Guitar Nilsson Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Nu kör jag bouncen i realtid för tionde gången tror jag, låten är 6:45 lång.
Neosus Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Spännandeeee! Jag funderar på att tupplura lite! 😑
Naymari Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Nyss fått ett delay att studsa i en synkop. Det var knasigt.
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Visst är CHAE från Chile förresten? Japp som fan! Jag flöt iland i en bananlåda på Smålandskusten när jag var 1,5 år 🙂 Resten är historia. Venne! Jag fick för mig att han e Grek? 😕 Chae!! Va EE du för en varelse... 😱 Grek wtf!?! 😠 Det var väl någon annan typ laxen som vart åttondels-grek... Eller om det var Memphy 😳 Jag är längstahian godammit! xD Jag tror CHAE är en egen art. Han har gått förbi mänskligheten och blivit något annat. Mycket bra pagetopper. 😆 :lol: 😄🥰 En Alien e va han e! Not an illigal alien tho 😄😎
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 OMG! 😮😱 😆 :lol: 😆 :lol: Jag spontansalivsprutskrattade så att tjejen kom ut och bad mig hålla käften 🥰
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Tja längstah! 😄 Vi har varit på utflükt idag, hälsat på goda vänner i Gamleby och fikat nybakade kamelbular.
Neosus Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 CHACHAE!!! 😄 ..jaha så du e Chilipeppars! De e najs! 😄 Nybakat e skitgott! 😑
Zakyath Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 chaelenare 😮 Nyss fått ett delay att studsa i en synkop. Det var knasigt. delay är fint oavsett hur det studsar
Neosus Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Ett glas kall mjölk å nybakat! SÅÅÅ jämrarns gott!
Neosus Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 chaelenare 😮 delay är fint oavsett hur det studsar
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 😆 :lol: 😆 :lol: Jag spontansalivsprutskrattade så att tjejen kom ut och bad mig hålla käften 🥰 Jag väntade på att du skulle komma in och se den där. 😄 Tja längstah! 😄 Vi har varit på utflükt idag, hälsat på goda vänner i Gamleby och fikat nybakade kamelbular. 🥰 Du har Grahnat dig idag, skulle man kunna säga. 😎
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Japp som fan! Jag flöt iland i en bananlåda på Smålandskusten när jag var 1,5 år 🙂 Resten är historia. Grek wtf!?! 😠 Det var väl någon annan typ laxen som vart åttondels-grek... Eller om det var Memphy 😳 Jag är längstahian godammit! Ah, tyckte jag mindes det. Tre av mina före detta kollegor är från Chile också. Två halvbra programmerare och en rätt sunkig projektledare. xD Fast dom är allra tre hur jävla trevliga som helst.
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Jupp. Stötte på en av dom på stan idag och kom att tänka på att våran über-längstahian ju också är därifrån. ☺️
SadamJR Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Tja längstah! 😄 Vi har varit på utflükt idag, hälsat på goda vänner i Gamleby och fikat nybakade kamelbular. Du menar västervik.
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 (redigerat) Jag väntade på att du skulle komma in och se den där. 😄 🥰 Du har Grahnat dig idag, skulle man kunna säga. 😎 Aaaaaw 🥰😄 Så jääälla rolig. Att sedan just Alien är en utav mina absoluta favoritfilmer gör saken ännu roligare. Japp, vi gjorde en Grahn idag 🙂 Ah, tyckte jag mindes det. Tre av mina före detta kollegor är från Chile också. Två halvbra programmerare och en rätt sunkig projektledare. xD Fast dom är allra tre hur jävla trevliga som helst. Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛 Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑 Redigerat 12 oktober 2012 av CHAE
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Aaaaaw 🥰😄 Så jääälla rolig. Japp, vi gjorde en Grahn idag 🙂 Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛 Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑 Ja, två av dom är det iallafall. xD Fast hur bra är DU på att programmera? 😮
Neosus Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Japp, vi gjorde en Grahn idag 🙂 Det enda rätta! ☺️
Zakyath Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 (redigerat) Sååå du menar att chilenare är trevliga men vissa av dem är semi-sunkiga programmerare? VA VA VAA??!! 😠😛 Coolt. Vi är här för att ta över världen. I'm just saying 😑 äsch, mickes arbetskamrater är väl knappast represantativa för chilenare överlag. långt över en tredjedel av chiliernare är ju minst halvsunkiga! Redigerat 12 oktober 2012 av Zakyath
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Jupp. Stötte på en av dom på stan idag och kom att tänka på att våran über-längstahian ju också är därifrån. ☺️ 😮🥰 Du menar västervik. 😄 Nej, jag menar Bynn 😉😛 Det var förr i världen som Bynn var Västervik. Now; not so much 😑 Vart har du varit? 😮
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 (redigerat) "Att göra en Grahn". Independent-film från det norraste norra delen av Norrland, starring mr Grahn Barr som sitter på en stubbe mitt ute i skogen med sin akustiska gura och spelar lite softa låtar, enbart avbruten då och då för att surpla på sitt varma kaffe. Jag skulle köpa den. 🥰 *ler* Perfekt pagetoper Fail. :erik: Redigerat 12 oktober 2012 av Micke H
Micke H Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 äsch, mickes arbetskamrater är väl knappast represantativa för chilenare överlag. långt över en tredjedel av chiliernare är ju minst halvsunkiga! Right on! 😄
CHAE Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Själv är jag från vettet. 😏 Det visste vi redan 😮 Ja, två av dom är det iallafall. xD Fast hur bra är DU på att programmera? 😮 Jag är grüm på det 😮 Eller så vart det arkitektur jag vart grüm på... minns inte riktigt 😳 Vars är Killis btw? 😮 äsch, mickes arbetskamrater är väl knappast represantativa för chilenare överlag. långt över en tredjedel av chiliernare är ju minst halvsunkiga! 😛 Vill påstå att jag är semi-sunkig när jag är hemma. Iofs så bär jag aldrig mjukisbyxor hemma 😑 But still... "Att göra en Grahn". Independent-film från det norraste norra delen av Norrland, starring mr Grahn Barr som sitter på en stubbe mitt ute i skogen med sin akustiska gura och spelar lite softa låtar, enbart avbruten då och då för att surpla på sitt varma kaffe. Jag skulle köpa den. 🥰 [...] Ja mä! 😮🥰 DU kan va fejl-Erik 😠
Recommended Posts