Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Nejdå de e bara vad du tror.

Dom går omkring med björnpäls bara... Inte lätt att se. 😳

I Kurravaara är kvinnorna alltid våta. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

I tävlingsprogrammet på TV4 med Peter Jihde som programledare så tävlade ett par unga tjejer ihop. Den ena skulle göra en bröstförminskning och den andra en bröstförstoring om de vann pengar. De var åtminstone ärliga flamsor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kopierade jag ett par papper på bibliotekets kopiator. Det var lite bilder och nån textsnutt. Skulle se om bilderna på det tradiga tråkiga tunna kopiatorpappret blev lite glansiga, för originalpappret var ju glansigt. Det blev det! Laddar man då dessutom kopiatorn med medtagna lite glansiga papper så blir det ju perfekt. Man kunde dessutom kopiera dubbelsidigt. Mycket billigare än att med egen skrivare skriva ut dessa alster - för då går det åt så mycket dyrt bläck. Smart!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag har vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha vaknat efter att ha somnat efter att ha bajsat mm 😳

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad dum skrivare.

När jag skriver ut så blir vissa sidors text blå och andra svart.

T.ex. sidan 3 blir tydlig mellanblå text, medan sidan 1,2 och 4-28 blir svart som de ska.

Skrev om sidan 3 en andra gång, så blev det så igen. Skrev ut några andra sidor, de blev svarta.

Skrev ut sidan 3 på nytt, återigen blå text.

Gjorde rent skrivaren själv med papper för jag märkte att den rent fysiskt var skitig av bläck

invändigt. Skriver ut sidan 3, den blir med svart text som den ska.

Ok.

Men hur kommer det sig att bara den sidan fick blå text?

__________

Dessutom så blir det randigt ibland. Nu fick jag dock ut de 28 sidorna till slut. Ser bra ut.

Det bläckar ifrån sig inuti maskinen snabbare än det borde dock. Efter 20 sidor har de gett

ifrån sig mer bläck än de borde efter 2000 sidor. Ser eländigt ut därinne. Vad göra?

Fortfarande har den problem med att veta om den ska skriva ut bilder som gråsvarta när den står i skriv ut gråtonskala. Oftast blir de helt i blåskala - ÄVEN när det inte läckt bläck inuti. Installera om drivrutin??

__________

Fick precis ett mail som ska ha skickats i torsdags eftermiddags där det står att jag ska läsa på inför ett möte jag ska på och måste helst beställa en skrift för detta innan dess. Grejen är dock att den inte kommer hit förrän dagen efter jag ska vara där. Tur att den fanns som pdf. Det var den jag skrev ut f.ö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

God morgon. En kund letade igår upp min Facebook och skickade jobbrelaterade frågor.

Jag blockerade honom och hans arsle. ☺️ (Inte bokstavligt alltså... 😱 )

Vad jobbigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...