slejnard Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Har inte Skype 🙁 å sitter med mobilen så ids inte prova
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 (redigerat) @Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂 @ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕 Redigerat 10 oktober 2012 av CHAE
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 @ Micke: hur stor är chansen att få tjacka en signerad CD (när den väl finns i fysisk form) av AR? 😕 Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster. Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill.
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Beror på hur bra du är på att förmedla sexuella tjänster. Nej, men självklart får du det om du vill. 🙂 Beställ en av mig när den är klar så fixar jag så att den är signerad av alla i bandet om du vill. Och det gäller självklart alla i Längsta som vill. 😆 Sweet! Säg till när den är klar så är jag all over it, baby 😄
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 That's what she said! Vänta bara tills teasern är redo. 🥰
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 😆 Sweet! Säg till när den är klar så är jag all over it, baby 😄 Nää.. olla inte på mickes CD! 😠 Nämen vahettere såatte. 😊
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 That's what she said! Vänta bara tills teasern är redo. 🥰 😎 Göttans! Jag förväntar mig minst en badboll och en asförbannad basist 😠😛
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Nää.. olla inte på mickes CD! 😠 Nämen vahettere såatte. 😊 😆
Naymari Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Vilka här har Skype? Någon som vill adda mig? Jag har laddat ner och ville prova lite. heder du dähän? @Nay: nays med hemsida och allting. Look at you, Mr Big Producer 😛 I'll try to spread teh wööööörd 🙂 haha, ja man får ju börja någongång x) 🥰 CHA CHAE!
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Allt väl? Har du int flyttat än??!! 😠 Jo...har ni något rum ledigt? Eller get a room va? Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊
Naymari Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Jo...har ni något rum ledigt? Eller get a room va? Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊 Då får vi hoppas inte syndafloden kommer 😱
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 😆 [...] haha, ja man får ju börja någongång x) 🥰 CHA CHAE! Coolt ju! Antar att anbuden haglar över dig as we speak 😮 Jo...har ni något rum ledigt? Eller get a room va? Nä orkar inte flytta just nu. Känns som att det finns bättre ställen att bo på. Men jag ligger lite lågt. 😊 "Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛 Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂 Ska nog åxå ha mig en signerad mickehskiva. 🥰
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Ska nog åxå ha mig en signerad mickehskiva. You got it, buddy! 🥰
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 cborg pajade hela Leva på musik-tråden genom att posta ekvationer 😏😛
CHAE Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Halva första jobbveckan avklarad 😮 Är ledig på fredag (men jobbar helgen). FAAAAAN vad jag trivs 😄🥰
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 "Roomservice" 😳 Ne, vi har tyvärr inget rum ledigt 🙁 annars hade du fått flytta in här alla dagar i veckan. Akffe hela tiden, liksom 😛 Ah okej. Det där reder du nog ut snart 🙂 Haha helt klart blir det akffe då! 😄 Nä man får se vad det blir.. om det blir nått! 😳 You got it, buddy! 🥰 Kan man få en med västerbottenost? DE e gott de e de! 😊
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Grahn! Hur bra är du på att göra akffe? 😮 Grymt bra pagetopper!
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Kan man få en med västerbottenost? DE e gott de e de! 😊 Olla lite på den, så blir det nästan som västerbottenost. 😊
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Grahn! Hur bra är du på att göra akffe? 😮 Grymt bra pagetopper! Jag är överjävlig på akffe... 😊
Recommended Posts