Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

1. Ja.

2. Nej, hade däremot tyckt att det var rätt kul att dom gick omkring med mitt blod i ådrorna, och påmint dom om det så ofta jag kunnat.

Hehe. Men det är inte ett sånt där Jehovas vittne jag pratar om, utan en vanlig ateist. Förutsätt här att vederbörande tyckte att det var din skyldighet att ge blod till honom eller henne och att denne bara hade njutit av att du påminde om att ditt blod rann i ådrorna. Men motsatsen - att ge blod till dig - var aldrig aktuellt. Åsikt?

Link to comment
Dela på andra sajter

...fan jag kan inte smälta att folk har slutat posta i längsta. Vilka töntar alltså... 😑

Du kanske skulle prova Samarin om du upplever matsmältningsbesvär 😕😛

De kommer tillbaka får vi hoppas.

Memphis skulle ha en paus vet jag, men...

Dingbats? Overkill? Ric? k9?

Ric = PAZO?

Jag tar betalt in natura, off course. ☺️

Såklart att du gör 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Vad är det du spelar in? Går det med vinst?

Mycket 60-, 70-talsinspirerat. Jag går inte med vinst men har ändå valt att prioritera studioutrustning därför att det är det jag brinner för.
Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket 60-, 70-talsinspirerat. Jag går inte med vinst men har ändå valt att prioritera studioutrustning därför att det är det jag brinner för.

...och lever uteslutande av renskav, kaffe och buljong?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Det rycker fortfarande lite i min vänsterarm. Men nu upptäckte jag att man stressboll är klockren för att avhjälpa det. ☺️

Sånt där brukar komma från nacke/bröstrygg. Från ryggmärgen förgrenar sig nervtrådar mellan kotorna ut till olika delar. Mellan varje kota sitter diskar som ska fungera som stötdämpare. Diskarna kan skadas och trycka mot nerver och det kallas för diskbråck. Det kan också vara muskulaturen runt kotorna som är överansträngda och orsakar att nerver kommer i kläm.

Gå till en sjukgymnast och kolla upp det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

...och lever uteslutande av renskav, kaffe och buljong?

Av politiska skäl så gynnar jag inte samer och äter därför inte renkött.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...