SadamJR Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Så här har vi det i åtvidaberg. Jag har jobbat med den här stollen. http://www.expressen.se/nyheter/mp-politiker-sjong-om-negerby-pa-barngala/
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 FETT!!! Hittade en gammal låt som heter Wrecked! Hade glömt bort denna. 😄 Mycket att spinna vidare på här.
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Tack Neosmurf. 😑 Varsågod.. 😱 Fast det finns andra appar oxå. Men då måste man installera en grej på forumet för att det ska fungera. Fast hänger man bara här så kanske det fungerar ändå. Har haft den appen förr men tyckte den blev sämre nu. Så för min del använder jag en browser i Ajfånen istället. Det fonkar minst lika bja! NU ska ja diska. 😊 Så här har vi det i åtvidaberg. Jag har jobbat med den här stollen. http://www.expressen...by-pa-barngala/ 😆😄
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Varsågod.. 😱 Fast det finns andra appar oxå. Men då måste man installera en grej på forumet för att det ska fungera. Fast hänger man bara här så kanske det fungerar ändå. Har haft den appen förr men tyckte den blev sämre nu. Så för min del använder jag en browser i Ajfånen istället. Det fonkar minst lika bja! NU ska ja diska. 😊 Tack. 😑 Ska prova och se hur det känns. Egentligen behöver jag det inte, för jag sitter ju nästan alltid vid en dator. xD
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Tack. 😑 Ska prova och se hur det känns. Egentligen behöver jag det inte, för jag sitter ju nästan alltid vid en dator. xD Ja de e mest bara pillrigt på ajfånen. iPad hade vart en annan sak... tycker jag då. Vad tycker DUUU!!
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Ja de e mest bara pillrigt på ajfånen. iPad hade vart en annan sak... tycker jag då. Vad tycker DUUU!! Hellre en platta, jaaaaa. Men inte iPad...jag börjar bli mer och mer sugen på kommande Microsoft Surface. Hoppas den är lika bra som den verkar. 😑
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Ja vaffö int! Är själv lite nyfiken på den nya Google Nexus 7 eller vad den nu heter. Fast Schuu tum är kanske lite litet ändå. Windows 8 är kanske kul oxå. Int vet ja.. 😄 Men jag ska bygga en ny dator först. När jag har råd. 😊
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag gillar tanken på att det är en fullblods-version av Windows så att jag kan installera alla mina Windows-program på den. iPad och dom andra plattorna kändes för "lekstuga", det här verkar vara en maskin att leka med (inte på deeeet viset 😊 ) och faktiskt kunna jobba med.
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Näe, om man skulle ta sig en liten kopp akffe...
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 699 dollar - Surface RT med 64 gigabyte + Touch Cover fodral verkar int så farligt dyrt ändå. Undrar vad det blir för pris i SVärje!
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 699 dollar - Surface RT med 64 gigabyte + Touch Cover fodral verkar int så farligt dyrt ändå. Undrar vad det blir för pris i SVärje! Är inte det mesvarianten? Kommer en kraftigare senare. Den har jag siktet inställt på. 😎
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jupp, Windows RT är en tablet-version av Windows 8. Hela riktiga Windows 8 Pro-versionen av tableten kommer senare. Antagligen dyrare. VILL HA!
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jasså det finns större oxå ser jag nu! 128GB är ju det minsta man ska ha egentligen. Coolt!! ☺️ JAHA nu fattar jag. RT och Wndows 8 är inte samma grejj. OKAY!! *ställer mig i skamvrån*
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Den där lär ju kosta flera miljarrrder! Bättre att köpa en lapptopp med windows 8 då ju. Med bättre spec. Lär ju bli billigare antar jag. 😕
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Fast å andra sidan lär den ju spöa skiten ur iPad. 😕
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Den där lär ju kosta flera miljarrrder! Bättre att köpa en lapptopp med windows 8 då ju. Med bättre spec. Lär ju bli billigare antar jag. 😕 Njae, smidigare med en platta än en laptop. Det blir som två i en. En platta att leka med, en liten laptop när jag vill jobba. Bästa av två världar. På Windows 8 Pro-versionen ska man väl också kunna installera vanliga Windows-program? Kan installera Visual Studio och programmera på den, och sen kan jag leka med appar nästa sekund. ☺️
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 (redigerat) Njae, smidigare med en platta än en laptop. Det blir som två i en. En platta att leka med, en liten laptop när jag vill jobba. Bästa av två världar. På Windows 8 Pro-versionen ska man väl också kunna installera vanliga Windows-program? Kan installera Visual Studio och programmera på den, och sen kan jag leka med appar nästa sekund. ☺️ Jo de förstås! Penis-appen är cool! 😄 ...eller nej jag menar 😊😱 Jag ska hålla ögonen öppna efter den där. Verkar cool ändå. Redigerat 25 oktober 2012 av Neosus
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Tog precis meyer-briggs-testet igen. Jag är ISFJ. 😑 ISFJs are characterized above all by their desire to serve others, their "need to be needed." In extreme cases, this need is so strong that standard give-and-take relationships are deeply unsatisfying to them; however, most ISFJs find more than enough with which to occupy themselves within the framework of a normal life. http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
SadamJR Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Det bästa med en sån platta är väl att man kan ha den i sängen. Det blir jobbigt att sitta och runka.
Recommended Posts