Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag städar i studion, fan vad sargigt. För inte så länge sen var golvet helt tomt, inte en överflödig pryl. Senaste två veckorna har det varit fulla golvet med grejer så det inte gått att ens stå på mer än en litten plätt vid portan....

Varför sålde du förstärkarn?

Postat

Har inte använt den på ganska länge 🙂 Köpte den när jag var ca 14 och inte riktigt hade koll på hur jag ville att förstärkare skulle låta

Postat

borde börja pula med min elgitarr så att jag kan sälja den snart... justera dragstång, byta stall, fixa rätt avstånd på skruvarna på mickarna, köra in pluggar i huvudet så stämskruvarna sitter bra och sen justera stränghöjd... blir svårt för mig som inte kan ett skvatt om sånt 😄 kanske kan få ut ett dugligt pris för den då dock, såg att jam sålde nya såna för över 6000 (!)

Postat (redigerat)

Då var ännu en helg i princip över 🙁

Men snart är det juletider 🙂

Redigerat av D Vibe
Postat

Då var ännu en helg i princip över 🙁

Men snart är det juletider 🙂

Nope, jag är ledig imorrn också så här är det fortfarande helg 🙂😛

DU kan va juletid 😠

Postat

Söndagsbumpade min gig bag säljes-tråd bara för det 😑

Postat

Jag ska börja lastbilskorts-kursen i morrn, slut på sjukskrivningen. Skönt att det gick bra med maguppsprättningen. Men ont har jag än, kan inte ligga på mage, och det var enda sättet jag kunde sova förr. Så sova går inge bra. Men jag lever ju. Jag har härjat i studion hela dan ända tills nyss...

Postat

Jag ska börja lastbilskorts-kursen i morrn, slut på sjukskrivningen. Skönt att det gick bra med maguppsprättningen. Men ont har jag än, kan inte ligga på mage, och det var enda sättet jag kunde sova förr. Så sova går inge bra. Men jag lever ju. Jag har härjat i studion hela dan ända tills nyss...

Är du alltså arbetslös?

Postat

Nope, jag är ledig imorrn också så här är det fortfarande helg 🙂😛

DU kan va juletid 😠

😠

Postat

Skicka dom till mig så kan jag läsa dom... 😑

Okej. Om du kan få dom klara innan klockan tre idag så vore det bra. 😑

Postat

Idag ska jag repa och diskutera mixningen av skivan med bandet.

Imorgon ska jag käka lunch med morsan, sen ska jag träffa en tjejpolare jag SMS:at och MSN:at med dom senaste månaderna, sen ska jag gå och se Steel Panther.

I övermorgon ska jag repa och eventuellt träffa ljudteknikerna för att diskutera mixningen.

Vad ska NI göra? Va? Va?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.