CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 [...] Grymt bra pagetopper! JÄPPH! 🙂 ...eller flensost! 😳😆
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Jag är överjävlig på akffe... 😊 Nu tar du Civicen och kommer över och bränner på lite överjävlig fika, okej 😠
Naymari Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 😆 Coolt ju! Antar att anbuden haglar över dig as we speak 😮 ja, nä. xD Har några på g. men inte så mycket. än 🙂
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 (redigerat) HPD-Strator, är de bra skit eller? 😳 Har fått ett erbjudande om att söpa beggad HPD-strata för typ 4500. Allparts-hals, Duncan-mikar, rose wood-greppis, stort 70-talshuvud ( 🥰 ). Kollar mest för skojs skull. Kollade och jämförde med en sprillans ny "riktig" Strata (70's-modellen) och den kostar 5900. Och då är det maple-hals mvh Undrande pappa Redigerat 10 oktober 2012 av CHAE
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Nu tar du Civicen och kommer över och bränner på lite överjävlig fika, okej 😠 JÄPP!! Fast inte i natt! 😊
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 HPD-Strator, är de bra skit eller? 😳 Har fått ett erbjudande om att söpa beggad HPD-strata för typ 4500. Allparts-hals, Duncan-mikar, stort 70-talshuvud ( 🥰 ). Kollar mest för skojs skull. Kollade och jämförde med en sprillans ny "riktig" Starta (70's-modellen) och den kostar 5900. mvh Undrande pappa Vet inte riktigt vad söpa betyder, men om det har någonting med supa att göra så kör på!
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 ..eller iofs hinner det bli morgon när jag är framme å då ska du joba!! Ehh..."joba" 🤪 Ehh... "ninja" 🤪
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Vet inte riktigt vad söpa betyder, men om det har någonting med supa att göra så kör på! "söpa" ..som i Finland,...jåh Joppa sukvården....jåh 😑
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Dags för välbehövlig skönhetssömn. Byebye Längsta.
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Nä NU... klickar jag på off-knappen! Hare bra alla heda! ☺️😑
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 HPD-Strator, är de bra skit eller? 😳 Har fått ett erbjudande om att söpa beggad HPD-strata för typ 4500. Allparts-hals, Duncan-mikar, rose wood-greppis, stort 70-talshuvud ( 🥰 ). Kollar mest för skojs skull. Kollade och jämförde med en sprillans ny "riktig" Strata (70's-modellen) och den kostar 5900. Och då är det maple-hals mvh Undrande pappa Är iofs mesig finish typ sådan här: Ghey 😏 Så jag tänker nog få den omlackad...och jag undrar vad det skulle kosta? gonatt grahn Ska ta och snacka lite med tjejen nu...sedan sova. Upp vid fem imorrn 😳 Go nuts längstah! 😄 ihopslag deluxe 😠
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Är iofs mesig finish typ sådan här: Ghey 😏 Så jag tänker nog få den omlackad...och jag undrar vad det skulle kosta? gonatt grahn Ganska ful gitarr... menne såatte.! Kul grej ändå! Jag funderar på att bygga om min billiga skit Ibanez. Byta hals osv... DE e kul! 😄 Gonatt! 🙂
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 jag måste fixa min gretsch ordentligt... plastgrejen som strängarna vilar i precis vid slutet av halsen måste bytas ut, måste köra ner pluggar där vid stämskruvarna, skruvarna som håller fast dem är ganska lösa, måste justera dragstång, stränghöjd, fixa ny ratt till den där grejen bredvid volymratten och byta ut en skruv... seeen ska jag nog se om någon vill köpa den 😮
Guitar Nilsson Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 HPD-Strator, är de bra skit eller? 😳 Har fått ett erbjudande om att söpa beggad HPD-strata för typ 4500. Allparts-hals, Duncan-mikar, rose wood-greppis, stort 70-talshuvud ( 🥰 ). Kollar mest för skojs skull. Kollade och jämförde med en sprillans ny "riktig" Strata (70's-modellen) och den kostar 5900. Och då är det maple-hals mvh Undrande pappa Maplehals = mer attack. En riktig Fender håller väl värdet bättre? Kolla bara radiusen på grepp rädan, Fender har olika, 7 och 9 tum, 9 gillas väl bäst av de flesta, lättare att töja på.
Naymari Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Är iofs mesig finish typ sådan här: Ghey 😏 Så jag tänker nog få den omlackad...och jag undrar vad det skulle kosta? Fender-grunkor utan lönnhals/greppbräsa är fan ett skämt 😏
Micke H Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Många säger att dom har svårt att sova när dom har druckit kaffe, men jag har det motsatta problemet: jag har jättesvårt att dricka kaffe när jag sover.
Guitar Nilsson Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Mitt fisande har kommit igång så bra efter opprasjonen. Hurra!!!
Guitar Nilsson Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Schukskriven till den 19de. Gör jag en låt om dan hinner jag få min vis-cd klar...
Guitar Nilsson Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Är iofs mesig finish typ sådan här: Ghey 😏 Så jag tänker nog få den omlackad...och jag undrar vad det skulle kosta? gonatt grahn Ska ta och snacka lite med tjejen nu...sedan sova. Upp vid fem imorrn 😳 Go nuts längstah! 😄 ihopslag deluxe 😠 Tycker den där är snygg som fan. En del slipar ju bort lacken för att få dem att se ut så där. Som lack kan jag rekommendera vanlig billack, som billackerare kör med. Det hade jag på en strata, den lät bäst i hela världen. När lacken efter 25 år blivit skamfilad som fan slipade jag bort den, och helt otroligt, gitarrens ton försvann helt.... Den blev stendöd... Den var Ferarriröd...
Micke H Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Jag tyckte också den var lite snygg. Skulle kunna tänka mig att ha en sån på väggen.
Micke H Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 (redigerat) Läste nåt om att nåt fångelse i USA skulle starta joggingturer för dom som satt inne. Självklart börjar jag fundera då på vad detta skulle heta. Min favorit var nog "Brått lönar sig". Redigerat 11 oktober 2012 av Micke H
Micke H Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Förresten grabbar, vi har inte bara tröjor utan även mössor.
CHAE Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Maplehals = mer attack. En riktig Fender håller väl värdet bättre? Kolla bara radiusen på grepp rädan, Fender har olika, 7 och 9 tum, 9 gillas väl bäst av de flesta, lättare att töja på. Favoriserar rose wood tho och rose wood ar teh grej 😑 Fender-grunkor utan lönnhals/greppbräsa är fan ett skämt 😏 And that's fakking that 😠😛 Få se hur jag gör. Måste provspela den först. * * * Ledig fram tills lö kl 13. Wohoo! 🙂 Hej längstah! 😄
Recommended Posts