Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Igår träffade jag också en tjejpolare för första gången, som jag chattat med i nästan ett år. Var fett kul. 😄 Hon var typ exakt likadan IRL som hon var online.

Postat

Vi kom in på samma udda samtalsämnen som vi brukar göra när vi pratar på MSN, kändes tryggt. 😛 Vi diskuterade mammor som ammar helt ogenerat mitt bland folk. xD

Postat

Igår träffade jag också en tjejpolare för första gången, som jag chattat med i nästan ett år. Var fett kul. 😄 Hon var typ exakt likadan IRL som hon var online.

Det är jag med.

Postat

Steel Panther. Handlar inte deras mest kända låt om att stoppa upp ett lillfinger i röven på nån?

Det är många artister som vänder sej direkt till fansen på det där sättet.

Postat

Förvånar mig inte. xD

Jag testade rita av lite skräp igår. Känns som jag kan få in någon slags känsla för det där om jag övar. Funderar på att sikta på att rita minst en grej om dagen. Då borde man ju utvecklas rätt bra.

Postat
Det är beklämmande & kontraproduktivt – ett baklänges marscherande – att man låter konstutvecklingens strävan bortom realistisk avbildning bli argument för det sonika överhoppandet av detta fundament i ut-/bildning.

Blir man automatiskt mer pretentiös av att rita? xD

Postat

Blir man automatiskt mer pretentiös av att rita? xD

nädå, det är bara många pseudointellektuella som får för sig om att konst är ett bra tidsfördriv

Postat

nädå, det är bara många pseudointellektuella som får för sig om att konst är ett bra tidsfördriv

Låt oss hoppas att jag inte ingår i den kategorin.

Postat

oroa dig inte!

Vad nu är sagt äge dock icke tillämpning, där den, som avgav svaret, anser det överensstämma med anbudet och mottagaren måste inse detta. I ty fall åligger det denne, om han icke vill godtaga svaret, att utan oskäligt uppehåll giva meddelande därom; underlåter han det, skall avtal i enlighet med svarets innehåll anses hava kommit till stånd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.