snmälde mig i somras... Däremot finns det en mail man kan skriva till om man har frågor man vill ska tas upp under föreläsningarna. Jag tänkte fråga hur de kan skicka ett bekräftelsemail där man inte kan bekräfta att man kommer, och som följd påminnelser via mail och sms om bekräftelsen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka Florian le Sage säger vi då! Lite otippat.

Jäpp! :rolleyes:

Har iofs sett hans Epiphone-annons ute på vend ett bra tag nu. Fräsig gura men gillar inte färgen något vidare 😑

Hur går det, CHAE?

Med vad, debatt? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag skrivit ut entrébiljetten till föreläsningarna två gånger. En gång vid första bekräftelsemailet - då på blankt papper, och nu igen vid det andra bekräftelsemailet på vanligt dassigt matt papper. Märkligt nog gav det dassiga pappret bättre skärpa - det var också därför jag skrev ut den igen, det var väl suddigt på det blanka pappret.

Så hade jag gjort även för några år sedan när jag gick på Way Out West. Då var det på vippen att jag inte hade kommit in, för de tyckte det var konstigt att jag hade två biljetter där, med samma nummer på... haha!!! Men den ena var ju i reserv ifall de inte hade kunnat läsa streckkoden, det regnade ju. Man kan ju inte riskera att missa det första man ska se på programmet bara för rinnande bläcks skull. Så jag kom in, rätt dyblöt. Poncho köpte jag därinne, för 10 kr. Har kvar den ännu. Fötterna hade domnat av för längesedan när Neil Young äntrade scenen.

🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett PM, med rubriken "duell" och detta innehåll:

Djurgårdbrunns värdshus,borta på ängen-1/5-2006 04.00!!!

Jag kan ha missat den... 😳

Har även fått detta PM, med rubriken "Back off pisshead!!!"

Hörrudu,du är ju för fan helt jävla rökt---ta och håll käft från och med nu och koncentrera dig på vapenslag inför vår duell ditt jävla supermongo!!! 😠

Du deltar i häxjakten och är framförallt en drivande kraft utan någon som helst täckning vilket du kan komma att ångra...i konstruktiva debatter är du nollad,likaså i intressanta trådar där kunskap krävs:alltså är du inget att ha på ett studioforum,kappvändar-arsel och supperfjolla-vi ses!!!

xD

Alltså, jag fick det 2006 när han sist härjade här. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett PM, med rubriken "duell" och detta innehåll:

Jag kan ha missat den... 😳

Har även fått detta PM, med rubriken "Back off pisshead!!!"

xD

Alltså, jag fick det 2006 när han sist härjade här. 😛

😆😄☺️😆

Mjo, har förstått att FLS skulle varit lite svår av sig 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu svischar det som f*n igen i lägenheten bredvid (tror jag det är). De har hållit på med golven och inredningen i ett antal månader nu... slipar dagligen.

Tänk om det är en verkstad? 😳

Där vi bodde förut var det en som hade verkstad i källaren och gjorde pinnstolar.

Fy f*n.

Link to comment
Dela på andra sajter

De har uppenbarligen Tourettes syndrom iaf. Helt plötsligt skriker de helt oprovocerat och mycket högt könsord och hot och svordomar, för att sedan flabba. De har väl hållit på så i elva veckor eller nåt.

"Jag ska döda dig din djävla fitta!" är ett av de vanligare volymstarka uttrycken härintill.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...