Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Tack Neosmurf. 😑

Varsågod.. 😱

Fast det finns andra appar oxå. Men då måste man installera en grej på forumet för att det ska fungera. Fast hänger man bara här så kanske det fungerar ändå. Har haft den appen förr men tyckte den blev sämre nu. Så för min del använder jag en browser i Ajfånen istället. Det fonkar minst lika bja!

NU ska ja diska. 😊

Så här har vi det i åtvidaberg. Jag har jobbat med den här stollen.

http://www.expressen...by-pa-barngala/

😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varsågod.. 😱

Fast det finns andra appar oxå. Men då måste man installera en grej på forumet för att det ska fungera. Fast hänger man bara här så kanske det fungerar ändå. Har haft den appen förr men tyckte den blev sämre nu. Så för min del använder jag en browser i Ajfånen istället. Det fonkar minst lika bja!

NU ska ja diska. 😊

Tack. 😑 Ska prova och se hur det känns. Egentligen behöver jag det inte, för jag sitter ju nästan alltid vid en dator. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack. 😑 Ska prova och se hur det känns. Egentligen behöver jag det inte, för jag sitter ju nästan alltid vid en dator. xD

Ja de e mest bara pillrigt på ajfånen. iPad hade vart en annan sak... tycker jag då.

Vad tycker DUUU!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de e mest bara pillrigt på ajfånen. iPad hade vart en annan sak... tycker jag då.

Vad tycker DUUU!!

Hellre en platta, jaaaaa. Men inte iPad...jag börjar bli mer och mer sugen på kommande Microsoft Surface.

Surface1.jpg

Hoppas den är lika bra som den verkar. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vaffö int! Är själv lite nyfiken på den nya Google Nexus 7 eller vad den nu heter. Fast Schuu tum är kanske lite litet ändå.

Windows 8 är kanske kul oxå. Int vet ja.. 😄 Men jag ska bygga en ny dator först. När jag har råd. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar tanken på att det är en fullblods-version av Windows så att jag kan installera alla mina Windows-program på den. iPad och dom andra plattorna kändes för "lekstuga", det här verkar vara en maskin att leka med (inte på deeeet viset 😊 ) och faktiskt kunna jobba med.

Link to comment
Dela på andra sajter

699 dollar - Surface RT med 64 gigabyte + Touch Cover fodral

verkar int så farligt dyrt ändå.

Undrar vad det blir för pris i SVärje!

Är inte det mesvarianten? Kommer en kraftigare senare. Den har jag siktet inställt på. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där lär ju kosta flera miljarrrder!

Bättre att köpa en lapptopp med windows 8 då ju. Med bättre spec. Lär ju bli billigare antar jag. 😕

Njae, smidigare med en platta än en laptop. Det blir som två i en. En platta att leka med, en liten laptop när jag vill jobba. Bästa av två världar.

På Windows 8 Pro-versionen ska man väl också kunna installera vanliga Windows-program? Kan installera Visual Studio och programmera på den, och sen kan jag leka med appar nästa sekund. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, smidigare med en platta än en laptop. Det blir som två i en. En platta att leka med, en liten laptop när jag vill jobba. Bästa av två världar.

På Windows 8 Pro-versionen ska man väl också kunna installera vanliga Windows-program? Kan installera Visual Studio och programmera på den, och sen kan jag leka med appar nästa sekund. ☺️

Jo de förstås!

Penis-appen är cool! 😄 ...eller nej jag menar 😊😱

Jag ska hålla ögonen öppna efter den där. Verkar cool ändå.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Tog precis meyer-briggs-testet igen. Jag är ISFJ. 😑

ISFJs are characterized above all by their desire to serve others, their "need to be needed." In extreme cases, this need is so strong that standard give-and-take relationships are deeply unsatisfying to them; however, most ISFJs find more than enough with which to occupy themselves within the framework of a normal life.

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...