Neosus Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 ...fan jag kan inte smälta att folk har slutat posta i längsta. Vilka töntar alltså... 😑
debatt Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 ...fan jag kan inte smälta att folk har slutat posta i längsta. Vilka töntar alltså... 😑 De kommer tillbaka får vi hoppas. Memphis skulle ha en paus vet jag, men... Dingbats? Overkill? Ric? k9?
Micke H Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 om man hickar med munnen öppen låter det jäkligt äckligt
debatt Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 1. Ja. 2. Nej, hade däremot tyckt att det var rätt kul att dom gick omkring med mitt blod i ådrorna, och påmint dom om det så ofta jag kunnat. Hehe. Men det är inte ett sånt där Jehovas vittne jag pratar om, utan en vanlig ateist. Förutsätt här att vederbörande tyckte att det var din skyldighet att ge blod till honom eller henne och att denne bara hade njutit av att du påminde om att ditt blod rann i ådrorna. Men motsatsen - att ge blod till dig - var aldrig aktuellt. Åsikt?
debatt Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 om man hickar med munnen öppen låter det jäkligt äckligt Det gör jag nog alltid om jag hickar. Rapar du med stängd mun?
debatt Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Borde alltså. Temperaturmätaren står på 11 plusgrader på kökssidan. Känns som mindre än 11 inomhus. Dingbats är inloggad enligt listan till höger.
Pazo Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 om man hickar med munnen öppen låter det jäkligt äckligt 😆
Micke H Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Det gör jag nog alltid om jag hickar. Rapar du med stängd mun? Nej.
Pazo Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Jag rapar faktiskt ofta med stängd mun. Vill ju inte gå runt o fetingrapa jämt liksom!
Micke H Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Ge mig din gamla iphone sen då mickeh! 😛 Du kan få köpa den. 😉 Jag tar betalt in natura, off course. ☺️
Micke H Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Jesus Christ, nu är min alla äldsta vän förlovad också. Kan folk sluta ha som bäst kärleksliv när mitt går som sämst? 😛
CHAE Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 ...fan jag kan inte smälta att folk har slutat posta i längsta. Vilka töntar alltså... 😑 Du kanske skulle prova Samarin om du upplever matsmältningsbesvär 😕😛 De kommer tillbaka får vi hoppas. Memphis skulle ha en paus vet jag, men... Dingbats? Overkill? Ric? k9? Ric = PAZO? Jag tar betalt in natura, off course. ☺️ Såklart att du gör 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Vad är det du spelar in? Går det med vinst? Mycket 60-, 70-talsinspirerat. Jag går inte med vinst men har ändå valt att prioritera studioutrustning därför att det är det jag brinner för.
CHAE Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Mycket 60-, 70-talsinspirerat. Jag går inte med vinst men har ändå valt att prioritera studioutrustning därför att det är det jag brinner för. ...och lever uteslutande av renskav, kaffe och buljong?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Det rycker fortfarande lite i min vänsterarm. Men nu upptäckte jag att man stressboll är klockren för att avhjälpa det. ☺️ Sånt där brukar komma från nacke/bröstrygg. Från ryggmärgen förgrenar sig nervtrådar mellan kotorna ut till olika delar. Mellan varje kota sitter diskar som ska fungera som stötdämpare. Diskarna kan skadas och trycka mot nerver och det kallas för diskbråck. Det kan också vara muskulaturen runt kotorna som är överansträngda och orsakar att nerver kommer i kläm. Gå till en sjukgymnast och kolla upp det.
debatt Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Mycket 60-, 70-talsinspirerat. Jag går inte med vinst men har ändå valt att prioritera studioutrustning därför att det är det jag brinner för. Vad använder du som tändvätska?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 ...och lever uteslutande av renskav, kaffe och buljong? Av politiska skäl så gynnar jag inte samer och äter därför inte renkött.
Recommended Posts