Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Angående tråden som raderades så kan jag tänka mig att de ville ta bort den innan den spårade ut för mycket. Fast det är lite synd att det inte kom någon förklaring.. de kunde ju också rensat upp det som var ovidkommande och som bröt mot reglerna.

Men det är nog fan inte lätt att vara moderator i den här sandlådan ibland.

Annons
Postat

64 rätt av 70 frågor räknas som underkänt på STR:s online-tester.

Varav 2 av dem var annorlunda av det som stod i körkortsboken.

Jag ger fan snart upp på de där online-testerna.

Postat

Datumparkering den 12:e (jämt right?) Ska ju ske på sidan med ojämt husnummer?

Det var tydligen fel...........

Åthelvete med det. Har aldrig ens sett en datumparkerings skylt i hela mitt liv.

Huvudledsskylten slutar visst att gälla vid nästa korsning.

Sen förklarar de ju aldrig för en vad som är rätt heller.

Gaaah. Det är ju 70 jävla frågor som ska besvaras varenda jävla gång också. Jag har ju inget annat att göra eller så...

Postat

Hur mycket latency måste man ner på för att det inte ska va irriterande?

jag kör på 128 i buffert så är det åkej.

Det fins ju såna där mopedbilar oxå.

Om jag inte hade bott ute på landet

Om kollektivtrafiken hade fungerat

Eller inte varit mer eller mindre krav

Hade jag inte ens försökt.

Postat

jag kör på 128 i buffert så är det åkej.

Kan du säja vad det blir i millisekunder? I min variant av mixcraft står det att minimum är 20 ms, om jag inte går in och ställer in så att det påverkar andra program oxå.

Postat

Datumparkering den 12:e (jämt right?) Ska ju ske på sidan med ojämt husnummer?

Det var tydligen fel...........

Åthelvete med det. Har aldrig ens sett en datumparkerings skylt i hela mitt liv.

Huvudledsskylten slutar visst att gälla vid nästa korsning.

Sen förklarar de ju aldrig för en vad som är rätt heller.

Gaaah. Det är ju 70 jävla frågor som ska besvaras varenda jävla gång också. Jag har ju inget annat att göra eller så...

Jag har sett en sån parkering och jag fick böter för det.... 😱😊

Postat (redigerat)

I mitt isolerade sjukdomstillstånd så har jag sett på en jäkla massa superhjältefilmer. Målet är att se The Avengers men innan dess så betar jag av alla superhjältar som medverkar i den. Har hittills sett:

- Thor. (Hyfsad film - Nathalie Portman ger mig orgasm med sitt leende men Chris Hemworth får mig att vilja ge honom en smäll på käften.)

- Iron Man 1 och 2. (Jäkligt bra filmer. Robert Downey Jr är som vanligt sjukt rolig.)

- Captain America. (OMG, lika cheezy som titeln antyder. Musikalnumret var det värsta. xD Men ändå ganska underhållande med en Hugo Weaver som röd dödskalle-bad guy. So over the top att man inte kunde göra annat än garva åt det.)

Sen ska jag väl se Hulken-filmerna också, sedan är jag redo för The Avengers. 🙂

Redigerat av Micke H
Postat

Men 128 vadå? Är det mer eller mindre än 20 millisekunder?

128 samplerate är mindre än 20 millisekunder. Exakt hur mycket mindre beror på samplefrekvens och ljudkort och dator.

Postat (redigerat)

Men 128 vadå? Är det mer eller mindre än 20 millisekunder?

128 samples. Vid 44.1kHz ska det vara 10.454 ms.

Men beror nog rätt mycket på sitt ljudkort 😱

Redigerat av Naymari
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.