Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

@Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂

@ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕

Redigerat av CHAE
Postat

@ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕

Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster.

Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill.

Postat

Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster.

Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill.

😆

Sweet! Säg till när den är klar så är jag all over it, baby 😄

Postat

😆

Sweet! Säg till när den är klar så är jag all over it, baby 😄

Nää.. olla inte på mickes CD! 😠

Nämen vahettere såatte. 😊

Postat

That's what she said!

Vänta bara tills teasern är redo. 🥰

😎

Göttans! Jag förväntar mig minst en badboll och en asförbannad basist 😠😛

Postat

Vilka här har Skype? Någon som vill adda mig? Jag har laddat ner och ville prova lite.

heder du dähän?

@Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂

haha, ja man får ju börja någongång x)

🥰

CHA CHAE!

Postat

Allt väl? Har du int flyttat än??!! 😠

Jo...har ni något rum ledigt? Eller get a room va?

Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊

Postat

Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊

Då får vi hoppas inte syndafloden kommer 😱

Postat

Badboll_bigger.jpg78778bde69176d5cd4922bbc66457e67.png

😆

[...]

haha, ja man får ju börja någongång x)

🥰

CHA CHAE!

Coolt ju! Antar att anbuden haglar över dig as we speak 😮

"Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛

Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂

Ska nog åxå ha mig en signerad mickehskiva.

🥰

Postat

cborg pajade hela Leva på musik-tråden genom att posta ekvationer 😏😛

Postat

Halva första jobbveckan avklarad 😮 Är ledig på fredag (men jobbar helgen). FAAAAAN vad jag trivs 😄🥰

Postat

"Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛

Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂

Haha helt klart blir det akffe då! 😄

Nä man får se vad det blir.. om det blir nått! 😳

You got it, buddy! 🥰

Kan man få en med västerbottenost? DE e gott de e de! 😊

Postat

Kan man få en med västerbottenost? DE e gott de e de! 😊

Olla lite på den, så blir det nästan som västerbottenost. 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.