Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

@Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂

@ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

@ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕

Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster.

Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster.

Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill.

😆

Sweet! Säg till när den är klar så är jag all over it, baby 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka här har Skype? Någon som vill adda mig? Jag har laddat ner och ville prova lite.

heder du dähän?

@Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂

haha, ja man får ju börja någongång x)

🥰

CHA CHAE!

Link to comment
Dela på andra sajter

Badboll_bigger.jpg78778bde69176d5cd4922bbc66457e67.png

😆

[...]

haha, ja man får ju börja någongång x)

🥰

CHA CHAE!

Coolt ju! Antar att anbuden haglar över dig as we speak 😮

Jo...har ni något rum ledigt? Eller get a room va?

Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊

"Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛

Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂

Ska nog åxå ha mig en signerad mickehskiva.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

"Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛

Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂

Haha helt klart blir det akffe då! 😄

Nä man får se vad det blir.. om det blir nått! 😳

You got it, buddy! 🥰

Kan man få en med västerbottenost? DE e gott de e de! 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...