D Vibe Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 haha! håller de fortfarande på med Will it blend? fräckt! 😉 .. verkar som att samsungen höll längre. what a surprise ☺️
CHAE Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Det finns alltid dom som har det värre. Det där ser ut som syfilis 😮😑 Det blir nog inte kortbrallor till helgen iallafall. Nätterna är svinkalla (om det är stjärnklart vill säga, vilket det förmodligen kommer att bli).
CHAE Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Dagens "så kan det gå" vad står på? Akffet står på och snart är det läggdags 😮
Zakyath Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 vilken schysst gaddning! 😆 förstår för övrigt inte hur du kan häva akffe innan du sover..
Naymari Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 jag fick gratis kaffe av min historialärare idag. Herr hjälte.
CHAE Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 vilken schysst gaddning! 😆 förstår för övrigt inte hur du kan häva akffe innan du sover.. Sämst i världen 😛 "Häva" är ett starkt ord... 😑 Men ett par sipps går alltid ned 🙂 Hur är läget med dig? Venne om jag missat en hel del men har du vänt tillbaka dygnet igen? 😕 jag fick gratis kaffe av min historialärare idag. Herr hjälte. Gratis är gott 🙂
Zakyath Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 jo det knallar banne mej på. vänt är ett starkt ord 😉 jag masar mig upp när jag måste men min kropp är fortfarande inställd på att sova vid alldeles fel timmar...
Neosus Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 jo det knallar banne mej på. vänt är ett starkt ord 😉 jag masar mig upp när jag måste men min kropp är fortfarande inställd på att sova vid alldeles fel timmar... Samma här kan man säga. Sover när jag sover...då sover jag. När jag inte sover... så sover jag inte. Faktiskt! 😳
CHAE Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 jo det knallar banne mej på. vänt är ett starkt ord 😉 jag masar mig upp när jag måste men min kropp är fortfarande inställd på att sova vid alldeles fel timmar... Gott så 😑 😆 You'll mejk it 😑 Samma här kan man säga. Sover när jag sover...då sover jag. När jag inte sover... så sover jag inte. Faktiskt! 😳 Är du helt och hållet säker på när du är vaken? Sömnlängstar du nu, Grahn? 😳
CHAE Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Bildgooglade "MS-Röj" och fick upp den här men även den här bilden; Dagens random 😳 * * * Go nuts, krapparna 😄
Zakyath Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 det är väl inte konstigare än att det blev 0-4 från första början.
SadamJR Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 det är väl inte konstigare än att det blev 0-4 från första början. Jo, det är det.
Memphis Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 hej memfys! 😄 Hej Slejj! 😄 Du såg ut att trivas i Turkyland. ☺️
Fidden Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 herrejösses. Missade första halvlek. Antar att vi var en person kort i hejjarklacken då.
SadamJR Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 herrejösses. Missade första halvlek. Antar att vi var en person kort i hejjarklacken då. Det kan du väl närmast va glad för.
Recommended Posts