Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

This is like an exponential mindblowing to the extent that my mind is blown just trying to comprehend how much my mind is being blown.

Postat

Priset för en sån där förstärkare motsvarar väl ungefär vad det kostar att hålla 100 svältande afrikanska barn med mat i ett år?

+ en svältande norrlänning....... 😑

Postat

Priset för en sån där förstärkare motsvarar väl ungefär vad det kostar att hålla 100 svältande afrikanska barn med mat i ett år?

Det motsvarar iallafall vad det kostar att spara i typ ett år. 😛

Jag måste hitta en fetare bas som inte kostar så mycket samt inte är så himla resurskrävande!

Har ni en sån? 😳

Häng några vikter på den.

Postat

Jag vägde mig igår, 61 kg. Sedan kollade jag min BMI och det visade sig att jag var av Normalvikt. 😳 Jag som alltid trott (och fått höra) att jag är supersmal... 🤪

Postat

Låtlistan som jag spelat in!:

1Aimee

2Another brick in the wall

3God of thunder

4Deuce

5Beth

6Going blind

7Tusen bitar

8Sång till friheten

9Ikaros

10Flickan å kråkan

11Cecilia lind

12Keep on rocking in the free world

13Om black jim

14Born to be wild

15Heart of gold

Fast jag är också bara 175 lång, så... 😑

jag är 2,20! 😮

- xxx

jag är kortare än 175 cm

Postat

Skönt att höra. 😄

Fast å andra sidan är farsan också pinsmal, även i över 50 års ålder. Den sidan av min familj drivs av svarta hål som käkar upp all mat åt oss. 😛

Postat

det svåra blir att sätta låtordningen på skivan. 😳

Skönt att höra. 😄

Fast å andra sidan är farsan också pinsmal, även i över 50 års ålder. Den sidan av min familj drivs av svarta hål som käkar upp all mat åt oss. 😛

😆 @ svarta hål

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.