Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän.

Vafan MickeH

MSN är sååååååååååååå 2005 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh jävlar! Det där var lite lika, fast mycket värre än Vertigos skivettiketter på LPna, fanns bla a såna med Black Sabbath! Jag fick fjong av titta på det!

Går det att spara det där och ha som omslagsbild på Facebook?

tror inte man kan ha animationer som omslagsbild på facebook

Link to comment
Dela på andra sajter

phew, kom nyss hem. far min ringde och sa att farfar hamnat på akuten, så han kom hem sen fick jag övningsköra in till st:görans... visade sig att det var ok med honom, det han hade går över med lite antibiotika.. han verkade dock lite besvärad över att så många av oss kom, han verkade vilja njuta av sin morfin i fred 😄

det blev en fyra timmars detour från pluggandet kanske... dags att köra igång igen kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...