Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 en pojkvän kan inte bli gravid Det där var en mening du aldrig trodde du skulle skriva, eller hur?
Zakyath Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 nej, verkligen inte! får se det som dagens bedrift, nu tar jag helg 😛
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Nej vänta, jag tror Sadam är något på spåren här.
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 ROFLMAOWEP = rolling on the floor laughing my ass off while eating pizza
Guitar Nilsson Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Nä fy fan vad jag är less på förkylning. Jag mår tammefan nästan lika skitdåligt som när jag nyss opererat mig. Orker inte ens småjoxa i studion. jävla kuk fitta fans helvetes skit piss kuk
Zakyath Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 gå till doktorn och säg att du behöver mer medicin!
Neosus Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Häll i dig en dunk hembränt ska du se att det släpper
Zakyath Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 skeptisk till att namnet "längsta" är relaterat till medellivslängden på de som hänger här
Zakyath Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Medellivslängden på kuken alltså... 😏 uppehållen mellan användning?
Naymari Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Det bästa med sådana är när de har konversationen på fel håll.
CHAE Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 😮😄 😆 sadam använde en 😉 i en tråd! 😮😎 omg omg omg About time 😛 Jag har också lyckats med att få åtminstone två stycken smilfinkar från Sadam 🥰
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Jag har fått en 😆 ur Sadam. Det var mitt livs bästa Längsta-ögonblick.
Guitar Nilsson Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Nu har "mamma" vare på affärn o köpte både godis o en Kalle Anka åt mig. Så ska det va när man är sjuk. Samt Treo, få se om de hjälper nå.
CHAE Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Ah, nu fick jag veta att anledningen till att jag inte kan spåra min förstärkare via DHL är att paketet är för stort för posten, utan skickas med spedition istället. Vilket tyvärr tog 7-10 arbetsdagar, så denna vecka blir det alltså inte... 😏 Ghey 😏 Jag har fått en 😆 ur Sadam. Det var mitt livs bästa Längsta-ögonblick. Ja mä!Du och jag, Micke. Du och jag 🥰 Håller med om att det var oerhört stort. Vem vare som kasta?!?! JAG VARE!! 😠
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Undrar om Espresso House ska börja sälja tomte-lattar i år med? CHAE-latte. xD
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Fan vad trött jag är idag. Kanske lika bra att det inte blev någon bio.
CHAE Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 [...] CHAE-latte. xD Jåh den har man ju aldrig hört förut 😏 Still funny tho 😆 Fan vad trött jag är idag. Kanske lika bra att det inte blev någon bio. Jag vill se den där En oväntad vänskap 😮🙂
Micke H Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Jag vill se den där En oväntad vänskap 😮🙂 <orkar-inte-googla>Vad är det för något?</orkar-inte-googla> Jåh den har man ju aldrig hört förut 😏 Still funny tho 😆 Thanks-a-latte.
Recommended Posts