Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Gillar också hösten. Deppiga årstider passar min personlighet bäst, tror jag. xD

Men FAN vad det svider på underläppen nu. 🙁

Japp, jag gillar mörkret, färgerna och att allt liksom går i ide 🥰 :ghey:

Ta omedelbart bort 9V-batteriet från underläppen 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, jag gillar mörkret, färgerna och att allt liksom går i ide 🥰 :ghey:

Ta omedelbart bort 9V-batteriet från underläppen 😠

:ghey: Opeth, ett av mina favoritband, är ett typiskt höstband. Lixom Porcupine Three och Riverside. Ett halvsläckt rum, ett varmt täcke, en kopp kaffe... 🥰 Och helst också en fin brutta, men det är väl att hoppas på för mycket. xD

Din mamma är ett 9V-batteri! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

:ghey: Opeth, ett av mina favoritband, är ett typiskt höstband. Lixom Porcupine Three och Riverside. Ett halvsläckt rum, ett varmt täcke, en kopp kaffe... 🥰 Och helst också en fin brutta, men det är väl att hoppas på för mycket. xD

Din mamma är ett 9V-batteri! 😠

Vi brukar, av någon outgrundlig anledning, lyssna mer på jazz under hösten 😳 Jag blir dessutom mer benägen att lyssna på filmmusik också 🙂

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur vanligt är det att gå i terapi? Jag tycker typ som i amerikanska filmer där man besöker nån halvskum snubbe en gång i veckan och pratar lite random om sitt liv.

o/

Det är nog ganska vanligt tror jag. Behöver ju inte alltid vara något "problem" eller så. En del kanske bara helt enkelt vill prata av sig inför någon som de inte känner.

Har du något bra tips på jazz? Något som inte är flummig, svårlyssnad frijazz alltså. xD

Jan Johansson och allt på "Cool Jazz"-kanalen, iTunes Radio 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog ganska vanligt tror jag. Behöver ju inte alltid vara något "problem" eller så. En del kanske bara helt enkelt vill prata av sig inför någon som de inte känner.

Vet inte om du har koll på sånt, men vart vänder man sig då? Jag minns med skräck när jag försökte hitta någon att prata med för cirka fem år sedan när jag mådde piss. xD Nu är det väl inte direkt akut eller något allvarligt men ändå. Pallar inte bli hånad och bortslussad igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om du har koll på sånt, men vart vänder man sig då? Jag minns med skräck när jag försökte hitta någon att prata med för cirka fem år sedan när jag mådde piss. xD Nu är det väl inte direkt akut eller något allvarligt men ändå. Pallar inte bli hånad och bortslussad igen.

Det funkar ju alltid att skriva ett litet brev till typ psyk.mottagningen. Det gjorde i alla fall jag back in teh day. Förklarade lite om hur landet låg, hur jag mådde och under hur lång tid jag hade mått så etc etc. Hade antagligen gått bra att ringa dem direkt också.

Efter en liten tid kom ett brev med en tid då jag skulle infinna mig för den första sessionen med en psykolog. 1 1/2 år senare och maaaaaassor av bearbetning, samtal och tillhandahållande av verktyg så klev jag ut på andra sidan och klarade av allting myyycket bättre.

Jan Johansson var ju riktigt soft jobbmusik. Ska komma ihåg det. ☺️

+1

Så jääääälla skön musik ju. Han var grüm 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Terapi av den sorten handlar lika mycket om personkemi som om terapeutens utbildning. Man ska ha lite tur helt enkelt.

Jo, jag förstår det. Sist jag försökte mig på det där hade jag maximal otur. Hamnade med någon som mest framstod som en gammal snuskgubbe med spår av Håkan Juholt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...