Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

En kamera! 😮 Det hade jag nog velat ha när jag tog studenten för... 14 år sen. 14 år sen! 😮😱

Drack du så mycket?

Att ha en kamera i mössan känns ju bara töntigt.

Förstår inte grejen med att göra ett sånt jävla jippo över att bli arbetslös. Är ju inte ens svårt att klara gymnasiet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Drack du så mycket?

Att ha en kamera i mössan känns ju bara töntigt.

Förstår inte grejen med att göra ett sånt jävla jippo över att bli arbetslös. Är ju inte ens svårt att klara gymnasiet.

Vi fick baske mig ha kameran i handen och inte i någon jävla mössa. Dagens ungdom är för lata som inte ens orka hålla i en kamera 😠😛

Nåja, 12 års skola är snart över, Nay. Jag tycker att du har framåtanda och att det inte dröjer förrän du hittar ett jobb du trivs med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick baske mig ha kameran i handen och inte i någon jävla mössa. Dagens ungdom är för lata som inte ens orka hålla i en kamera 😠😛

Nåja, 12 års skola är snart över, Nay. Jag tycker att du har framåtanda och att det inte dröjer förrän du hittar ett jobb du trivs med 🙂

Jag kommer inte ens ha en kamerajävel i handen 😛

Jag känner att jag har tillräckligt med kunskap för att kunna dra igång en verksamhet på det här (already kinda have) Så får se om jag pluggar vidare eller inte. Känns ju om jag går en högskolekurs kommer de börja om från grunden igen. Det har jag verkligen inte lust med.

Funderar dock på ett år arrangering och kompostiton på musikhögskolan. få se! 🙂

Och om inte har ju alltid längsta.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Spontan fråga; om jag upplever att min prod.burk segar ju mer spår jag smäller upp (>40) vad är det då jag behöver utöka med? RAM? Processor?? 😕🙁

mvh

Okunnig och orolig

Link to comment
Dela på andra sajter

Beslutsamhet.

Ja jävlar i havet, jag tror fan att du har rätt, Sadam! Jag ska fan inte låta lite seghet stoppa mig! Nu jävlar blir det musik!

Banne mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Först blev jag arg 😠

Sen kom jag på att jag kör med USB-interface iallafall xD

Ja jag blir så förbannad!

...för att du kör USB!!

Men köper jag imac i framtiden så kommer jag köpa thunderbolt-kort oxå. I framtiden. 😳

Tänkte lyssna på alla grejjer som kom upp här igår. Men jag orkar inte. Ska lägga mig tidigt ikväll!

Goder natten på er!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

mitt USB-interface strulade för första gången i veckan. då startade jag om det. då strulade det inte mer.

de övriga ca 600 dagarna det varit i min ägo har det strulat 100% mindre än just den dagen.

det får man vara nöjd med.

gonader på er säger jag också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Steel Panther var asroligt. 😆 Fan, lika mycket komedishow som spelning. Trodde aldrig man kunde tycka mellansnacket var roligare än låtarna.

En massa fejkmedlemar har hitta in till Mickes Forum!

Dom är bannlysta och tråden en av dom skapade är borttagen. Borde kanske sätta något slags spam-filter på plats.

Link to comment
Dela på andra sajter

mitt USB-interface strulade för första gången i veckan. då startade jag om det. då strulade det inte mer.

de övriga ca 600 dagarna det varit i min ägo har det strulat 100% mindre än just den dagen.

det får man vara nöjd med.

gonader på er säger jag också.

De e nice! RME är bra grejjor!

Schuu!

Godmorgon! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...