Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har beställt massa småsaker från Sweden Rock Shop. Hade tänkt beställa en skitsnygg skjorta också, men väntar tills nästa månad.

Postat

Har svårt att förstå hur folk kan gilla Steel Panther. Men det verkar ju vara ett bra genomslag.

Dom är jäkligt roliga. Plus att dom faktiskt skriver catchy låtar. Lite som Spinal Tap eller Tenacious D.

Postat

Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän.

Postat

Pratar med en väldigt söt och trevlig tjej på MSN. Och jag anstränger mig riktigt hårt för att inte göra som jag brukar och automatiskt få känslor bara för att hon är trevlig och ger mig uppmärksamhet. För det känns som det kan bli en bra vän.

Vafan MickeH

MSN är sååååååååååååå 2005 😑

Postat

tumblr_liovwcYB3z1qzt4vjo1_500.gif

Oh jävlar! Det där var lite lika, fast mycket värre än Vertigos skivettiketter på LPna, fanns bla a såna med Black Sabbath! Jag fick fjong av titta på det!

Går det att spara det där och ha som omslagsbild på Facebook?

Postat

Oh jävlar! Det där var lite lika, fast mycket värre än Vertigos skivettiketter på LPna, fanns bla a såna med Black Sabbath! Jag fick fjong av titta på det!

Går det att spara det där och ha som omslagsbild på Facebook?

tror inte man kan ha animationer som omslagsbild på facebook

Postat

phew, kom nyss hem. far min ringde och sa att farfar hamnat på akuten, så han kom hem sen fick jag övningsköra in till st:görans... visade sig att det var ok med honom, det han hade går över med lite antibiotika.. han verkade dock lite besvärad över att så många av oss kom, han verkade vilja njuta av sin morfin i fred 😄

det blev en fyra timmars detour från pluggandet kanske... dags att köra igång igen kanske?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.