Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Alltså...jag skulle spela och då hängde sig mitt PS3. "Fuck it", tänkte jag och satte mig vid datorn istället och försökte sätta på iTunes...som hängde sig.

Det är tur att man inte har en flickvän att sätta på, för då hade hon nog också hängt sig.

😆

Postat

Svar: nej.

Ikväll ska jag på en polares spelning. Finns en liten, liten risk att mitt ex kommer vara där. Den lilla, lilla risken är nog för att ge mig ångest och magont, men jag har lovat att vara där, så... 😑

Postat

Ikväll ska jag på en polares spelning. Finns en liten, liten risk att mitt ex kommer vara där. Den lilla, lilla risken är nog för att ge mig ångest och magont, men jag har lovat att vara där, så... 😑

Har du rakat pungen?

Postat

Nån som vet vilken SSD som funkar bäst till PS3? 😕

Du vet den där SSD Disken till PS3 som är så jävla bra? Kör på den ja 😑

Dra in henne i Moshen och ge henne lite smällar.

Postat

Miss li var ju bäst. darin var hyfsad ändå. olle gjorde inget speciellt, det var lite tråkigt tycker jag.

Miss Li var så jävla bra!

Hon Maja är lite för mycket dock. gillar inte henne.

Postat

Tycker maja kan vara helt ok. dock funkade inte dialekten alls där och så valde hon en låt som jag alltid hatat. så jag håller med. för denna gången. 😛

Postat

Det är det som gör oss odödliga

Vilket väl i sammanhanget inte är så eftersträvansvärt. Snart börjar på spåret. Jag tror att vi två som team skulle va oslagbara.

Postat

[...] Jag tror att vi två som team skulle va oslagbara.

Hade lätt betalat pengar för att få se och uppleva det 🙂

Postat

Jag vet inte vad ni tycker, men är det möjligen lite smått patetiskt att man sitter och tittar på på spåret och räknar vilka poäng man får in?

Postat (redigerat)

Jag vet inte vad ni tycker, men är det möjligen lite smått patetiskt att man sitter och tittar på på spåret och räknar vilka poäng man får in?

Jag gör det i alla frågesportsprogram på TV ☺️

Edit: som jag tittar på

Redigerat av Naymari
Postat

Vilket väl i sammanhanget inte är så eftersträvansvärt. Snart börjar på spåret. Jag tror att vi två som team skulle va oslagbara.

det kommer nog bli en alldeles lysande poängfördelning, jag samlar ihop 2 och du tar resterande 9205 xD

Postat

Skitkväll. Aja, nu har man ställt upp och varit bra polare.

På tal om patetiskt, räknas det att ha Längsta som bokmärke i mobilens webbläsare? xD

Postat

[...] Aja, nu har man ställt upp och varit bra polare.

Now that's why we love you, Micke 🥰🙂

Postat

Now that's why we love you, Micke 🥰🙂

Du ger mig way too much cred. Så som jag surade lär alla ha tyckt att jag borde stannat hemma. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.