SadamJR Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 om man tror på den fria viljan. om man tror på ödet ser det mer dystert ut. Grattis till 5000 förresten. Det va som fan. Brukar alltid missa dom där.
SadamJR Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Nån som såg den där djävla skitfilmen jag frågade om igår?? Nä, såg en annan skitfilm. Tror att jag har sett den förut dock, eller oxå hade dom samma story i nån sån där tvsjukhusserie. Den fick väl rätt bra kritik.
Fidden Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Nån som såg den där djävla skitfilmen jag frågade om igår?? min syster såg den, enligt hennes facebookkommentar. hon bor i göteborg. empiriska data tyder på att alla göteborgare sett filmen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Svar ja. Tänkte om den kanske finns billigare någon annanstans. 😉
Micke H Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Det är väl typ samma överallt, men jag har redan ett abbonemang hos Halebop så det är enklast att köra på samma leverantör. Dessutom är jag nöjd med dom, och det betyder mycket att ha en leverantör man kan lita på. Det betalar jag gärna extra för.
Naymari Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Hör de lite dåligt i den stadsdelen? 😕 😆 satte juicen i halsen. xD Nån som såg den där djävla skitfilmen jag frågade om igår?? jag gjorde. lite
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Det är väl typ samma överallt, men jag har redan ett abbonemang hos Halebop så det är enklast att köra på samma leverantör. Dessutom är jag nöjd med dom, och det betyder mycket att ha en leverantör man kan lita på. Det betalar jag gärna extra för. Halebop använder väl Telias när har jag för mig.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Tänk att jag missade Riddarholmskyrkan under åren jag bodde i Sthlm. 😳
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Nä, såg en annan skitfilm. Tror att jag har sett den förut dock, eller oxå hade dom samma story i nån sån där tvsjukhusserie. Den fick väl rätt bra kritik. min syster såg den, enligt hennes facebookkommentar. hon bor i göteborg. empiriska data tyder på att alla göteborgare sett filmen. SadamJr, det stämmer inte riktigt. Den bok som den skulle bygga på fick fin kritik, men regissören gjorde en fuling och ändrade om i filmen, bland annat ändrades hela slutet så det blev tvärtom mot vad det skulle ha blivit. Så författaren gick bärsärkagång. Med rätta. Nu blev hela filmen helt sjuk enligt författaren. Och den blev ingen framgång, utom för Cameron Diaz - som jag tyckte gjorde en vettig roll. Fidden. Hela Göteborg? Stackars djävlar.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Jag behöver också köpa ny mobil.
CHAE Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 😆 satte juicen i halsen. xD hähä såja Nay.. lugn och fin nu 😑
Micke H Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Det var nog lite trångt i halsen. Och juice brukar inte vara vit.
Naymari Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 hähä såja Nay.. lugn och fin nu 😑 ja jag dricker juice med sugrör ur MER förpakningar. Harunåtproblemere?😮:O
CHAE Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Det var nog lite trångt i halsen. Och juice brukar inte vara vit. 😱😄 ja jag dricker juice med sugrör ur MER förpakningar. Harunåtproblemere?😮:O VEM VARE??!! 😠
CHAE Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Din Mamma! 😮😕😱 Det blir en vänplussning på dig bara för det 🙂
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 min syster såg den, enligt hennes facebookkommentar. hon bor i göteborg. empiriska data tyder på att alla göteborgare sett filmen. Vad tyckte hon om den egoistiska lilla ungdjäveln i filmen då? Jag behöver också köpa ny mobil. Men du kan bara välja Telia va?!
CHAE Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 G'natt Längsta! Sitt inte uppe för länge nu, okej 😠😛
Naymari Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Det blir en vänplussning på dig bara för det 🙂 Aww putte dåeeee 🥰
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 (redigerat) Det finns en affär med tidningar, godis, mejeriprodukter, olika pålägg, bröd, färdigrätter, drycker, glass, frukt, lite grönsaker, kaffe, thé, kakao, socker, konserver osv här i området som har öppet DYGNET RUNT, alla årets dagar. De har nästan allt. Tror jag ska handla där inatt, mjölk iaf. Redigerat 23 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 jag gjorde. lite Skönt att du inte ägnade den för mycket tid.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Men du kan bara välja Telia va?! Det är bara Telias nät som funkar här och där ingår väl Halebop också.
Recommended Posts