Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag har fett coolt skägg nu. Tjockt och ganska långt. Hoppas det blir snyggare på kinderna bara. Jag är inte överförtjust i döda-hamstrar-på-kinderna-looken.
Naymari Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Halkan gick ju la bra. Fett adrenalinfyllt att sladda. Eftersom det var under kontrollerade former var det rätt kul. Inte lika kul om det väl skulle hända på riktigt 😱 Sen var där 1 skitsnygg tjej i min grupp. höhö. Liiite smått awkward.
Naymari Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Pics or it didn't happen. Varför skulle jag fota henne? Mobilen var avslagen hela tiden 😑
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Varför skulle jag fota henne? Mobilen var avslagen hela tiden 😑 Frågan är snarare varför inte? 😑 Höhö.
Naymari Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Stalka henne på Fisbok! Vet inte vad hon heter 🙁 Frågan är snarare varför inte? 😑 Höhö. xD 😆
Zakyath Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 du får väl ringa till stället där du gjorde testet och fråga vad hon hette!
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Så kan Nay och namnlösa tjejen göra egna bilövningar i baksätet. ☺️
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Ja, eller hur! Lev ut den sexuella frustration jag själv upplever just nu! 😱
Naymari Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 du får väl ringa till stället där du gjorde testet och fråga vad hon hette! Så kan Nay och namnlösa tjejen göra egna bilövningar i baksätet. ☺️ och då ska det banne mej fotas! Ja, eller hur! Lev ut den sexuella frustration jag själv upplever just nu! 😱 😆 :lol: 😆 :lol:
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag såg just på perrongen två äldre kvinnor. Dom höll varandra i handen och var djupt engagerade i något slags samtal. Båda två log så det stod härliga till! Det var rätt fint att se.
slejnard Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Heja nay! Kul å halka med snygga tjejer Findus är min bästa vän. Du lagar inte mat? Jag såg just på perrongen två äldre kvinnor. Dom höll varandra i handen och var djupt engagerade i något slags samtal. Båda två log så det stod härliga till! Det var rätt fint att se. Cool!
Recommended Posts