Fidden Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 (redigerat) frågan är bara om motiveringen blir obetald hyra eller oväsen. kanske skulle slå vad? Redigerat 26 oktober 2012 av Fidden
Fidden Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 fick en låtidé när jag gick från bussen, satte mig och spelade in den. sen satte evolutionen igång och så blev det något helt annat än vad det var från början. Sånt är kul. En annan kul sak är ordet "fläktfan" som ju på ett sätt är en multilingvistisk tautologi.
Fidden Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 Helt orelaterat är det inte, blev inspirerad av ljudet av en lövblås. nu ska jag hämta tvätt och sen bädda och sen sova.
SadamJR Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 Helt orelaterat är det inte, blev inspirerad av ljudet av en lövblås. Dubstep?
Fidden Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 det var en väldigt odubsteppig lövblås. hade helt enkelt en stabil ters. eller kvint. eller nåt snygg intervall iallafall. något i bakgrunden lät som klockspel. jag trodde först det var något postrockband som spelade live xD
Neosus Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 kul ...men vabra det går att gå och lägga sig. 😑 Lövblås för den delen? 😆 ..jo Blekinge är billigt. 😱
slejnard Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 ... så upptäcker man att en del tagningar är otajta å ostämda! 😏 får trolla till det i mixen sen.
slejnard Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 En man kom in på ett cafe med en mus under armen. Han beställde en öl till sig själv och tio pannbiffar till musen. - Vad är det för en märklig mus som kan äta tio pannbiffar? undrade värden. - Jag räddade en liten fe och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar, men den sista önskningen - en omättlig mus - missförstod ju den där lilla jävla feen totalt
SadamJR Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Halloween. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15678858.ab
CHAE Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Tja längstah 😄 Kall höstdag idag. Så jäääälla nice! Nu blir det en runda på stan med familjen och ikväll lutar det åt spel- och/eller filmkväll med några goda vänner. Jag är fan sugen på att laga någonting riktigt, riktigt gott. Typ kycklingenchiladas 🥰
Naymari Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Tja längstah 😄 Kall höstdag idag. Så jäääälla nice! Nu blir det en runda på stan med familjen och ikväll lutar det åt spel- och/eller filmkväll med några goda vänner. Jag är fan sugen på att laga någonting riktigt, riktigt gott. Typ kycklingenchiladas 🥰 Var det idag vi skulle komma på besök, ja? 🙂 Nu har jag mixat om samma jävla låt 4 gånger. 😠 Nu har jag äntligen fått ett trumljud jag känner mig nöjd med!
CHAE Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Var det idag vi skulle komma på besök, ja? 🙂 Nu har jag mixat om samma jävla låt 4 gånger. 😠 Nu har jag äntligen fått ett trumljud jag känner mig nöjd med! Örhm... 😕😛 Gott så! Man måste ju tweaka. Det är ju teh grej 😑 VA GÖ NI? 😮
Naymari Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Örhm... 😕😛 Gott så! Man måste ju tweaka. Det är ju teh grej 😑 VA GÖ NI? 😮 Nu ska jag bara få in gitarrena och sången bra. Det kommer ta hundra år dehär! Nackdelen med modern fet Pop/Rock. Måste mixa rent och stort. Min svaghet 😱 De är de jag gör!
Micke H Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Alltså...jag skulle spela och då hängde sig mitt PS3. "Fuck it", tänkte jag och satte mig vid datorn istället och försökte sätta på iTunes...som hängde sig. Det är tur att man inte har en flickvän att sätta på, för då hade hon nog också hängt sig.
Naymari Postat 27 oktober 2012 Postat 27 oktober 2012 Det är tur att man inte har en flickvän att sätta på, för då hade hon nog också hängt sig. ...... 😆 :lol: 😆
Recommended Posts