Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Tror du verkligen nakenbilder ger ett proffsigt intryck?
Naymari Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Tror du verkligen nakenbilder ger ett proffsigt intryck? Ja. Absolut.
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Idag har jag: - Druckit kaffe - Skämtat med kollegan som inte kan stava till "pluskortserbjudanden". - Diskuterat med kollegan vad som är korrekt benämning på ovanstående ord i plural. - Haft en mailkonversation med en kund som slutade i att jag lyckades ragga till oss ett nytt uppdrag. - Funderat på någon ny sak att rita på anslagstavlan, men inte kommit på något. - Funderat på om jag ska...*host*...cracka Kobajset när jag kommer hem. Nu ska jag: - Göra klart det här projektet - Skriva tidsrapport. - Starta om Labbservern. - Sätta i nytt backup-band. - Käka på McDonalds. - Åka och repa. - Åka hem och prova Kobajset.
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Du får min själ att skälva och mina sinnen att skärpas Din smak på mina läppar får mitt hjärta att slå Din doft ger mig löften om exotisk dans Kaffe, vad vore världen om du inte fanns? Den tillägnar jag dig, Grahn.
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 hej och hå, du har fullt upp! själv har jag bara sökt kurser till hösten.
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Vi har en kund på besök som pratar mycket om "manualen". Varje gång han säger det tycker jag det låter som han säger "analen".
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 öh, våren* Vi har en kund på besök som pratar mycket om "manualen". Varje gång han säger det tycker jag det låter som han säger "analen". 😆
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 hej och hå, du har fullt upp! själv har jag bara sökt kurser till hösten. Vad har du sökt för kurser?
Zakyath Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 företagsekonomi och en retorikkurs på 7,5 poäng, så 125%. inte så sugen på att plugga heltid nu så hoppas på att hitta ett jobb till dess istället, så kan jag läsa endast retorikkursen.
Guitar Nilsson Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 (redigerat) När jag in drums spelar jag först in enbart cymbalerna, spelar ride o crashar med två pinnar samtidigt, och jag står framför baskaggen, sitter inte på pallen! 😄 Redigerat 15 oktober 2012 av Guitar Nilsson
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Började få ont i tungan också och blev nästan lite orolig nu. Så jag hämtade ett glas vatten och gurglade och svalde. Och sen fick jag noja för att jag kanske inte borde ha svalt, utan borde ha spottat ut. xD Undrar om finnmedlet kommer att fräta upp mina inälvor nu?
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 - Funderat på om jag ska...*host*...cracka Kobajset när jag kommer hem. Hade du inte ett ex?
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Du får min själ att skälva och mina sinnen att skärpas Din smak på mina läppar får mitt hjärta att slå Din doft ger mig löften om exotisk dans Kaffe, vad vore världen om du inte fanns? Den tillägnar jag dig, Grahn. 🥰
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Hade du inte ett ex? Här tänkte jag dra ett skämt men struntar i det. 😄😛 ...nu kommer ni säkert att ligga sömnlös på nätterna bara för det? 😳😕
Naymari Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Här tänkte jag dra ett skämt men struntar i det. 😄😛 ...nu kommer ni säkert att ligga sömnlös på nätterna bara för det? 😳😕 Ja 🙁
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Hade du inte ett ex? Jag har inte Kobajs. Men jag har ett ex.
Micke H Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Jag har inte Kobajs. Men jag har ett ex. Frestande här att göra liknelser mellan mitt ex och bajs. Men jag låter bli.
SadamJR Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Och sen fick jag noja för att jag kanske inte borde ha svalt, utan borde ha spottat ut. Som flickan sa.
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Jag vill ha korv å makaroner! tjenna! 😄 Tjeeeeeeena mannen!! ☺️
slejnard Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Jag vill ha korv å makaroner! Tjeeeeeeena mannen!! ☺️ gjorde hemmagjord pizza idag! gött vare: skinka,salami,champinjoner, bacon å ost! ☺️
Neosus Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 gjorde hemmagjord pizza idag! gött vare: skinka,salami,champinjoner, bacon å ost! ☺️ Men härre gud va gott!! ☺️
Recommended Posts