Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Märkligt nog är jag glad.

Varför är det märkligt? Du och jag är väl nästan alltid glada. Höll på att skriva att vi är ena riktiga muntergökar och så blev det glada istället. Nåväl, fåglar som fåglar.

Annons
Postat

Haha 😆

Muntergökar, glador OCH smilfinkar! Glöm inte dom. 😄🙂😆😮

Jo det är väl märkligt med tanke på mörkret och årstiden och min egen oförmåga att tampas med det i vanliga fall.

Postat

Haha 😆

Muntergökar, glador OCH smilfinkar! Glöm inte dom. 😄🙂😆😮

Jo det är väl märkligt med tanke på mörkret och årstiden och min egen oförmåga att tampas med det i vanliga fall.

Du får väl läsa runt ute i forumet så kanske du blir förbannad istället! Det funkar på mig iallafall. 😊

Postat

Syrepumpen till akvariet här har börjat låta riktigt illa/högt. Funderar på att skaffa en till och fasvända den.

😄

Vet inte varför men jag fann det där fantastiskt roligt

Postat

Shit, man tappar verkligen begreppet om tiden när man ritar. 😳 Men jäklar vad avkopplande. Fick två nya teckningar klara idag. Är rätt nöjd med dom båda.

Nu: sova.

Postat

😄

Jag funderar på att spara mitt hakskägg skitlångt. Och döpa den till Längstah! 😑

Jag gjorde samma med min penis. 😑

Eller vänta... 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.