Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag är lite n00bs på det här med tjejpolare, märker jag. Jag hade inte haft något problem med hur jag skulle bete mig om jag var intresserad av henne, men om jag bara vill vara kompis med henne? xD

Löser sig väl när vi träffats några gånger men fram tills dess är jag lite orolig för hur jag uppfattas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lite n00bs på det här med tjejpolare, märker jag. Jag hade inte haft något problem med hur jag skulle bete mig om jag var intresserad av henne, men om jag bara vill vara kompis med henne? xD

Löser sig väl när vi träffats några gånger men fram tills dess är jag lite orolig för hur jag uppfattas.

Skulle vilja på stå som att det är med kärleksrelationer; var dig själv, det vinner du på.

2H5Cs.gif

😆

☺️

cha chae! vi dricker! kaffe! 😮 va gör baschae då?

Fikar också akkfe ☺️ Har precis käkat lunch och sådär.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska du bråka om på vårdcentralen?

Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor.

Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten.

Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig.

Såatte... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh ja, jag är alltid mig själv, inbillar jag mig. Försöker iallafall det. Tänkte mer på det här med hur ofta man ska SMS:a och så. xD Småsaker, skitsaker, som antagligen inte spelar skvatt roll. 😛

Läget med CHAE-MANNEN då? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor.

Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten.

Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig.

Såatte... 😑

ojoj. hoppas det löser sig! stå på dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väntat i över två år på en operation och i måndags orgon fick jag lov att åka ambulans till akuten pga smärtor.

Så nu håller jag på att jaga på dom. Får jag ingen hjälp så kommer jag gå vidare med det här. Man blir trött på skiten.

Men får se nu om jag får nån hjälp. Jag har sagt att jag kommer att jaga på dom nu så dom blir aldrig kvitt mig.

Såatte... 😑

Du ska fan inte ha ont! Stå på dig! 😮 Säg att du skickar Längsta på dom annars!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...