Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Vad var det som hade hänt? 😳😲🙁 Spam. Tre nyreggade snubbar som startade hundratalet SPAM-trådar. Eller "snubbar" var det nog knappast. xD "Bottar" är nog bättre ord. Eller kanske "botar". HUR FAN STAVAS DET?! 😠
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Fick precis ett SMS, nu har Thomann skickat min förstärkare. 😄 :D
CHAE Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Spam. Tre nyreggade snubbar som startade hundratalet SPAM-trådar. Eller "snubbar" var det nog knappast. xD "Bottar" är nog bättre ord. Eller kanske "botar". HUR FAN STAVAS DET?! 😠 Tjitt vad segt 😏 Fick precis ett SMS, nu har Thomann skickat min förstärkare. 😄 :D 🥰 Då kanske du har den redan mot slutet av veckan då'rå? 😮
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 SLEJ! Har du hört Kiss nya? Tycker den är tusen gånger bättre än Sonic Boom.
Neosus Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Jag har vart och tagit blodprov (eller snarare dom som tog den... blodprov alltså)! SÅ det blir akffe här oxå! ☺️
CHAE Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 IF YOU'RE READY TO ROCK, I AM READY TO TROLL! 🙂 akffe 😑 Fuck yeah! 😠 Micke; this one's for you! 🥰😄 http://www.youtube.com/watch?v=rJYQKJh2pLI
Neosus Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Fick precis ett SMS, nu har Thomann skickat min förstärkare. 😄 :D Jag håller tummarna för att det går bra! Thomann kan va lite struliga.... så om det händer något så kan jag köpa prylarna billigt! 😛😄
CHAE Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 (redigerat) Jag har vart och tagit blodprov (eller snarare dom som tog den... blodprov alltså)! SÅ det blir akffe här oxå! ☺️ Gjiorde uska:an kaoz med din ven or what? 😮 Anyways; good for you. Wheels in motion, typ får man ju hoppas 😑 Nu ska jag ner på stan och köpa skosnören och en liter mjölk 😑 Party at CHAE's, liksom... 😏 Redigerat 29 oktober 2012 av CHAE
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Micke; this one's for you! 🥰😄 http://www.youtube.com/watch?v=rJYQKJh2pLI Näe, det där var lite väl tungt, va? 😕 Jag håller tummarna för att det går bra! Thomann kan va lite struliga.... så om det händer något så kan jag köpa prylarna billigt! 😛😄 Don't jinx it. 😛 Jag har vart och tagit blodprov (eller snarare dom som tog den... blodprov alltså)! SÅ det blir akffe här oxå! ☺️ Har dom tömt dina kaffeådror? 😮 Fyll på dom omedelebums!
Neosus Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Gjiorde uska:an kaoz med din ven or what? 😮 Anyways; good for you. Whells in motion, typ får man ju hoppas 😑 Jepp! Hoppas man får hjälp i närmsta tiden nu! Har väntat i över 2 år nu så man blir lite less. Men nu har jag bestämt mig för att jaga på dom ordentligt för annars händer väl inget. 😏 Men det känns gött just nu iallafall för att det rör på sig... 🥰 Har dom tömt dina kaffeådror? 😮 Fyll på dom omedelebums! DE ska ja göra! ☺️
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Jepp! Hoppas man får hjälp i närmsta tiden nu! Har väntat i över 2 år nu så man blir lite less. Men nu har jag bestämt mig för att jaga på dom ordentligt för annars händer väl inget. 😏 Men det känns gött just nu iallafall för att det rör på sig... 🥰 🥰 Snart blir det en superGrahn av dig också!
Neosus Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 De va ju kaffe jag skulle brygga!! 😠 De vart lite annat ljud i monitorerna. Nä de gå int mixa i lurar. De e ba så! 😑
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Så din låt du mixade i hörlurar förvandlades till typ Never Gonna Give You Up i monitorerna? HÄXKONSTER! 😮 HÄXKONSTER SÄGER JAG!
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Käka käk, dricka dricka och knarka knark. Det är livet det. Bajsa bajs går ju också iofs. Och spela spel.
slejnard Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 SLEJ! Har du hört Kiss nya? Tycker den är tusen gånger bättre än Sonic Boom. har faktiskt inte hunnit lyssna. kanske blir en julklapp till mig själv..
slejnard Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 STUM eller inte! Ja DE e frågan! 😑 va e de. 😕 eller menar du att vara stum. 😐
Micke H Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 har faktiskt inte hunnit lyssna. kanske blir en julklapp till mig själv.. Kan rekommendera den. ☺️
Naymari Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Ska snart brumma lite bil. Börjar greppa den kansiga teorin nu. 😑
Naymari Postat 29 oktober 2012 Postat 29 oktober 2012 Nog första gången jag fått prata i telefon när jag satt på dass. Lite avkward! 😆
Recommended Posts