Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Visst är CHAE från Chile förresten?

Japp som fan! Jag flöt iland i en bananlåda på Smålandskusten när jag var 1,5 år 🙂 Resten är historia.

Venne! Jag fick för mig att han e Grek? 😕

Chae!! Va EE du för en varelse... 😱

Grek wtf!?! 😠 Det var väl någon annan typ laxen som vart åttondels-grek... Eller om det var Memphy 😳

Jag är längstahian godammit!

xD Jag tror CHAE är en egen art. Han har gått förbi mänskligheten och blivit något annat.

Mycket bra pagetopper.

😆 :lol: 😄🥰

En Alien e va han e!

Not an illigal alien tho 😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 :lol: 😆 :lol:

Jag spontansalivsprutskrattade så att tjejen kom ut och bad mig hålla käften 🥰

Jag väntade på att du skulle komma in och se den där. 😄

Tja längstah! 😄

Vi har varit på utflükt idag, hälsat på goda vänner i Gamleby och fikat nybakade kamelbular.

🥰 Du har Grahnat dig idag, skulle man kunna säga. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp som fan! Jag flöt iland i en bananlåda på Smålandskusten när jag var 1,5 år 🙂 Resten är historia.

Grek wtf!?! 😠 Det var väl någon annan typ laxen som vart åttondels-grek... Eller om det var Memphy 😳

Jag är längstahian godammit!

Ah, tyckte jag mindes det. Tre av mina före detta kollegor är från Chile också. Två halvbra programmerare och en rätt sunkig projektledare. xD Fast dom är allra tre hur jävla trevliga som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag väntade på att du skulle komma in och se den där. 😄

🥰 Du har Grahnat dig idag, skulle man kunna säga. 😎

Aaaaaw 🥰😄 Så jääälla rolig.

Att sedan just Alien är en utav mina absoluta favoritfilmer gör saken ännu roligare.

Japp, vi gjorde en Grahn idag 🙂

Ah, tyckte jag mindes det. Tre av mina före detta kollegor är från Chile också. Två halvbra programmerare och en rätt sunkig projektledare. xD Fast dom är allra tre hur jävla trevliga som helst.

Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛

Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Aaaaaw 🥰😄 Så jääälla rolig.

Japp, vi gjorde en Grahn idag 🙂

Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛

Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑

Ja, två av dom är det iallafall. xD Fast hur bra är DU på att programmera? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛

Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑

äsch, mickes arbetskamrater är väl knappast represantativa för chilenare överlag. långt över en tredjedel av chiliernare är ju minst halvsunkiga!

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp. Stötte på en av dom på stan idag och kom att tänka på att våran über-längstahian ju också är därifrån. ☺️

😮🥰

Du menar västervik.

😄 Nej, jag menar Bynn 😉😛 Det var förr i världen som Bynn var Västervik. Now; not so much 😑

Vart har du varit? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

"Att göra en Grahn".

Independent-film från det norraste norra delen av Norrland, starring mr Grahn Barr som sitter på en stubbe mitt ute i skogen med sin akustiska gura och spelar lite softa låtar, enbart avbruten då och då för att surpla på sitt varma kaffe.

Jag skulle köpa den. 🥰

*ler*

Perfekt pagetoper

Fail. :erik:

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag från vettet. 😏

Det visste vi redan 😮

Ja, två av dom är det iallafall. xD Fast hur bra är DU på att programmera? 😮

Jag är grüm på det 😮 Eller så vart det arkitektur jag vart grüm på... minns inte riktigt 😳

George-costanza.jpg

Vars är Killis btw? 😮

äsch, mickes arbetskamrater är väl knappast represantativa för chilenare överlag. långt över en tredjedel av chiliernare är ju minst halvsunkiga!

😛

Vill påstå att jag är semi-sunkig när jag är hemma. Iofs så bär jag aldrig mjukisbyxor hemma 😑 But still...

"Att göra en Grahn".

Independent-film från det norraste norra delen av Norrland, starring mr Grahn Barr som sitter på en stubbe mitt ute i skogen med sin akustiska gura och spelar lite softa låtar, enbart avbruten då och då för att surpla på sitt varma kaffe.

Jag skulle köpa den. 🥰

[...]

Ja mä! 😮🥰

DU kan va fejl-Erik 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...