D Vibe Postat 24 oktober 2012 Postat 24 oktober 2012 Gasa på! 🙂 ... enligt den här tråden har 2011 varit ett långt år.. 😮 Är förövrigt trött på förkylningen nu. 🙁
SadamJR Postat 24 oktober 2012 Postat 24 oktober 2012 Gasa på! 🙂 ... enligt den här tråden har 2011 varit ett långt år.. 😮 Är förövrigt trött på förkylningen nu. 🙁 Hur gick det med bilen?
D Vibe Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Hur gick det med bilen? Det gick faktiskt bra! Det var en fjong som håller ihop kopplingsvajern med kopplingssystemet som hade rostat sönder..
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 ...såatte. Kaffe på det! 😑 Snart ska jag åka och bråka med vårdcentralen. Det funkar ju sämre nu än för 30 år sedan. Blir förbannad! 🙁
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag har ont i huvudet. Det är jobbigt med fantomsmärta... 🙁
slejnard Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 ☺️ fjatomen 😮 * * * Tja längstah! 😄 VA GÖ NI? cha chae! vi dricker! kaffe! 😮 va gör baschae då?
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag är lite n00bs på det här med tjejpolare, märker jag. Jag hade inte haft något problem med hur jag skulle bete mig om jag var intresserad av henne, men om jag bara vill vara kompis med henne? xD Löser sig väl när vi träffats några gånger men fram tills dess är jag lite orolig för hur jag uppfattas.
CHAE Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 (redigerat) Jag är lite n00bs på det här med tjejpolare, märker jag. Jag hade inte haft något problem med hur jag skulle bete mig om jag var intresserad av henne, men om jag bara vill vara kompis med henne? xD Löser sig väl när vi träffats några gånger men fram tills dess är jag lite orolig för hur jag uppfattas. Skulle vilja på stå som att det är med kärleksrelationer; var dig själv, det vinner du på. 😆 ☺️ cha chae! vi dricker! kaffe! 😮 va gör baschae då? Fikar också akkfe ☺️ Har precis käkat lunch och sådär. Redigerat 25 oktober 2012 av CHAE
Neosus Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Vad ska du bråka om på vårdcentralen? Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor. Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten. Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig. Såatte... 😑
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Åh ja, jag är alltid mig själv, inbillar jag mig. Försöker iallafall det. Tänkte mer på det här med hur ofta man ska SMS:a och så. xD Småsaker, skitsaker, som antagligen inte spelar skvatt roll. 😛 Läget med CHAE-MANNEN då? 😄
slejnard Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor. Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten. Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig. Såatte... 😑 ojoj. hoppas det löser sig! stå på dig!
Micke H Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor. Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten. Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig. Såatte... 😑 Du ska fan inte ha ont! Stå på dig! 😮 Säg att du skickar Längsta på dom annars!
slejnard Postat 25 oktober 2012 Postat 25 oktober 2012 Tre ninjor. 😳 Och en till ninja. xD din mamma är en nin ja! 😠
Recommended Posts