slejnard Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 ☺️ god morgon micke! Förväntar mig ett saftigt 1000.e inlägg! 😮
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 jaa, vi får se vad det blir! hade faktiskt glömt bort igen att jag låg på 999.
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Det svider på tungan. Vad var det i maten egentligen?
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Jag undrar om det ser ut sådär när man har sex?
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Har beställt massa småsaker från Sweden Rock Shop. Hade tänkt beställa en skitsnygg skjorta också, men väntar tills nästa månad.
Naymari Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=NC0__Iw7F1M 🥰 Har svårt att förstå hur folk kan gilla Steel Panther. Men det verkar ju vara ett bra genomslag. Det är en regnbåge utanför fönstret. Helskotta 😠
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Har svårt att förstå hur folk kan gilla Steel Panther. Men det verkar ju vara ett bra genomslag. Dom är jäkligt roliga. Plus att dom faktiskt skriver catchy låtar. Lite som Spinal Tap eller Tenacious D.
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän.
slejnard Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Hehehe har ätit palt! 4 goda små blev det! Nu skulle man haft en kaffe 😄
Naymari Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän. Vafan MickeH MSN är sååååååååååååå 2005 😑
Guitar Nilsson Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Oh jävlar! Det där var lite lika, fast mycket värre än Vertigos skivettiketter på LPna, fanns bla a såna med Black Sabbath! Jag fick fjong av titta på det! Går det att spara det där och ha som omslagsbild på Facebook?
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Oh jävlar! Det där var lite lika, fast mycket värre än Vertigos skivettiketter på LPna, fanns bla a såna med Black Sabbath! Jag fick fjong av titta på det! Går det att spara det där och ha som omslagsbild på Facebook? tror inte man kan ha animationer som omslagsbild på facebook
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 phew, kom nyss hem. far min ringde och sa att farfar hamnat på akuten, så han kom hem sen fick jag övningsköra in till st:görans... visade sig att det var ok med honom, det han hade går över med lite antibiotika.. han verkade dock lite besvärad över att så många av oss kom, han verkade vilja njuta av sin morfin i fred 😄 det blev en fyra timmars detour från pluggandet kanske... dags att köra igång igen kanske?
Neosus Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Gott att det var okej med din farfar! Dessutom fick du ju övningsköra! Det är aldrig fel! ☺️
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 nej, det var ju trevligt! känner för att däcka nu dock... vilket jag absolut inte borde 😮
Recommended Posts