Micke H Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 iFåne? Awesome! ☺️ Själv stänger jag butiken nu. Adios.
Fidden Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 drabbades av inspiration på vägen hem från affären. lyckades spela in en slask innan jag glömde bort den. kul. hoppas jag har lite inspiration att göra klart den någon dag.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 drabbades av inspiration på vägen hem från affären. lyckades spela in en slask innan jag glömde bort den. kul. hoppas jag har lite inspiration att göra klart den någon dag. kul. vill höra! 😮 Det är mycket clavinet på donald fagens nya. vem e deee? 😛 kul härligt att se dig med kaffet å muffinsen igen! Önskar att man bara kunde berätta för datorn vad den skulle göra så den automatiserade själv. automatisera är så jävla tråkigt! prova! om inte så kan jag prata med den! några allvarsamma ord! 😠 iFåne? Awesome! ☺️ Själv stänger jag butiken nu. Adios. hej hejdå hope to see ya soon again Ser ut att kunna bli en ajjFån 5 i en framtid nära mig. Min bindningstid går ut den 29:e dec så... 😑 Telenor saftar dessutom på med ett trevligt erbjudande nu (fram t o m den 7:e jan) där en iPhone 5 ingår 🙂 Kompisen får nog sin om någon vecka eller så och då ska jag kolal in den. Frågan är om det finns några no-name-tillbehör (typ tockendäringa film till skärmen och vettiga skal) ute i handeln inom kort? 😕 ajj föön Ah. 😑 ha 😑 *i citeringstagen* 😑☺️
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 "how many smilefunks are there in the universe?"- nytt program på discovery science!
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 "how many smilefunks are there in the universe?"- nytt program på discovery science! Du tänker större än jag. Det här är en clavinet.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 är stephen b hawking en kuf månne. han veeet saker om astronomi å fysik han.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 😲 tänk om man vann några millar på lotto. då skulle jag unna mig ett cafébesök!
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 är stephen b hawking en kuf månne. han veeet saker om astronomi å fysik han. Han har hursomhelst en rolig röst.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 ...och gå ner i arbetstid. Han har hursomhelst en rolig röst. pratar genom en dator va?
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 .. pratar genom en dator va? Han har en nervsjukdom som i allmänhet tar kål på folk på några år, men inte honom. När detta med talsyntes gick framåt ville han behålla sin gamla röst eftersom han tyckte att den var en stor del av hans personlighet.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 ahaa...se där. han kan säkert en del formler åxå. gillar att se morgan freeman: through the wormhole I AM NERD! SLEY NERD!
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 Var kommer det där slejnard ifrån egentligen? Och det där neosus?
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 för att göra en lång historia kort: min bästa vän som f.ö är död och jag spånade konstiga "nya" ord som rullar skönt på tungan. slejnard var ett av dom. gillar det men har ingen särskild betydelse. har döpt målningen som är min avatar till slejnard åxå.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 neosus kommer från tirigriiska ordet för kaffe. 😑
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 för att göra en lång historia kort: min bästa vän som f.ö är död och jag spånade konstiga "nya" ord som rullar skönt på tungan. slejnard var ett av dom. gillar det men har ingen särskild betydelse. har döpt målningen som är min avatar till slejnard åxå. neosus kommer från tirigriiska ordet för kaffe. 😑 1. Beklagar din förlust. 2. Hell no.
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 1. Beklagar din förlust. 2. Hell no. 1. ja riktigt saknad fast det är 5-6 år sedan han gick bort. ruggigt bra trummis var han! å konstnär! 2. shuuuuuuuuu ☺️
Neosus Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 neosus kommer från tirigriiska ordet för kaffe. 😑 ExaKT så är det! ☺️
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 1. ja riktigt saknad fast det är 5-6 år sedan han gick bort. ruggigt bra trummis var han! å konstnär! Vad hände med honom, om man får va så nyfiken?
slejnard Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 Vad hände med honom, om man får va så nyfiken? han hade en illasittande tumör. vad är historien kring ditt nickname sadamjr?
SadamJR Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 vad är historien kring ditt nickname sadamjr? Ville bara ha nåt som lät häftigt och lite provocerande. Lyckades stava det fel, men det ser bättre ut med ett m. Har bara varit inne på ett forum förut, aftonbladets för 15 år sen. Då kallade jag mej STORPOTÄTEN.
Recommended Posts