Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor.

Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten.

Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig.

Såatte... 😑

fü fäään... låter inte okej någonstans 🙁 Keep it up, bo! 🥰

Åh ja, jag är alltid mig själv, inbillar jag mig. Försöker iallafall det. Tänkte mer på det här med hur ofta man ska SMS:a och så. xD Småsaker, skitsaker, som antagligen inte spelar skvatt roll. 😛

Läget med CHAE-MANNEN då? 😄

Jag har sagt det förr och säger det igen; tänk inte så förbannat mycket. Kör på och se är det någonting hon upplever som jobbigt så får man ju hoppas att hon säger det till dig.

Jo tack, det är helt okej 😄 Jobbar kväll så jag sitter här och softar lite 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sagt det förr och säger det igen; tänk inte så förbannat mycket. Kör på och se är det någonting hon upplever som jobbigt så får man ju hoppas att hon säger det till dig.

Yeah, I guess. xD

Jo tack, det är helt okej 😄 Jobbar kväll så jag sitter här och softar lite 🙂

Bra, då hinner du göra mitt jobb åt mig! 😮

ska man koka sig en kopp ka ffe? 😑

ak ffe

Link to comment
Dela på andra sajter

nä om man skulle försöka strypa en tupp innan arbetet. 😕

😱

@micke: när anländer din nya stärk? (vart en Mesa/Boogie-combo va? 😕 )

Näää, ingen combo. Topp och låda. 😄

Ska kolla ekonomin ikväll. Kan bli så att jag vill vänta en månad till. Jag vill inte nolla mitt sparkonto helt, särskilt inte när vi har bandutgifter.

lg_m5frnt.jpg

Så vacker. 🥰

Kan man döpa även förstärkare till tjejnamn? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Bra, då hinner du göra mitt jobb åt mig! 😮

Ser inte det hända, kompis 😑😛

😱

Näää, ingen combo. Topp och låda. 😄

Ska kolla ekonomin ikväll. Kan bli så att jag vill vänta en månad till. Jag vill inte nolla mitt sparkonto helt, särskilt inte när vi har bandutgifter.

lg_m5frnt.jpg

Så vacker. 🥰

Kan man döpa även förstärkare till tjejnamn? 😕

Ah såpass. Fränt.

Om du nödvändigtvis nu måste döpa även riggen till något tjejnamn så kan du ju visserligen säga att det blir en hel girl-on-girl action på scen när ni gigar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om toppen har shyssta rattar, man kan göra en liknelse mellan lådan och min kuk?

Errrhm... 😕 Nej...

Har ingen aning om hur stor din är såatte...inga kommentarer! ☺️😱

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fa...

Hej!

Har du/ni spelat in en låt, en EP, en skiva, eller kanske bara behöver hjälp med att få till trumsoundet, så kan vi hjälpa er med det mesta!

Vi mixar och mastrar dina alster helt digitalt (inte för att det spelar någon roll, jag har ändå ingen utbildning eller kunskap nog att höra skillnad plus att jag laddat ner allt gratis och har inga planer på nya inköp, så det blir ett ganska trevligt pris för dig). Vi vet inte riktigt hur vi kommer dit, men vi fokuserar på ett så genreriktigt resultat som möjligt, t.ex. om du önskar dig ett smälligt, tokfett amerikanskt rocksound så får du ett basigt (har ingen sub och det är mycket resonanstoner i rummet) amerikanskt överkomprimerat sound, eller tvärtom (vet inte riktigt, så jag safe:ar). Kom gärna med refenslåtar eller idéer så löser det sig (sa käringen som sket i vasken). Bra blir det (sa Yoda)!

250 kr per låt. Ingen moms eller annat skattemässigt, det är helt svart. Då blir det billigare. Plus att jag ändå inte har några kostnader att dra av eftersom jag bor hemma.

2000 kr för en skiva med rimligt antal låtar (jag vägrar att vara tydlig). Jag gör en mall på hela skiten och inga regelåkningar eller automatiseringar, så det tar ingen tid egentligen. Självklart kan vi bjuda på en gratis provmix vid intresse! Detta bakar jag inte in i mixpriset, vid risk för ett nej tack, utan jag jobbar gärna både billigt och gratis.

Det bästa är att ringa eller maila så kan vi snacka detaljer såsom genre, prylar, tidsram osv. Snacka är det jag är bäst på!

Filer skickar vi via dropbox eller sprend, bor du i stockholm är du självklart välkommen att sitta med när det passar! Mamma bakar bullar och kokar kaffe (hon bjuder, så det behöver ni inte heller betala).

😆😄😆

Härifrån -> http://vend.se/ad.php?136203

Vikken jäääälla ploj!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Urologen, herrejävlar.

Jo nu fick jag prata med en där och dom sa att jag måste beställa ny tid på vårdcentralen.

Jag har ju redan vart där imorse och igårmorse. Hejja hejja... 😆

Så nu ska ja dit å beställa ny tid och skälla upp dom lite. 🤪

Jaja.. Livet på en pinne.. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Näää fan, nu ska jag arsla mig iväg till joppet här 😏 Om jag hade fått välja hade jag hellre hängt med på utflükt 😠

Ha det gött, krapparna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...