Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Jag gillar rent generellt tatuerade brudar, även om jag vet att många andra inte gör det. Det är sexigt.
Zakyath Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 🥰 Fast säg inte det förrän du sett mig från fel vinkel. Få människor är snygga när både ansiktet och bollarna hamnar i samma bild. 😆 svenskt gothband 🥰 finns fan nog inte fler än typ 5 gothband i världen som har dugliga sångare, det är lite tråkigt...
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Lät helt okej. Fast sångaren var litet intetsägande. Typ samma problem som jag har med Riverside.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Nej, en till, sen får det vara nog. Din arom väcker mig ur min slummer En förnimmelse av din närvaro Din doft förför mina sinnen Din smak frigör min själ
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Det är så kul med vissa fransmäns engelska. Hi Micke, We experiment a crash on our server yesterday sooner after a big slowdown. I think this is the reason why you had the problem. King regards, MP xD
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 hej Man,Jag vet inte hur jag ska säga det, men jag har tryed innan en lång tid att skicka dig några bilder, men jag har trott att du inte är intresserad att se mig. Men nu ska jag skicka dig foton i tillägg. Ladda ner bilder och extrahera de, jag är säker på att du kommer att gilla de. Lösenordet är: 123456 Ha en bra dag. Seems legit. Hoppas det är porr.
Naymari Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 The website is LIVE!!! http://www.awoproductions.se/AWO_Productions/Start.html Woop woop!
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 The website is LIVE!!! http://www.awoproduc...ions/Start.html Woop woop! Snyggt. jag skulle dock försöka vara mer konsekvent med font-storlekar och liknande.
Naymari Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Snyggt. jag skulle dock försöka vara mer konsekvent med font-storlekar och liknande. Hur menar du?
Fidden Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Blocketpaketet kan man använda endast i Sverige såg köparen, han bor i Köpenhamn.... Så vi ska använda Internetgirot i stället. Men nu satt jag o läste om det och såg det här: Kan internetgirot.se användas för vilken vara som helst? Ja, det är framförallt anpassat för dig som köper eller säljer dina varor på nätet men kan användas oavsett var du har inlett en affär någonstans. Dock endast inom Sverige. Kan det köra ihop sig? Internetgirot vill ha 5% dvs 350 kr av köpesumman för att förmedla pengarna. DEt skulle han stå för.... Grattis! Inlägg #50000 är stort. Stort.
Fidden Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Nu har jag druckit upp mitt te. Energin ska jag investera på att handla och simma. Tjipp.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Hur menar du? Font-storleken är olika mellan sidorna. Du borde ha samma font-storlek på all brödtext.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 FYFAAAAAAAAN vad skönt! Senaste Apple-uppdateringen gjorde att Flash började fungera i Chrome igen. Var fett störigt att behöva byta till Safari varje jag ville se något på YouTube.
Fidden Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 hihi. brödtext. ( . ) ( . ) FYFAAAAAAAAN vad skönt! Senaste Apple-uppdateringen gjorde att Flash började fungera i Chrome igen. Var fett störigt att behöva byta till Safari varje jag ville se något på YouTube. märkte aldrig att det slutade funka xD
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 hihi. brödtext. ( . ) ( . ) märkte aldrig att det slutade funka xD Det kan ha vart bara för mig också. Så fort någon postade en YouTube-länk i Längsta så hakade sidan upp sig. xD
Naymari Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Font-storleken är olika mellan sidorna. Du borde ha samma font-storlek på all brödtext. Ska nog vara mer rätt nu 😮
Zakyath Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Zak, hur ska du fira ditt 1000:e inlägg? Hej och hå, märkte inte att jag låg på 999. Lär väl skriva något dumt och ta en tupplur.
Guitar Nilsson Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 (redigerat) Grattis! Inlägg #50000 är stort. Stort. Öh, har jag det? Edit: På min sida står det 9270 inlägg. Här bredvid nån annan siffra 8000 nåt Bara svammel o fyllskalleinlägg alltihop om hur jag hatar datorer Redigerat 9 oktober 2012 av Guitar Nilsson
Zakyath Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 är lite nyfiken på om jag kommer upp till nio imorgon. börjar bli dags att ta det här med att vända på dygnet seriöst, känner jag. vaknade fyra idag, hopplöst.
Guitar Nilsson Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 är lite nyfiken på om jag kommer upp till nio imorgon. börjar bli dags att ta det här med att vända på dygnet seriöst, känner jag. vaknade fyra idag, hopplöst. Samma här. Trodde jag skulle somna efter att ha tagit två värkpiller. Men fan heller.
Micke H Postat 10 oktober 2012 Postat 10 oktober 2012 Dagens bikt: Jag hade en period i april 2011 när jag var fruktansvärt känslig och melodramatisk. Fidden, om du läser detta så ber jag om ursäkt.
Recommended Posts