SadamJR Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Och vad gör moderatorerna? Ni är flera stycken men det skulle lätt kunna räcka med en och ändå kunna uträtta det ni tillsammans gör nu... Nä fy och usch säger jag! man kan tror att jag är lite trött på att läsa runt och se en massa struntprat överallt...och så är det. Släng ut moderatorerna oxå.
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Och vad gör moderatorerna? Ni är flera stycken men det skulle lätt kunna räcka med en och ändå kunna uträtta det ni tillsammans gör nu... Nä fy och usch säger jag! man kan tror att jag är lite trött på att läsa runt och se en massa struntprat överallt...och så är det. Inte så lätt. Jag ser bara anmälningar. Hinner inte kolla alla trådar. Kan bara hålla med om att nivån är låg.
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Släng ut moderatorerna oxå. Trist kommentar.
Neosus Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Inte så lätt. Jag ser bara anmälningar. Hinner inte kolla alla trådar. Kan bara hålla med om att nivån är låg. Ja de förstås. Anmälningar rasar in rätt så mycket det kan jag förstå. Men att ni är så pass många moderatorer men ändå missar en massa saker...Det har jag svårt att förstå. Nu vill jag inte hacka på er för ni gör väl vad ni kan då detta är på frivillig basis men ibland fattar jag inte hur saker kan fortskrida så som det gör och har gjort så pass länge... Många har dragit härifrån och det förstår jag. Det är mycket jag förstår men samtidigt inte.. 😳
SadamJR Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Trist kommentar. Nä, ironi är inte för svenskar.
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Ja de förstås. Anmälningar rasar in rätt så mycket det kan jag förstå. Men att ni är så pass många moderatorer men ändå missar en massa saker...Det har jag svårt att förstå. Nu vill jag inte hacka på er för ni gör väl vad ni kan då detta är på frivillig basis men ibland fattar jag inte hur saker kan fortskrida så som det gör och har gjort så pass länge... Många har dragit härifrån och det förstår jag. Det är mycket jag förstår men samtidigt inte.. 😳 Kan inte annat än hålla med. Jag hinner tyvärr inte moderera så mycket som det krävs för tillfället. Anmälningsknappen är viktig att använda. Snabbt! Och det verkar som dom värsta stormarna händer på natten då jag inte är vaken. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Nä, ironi är inte för svenskar. Jo, men var tydlig. Svårt att uttolka ironi på ett forum. Använd gärna en 😉 för göra ironin tydlig. Det kan ju hända att du får varningar eller blir avstängd eftersom ditt inlägg kan uppfattas som provocerande. Tips från lilla mig. Gunatt, sov gott pojkar och flickor!
SadamJR Postat 19 oktober 2012 Postat 19 oktober 2012 Jo, men var tydlig. Svårt att uttolka ironi på ett forum. Använd gärna en 😉 för göra ironin tydlig. Yeah right.
D Vibe Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Nä, ironi är inte för svenskar. 😆 Nu blev jag kränkt som svensk! 😠 Nåväl, en viss generation verkar ha lättare att förstå ironi. Tillhör den själv 😑
D Vibe Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Vad har jag nu missat egentligen? Länk någon? Tråden är borttagen, men det var den som handlade om om det är svårare att leva på musik idag..
D Vibe Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 (redigerat) http://wap.parrette.net/TELETUBBIES_WEB/ttlBehindTheScenes.php Redigerat 20 oktober 2012 av D Vibe
slejnard Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Tjaba! Varit ut på promenad med tjejen. Riktigt friskt å härligt väder.
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Tjaba! Varit ut på promenad med tjejen. Riktigt friskt å härligt väder. Här är det dimmigt och råkallt 😮🙂
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Mig veterligen så är det väl första gången som en tråd raderas helt och hållet p g a urspårning. Påannonserades raderingen av något inlägg från mods? 😕 Allt jag vet är att den spårade rejält 😄
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Här är det dimmigt och råkallt 😮🙂 Mig veterligen så är det väl första gången som en tråd raderas helt och hållet p g a urspårning. Påannonserades raderingen av något inlägg från mods? 😕 Allt jag vet är att den spårade rejält 😄 Var det inte idag det skulle bli brittsommar? Tycker nog att dom borde skriva nån rad när dom tar bort en tråd.
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Var det inte idag det skulle bli brittsommar? Tycker nog att dom borde skriva nån rad när dom tar bort en tråd. Jo, det var så det var sagt. Britt stack och gömde sig 😏 Blir förbannad 😠 De brukar göra det 😮 Men det kanske har att göra med att Olsberg inte styr och ställer längre...eller? 😕
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Undrar hur det skule tas emot om man startade en tråd där man kan rösta och rangordna de olika moderatorerna?
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Vet inte... Kan tänka mig att det å andra sidan så kanske det startas en kontra-tråd där det uppmanas till rangordning av medlemmarna... 😕
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Vet inte... Kan tänka mig att det å andra sidan så kanske det startas en kontra-tråd där det uppmanas till rangordning av medlemmarna... 😕 Det kunde bli skitkul med andra ord.
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Säj inte att fotboll inte är en kampsport. http://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/skandal-i-england---slog-malvakt-i-ansiktet/
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Säj inte att fotboll inte är en kampsport. http://www.expressen...akt-i-ansiktet/ Bollfot är livsfarligt 😮
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Tyckte det var rätt kul när drloop rådde mej att använda fler finkar.
Naymari Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Min klasskompis har gått ut med på Facebook att han söker jobb för att gå färdigt gymnasiet "håller inte" Lycka till att hitta ett bra jobb utan gymnasiebetyg!
SadamJR Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Min klasskompis har gått ut med på Facebook att han söker jobb för att gå färdigt gymnasiet "håller inte" Lycka till att hitta ett bra jobb utan gymnasiebetyg! Jag behöver en betjänt, men det är ju mer tänkt som praktikplats.
D Vibe Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Bollfot är livsfarligt 😮 Låter som ett farligt syndrom 😱 Min klasskompis har gått ut med på Facebook att han söker jobb för att gå färdigt gymnasiet "håller inte" Lycka till att hitta ett bra jobb utan gymnasiebetyg! Låter som förslaget som skolministern kom med.. Jag behöver en betjänt, men det är ju mer tänkt som praktikplats. Fas 3 kanske? 😱
Recommended Posts