slejnard Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 testa reaper micke h i 30 dagar! 😮 är du nöjd så kostar det 60$
CHAE Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 QI (tv-showen). det var aristoteles som sa till alexander den store, sen var det allmän kunskap i ett tag framöver. orsaken till att aristoteles sa det var för att en speciell typ av fluga (minns ej vilken) inte använde sina två framben för att stå upp, sen blev det en vanlig missuppfattning. Stephen Fry är bäst! 😄
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Ungefär såhär låter min senaste grej! Vinter heter den... såatte.. 😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fölåt ska aldrig mer hända! 😱
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Ungefär såhär låter min senaste grej! Vinter heter den... såatte.. 😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fölåt ska aldrig mer hända! 😱 låter väl schysst 🙂 se bara till att få trummorna att svänga lite!
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Fyfan vad det gör ont i underläppen nu. Hoppas det känns bättre imorgon. Godnatt!
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Ungefär såhär låter min senaste grej! Vinter heter den... såatte.. 😊 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fölåt ska aldrig mer hända! 😱 Låter lite 80-tal, typ fra lippo lippi. Gillar inte intro och outro dock.
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 fra lippo lippi? 😆 har aldrig hört men ska kolla upp bara för det. Tack för att ni kommenterar iallafall! 😄🥰
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Orkar inte! 😆😄 ...nämen hur då menar du? ja, just nu känns det som att trummorna mest håller takten.. som ett metronom.. en å två å tre å fyr å... något mer måste de väl kunna tillföra? 🙂
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 ja, just nu känns det som att trummorna mest håller takten.. som ett metronom.. en å två å tre å fyr å... något mer måste de väl kunna tillföra? 🙂 Ah okej! Jo det har du rätt i. Ska joxa lite sedan med rytmiska.... krimskrams. 😄 Finns utrymme att joxa lite extra där. Tack för kommentar! 🥰
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Satt och joxade med musen så det låter kanske inte såå himla kul. Ska ta fram synten sedan. 😑
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Grejen med fra lippo lippi är piano och linn drum. Det här nån remix som är sämre än originalet dock.
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 äsch man kan göra mycket med musen 🙂 man ska bara veta hur man ska pilla
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 ja, just nu känns det som att trummorna mest håller takten.. som ett metronom.. en å två å tre å fyr å... något mer måste de väl kunna tillföra? 🙂 Det är det som gör att det låter 80-tal.
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 äsch man kan göra mycket med musen 🙂 man ska bara veta hur man ska pilla Ja eller hur? 😊 Jag funderar på att mixa om och snarare flytta trummor och basen bak i mixen och istället plocka fram mer melodi och arra till det där istället. Kan det vara en idé? SKa fan joxa mer med det sedan. 🙂
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Det är det som gör att det låter 80-tal. du har allt lyssnat på fel 80-talsmusik! Ja eller hur? 😊 Jag funderar på att mixa om och snarare flytta trummor och basen bak i mixen och istället plocka fram mer melodi och arra till det där istället. Kan det vara en idé? SKa fan joxa mer med det sedan. 🙂 ja det kan nog bli fint =) men det är bra att få pli på rytmiken också, och inte bara gömma den!
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 du har allt lyssnat på fel 80-talsmusik! Så får man fråga vad som är rätt 80-talsmusik?
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 det finns väl massa bra artister inom massa olika genrer från 80-talet som inte karaktäriserades av monotoni. dessa gillar jag exempelvis http://www.youtube.com/watch?v=pOahjp_fq-4
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 det finns väl massa bra artister inom massa olika genrer från 80-talet som inte karaktäriserades av monotoni. Jo, men monotonin var en viktig ingridiens i 80-talsmusiken. Just att det gick att kvantisera och få allt fullständigt snortajt var väldigt lockande för många. Det vet väl alla.
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Jag säger goder natten och tack för kommentarerna. Nu kan jag gå vidare... här i livet. ☺️
D Vibe Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Jo, men monotonin var en viktig ingridiens i 80-talsmusiken. Just att det gick att kvantisera och få allt fullständigt snortajt var väldigt lockande för många. Det vet väl alla. Japp. Fast innan midi introducerades i början av 80-talet spelade de flesta via syntharnas klaviaturer direkt in på tape. Också en annan typ av 80-talssound tycker jag 😑 mörrn ☺️
slejnard Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Morn! Kan inte lyssna på på på Neosus låt för har inga högtalare där jag sitter nu. 🙁 KAFFE!!! 😆
Micke H Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Jag lyssnade på den nu imorse banne mig! 😠 ...den var bra. 🥰 Fast jag gillar Grahns blues bättre, den är awesome. 😊
Micke H Postat 16 oktober 2012 Postat 16 oktober 2012 Nu läste jag precis lusen av en fransman för han och hans företags förkastliga jäkla verktyg. Fungerar ta mig fan ALDRIG som det ska! ....så nu tar jag en fika, såatte...
Recommended Posts