Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

🥰

Fast säg inte det förrän du sett mig från fel vinkel. Få människor är snygga när både ansiktet och bollarna hamnar i samma bild.

😆

svenskt gothband 🥰 finns fan nog inte fler än typ 5 gothband i världen som har dugliga sångare, det är lite tråkigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

hej Man,

Jag vet inte hur jag ska säga det, men jag har tryed innan en lång tid att skicka dig några bilder, men jag har trott att du inte är intresserad att se mig.

Men nu ska jag skicka dig foton i tillägg.

Ladda ner bilder och extrahera de, jag är säker på att du kommer att gilla de. Lösenordet är: 123456

Ha en bra dag.

Seems legit. Hoppas det är porr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blocketpaketet kan man använda endast i Sverige såg köparen, han bor i Köpenhamn.... Så vi ska använda Internetgirot i stället. Men nu satt jag o läste om det och såg det här:

Kan internetgirot.se användas för vilken vara som helst?

Ja, det är framförallt anpassat för dig som köper eller säljer dina varor på nätet men kan användas oavsett var du har inlett en affär någonstans. Dock endast inom Sverige.

Kan det köra ihop sig?

Internetgirot vill ha 5% dvs 350 kr av köpesumman för att förmedla pengarna. DEt skulle han stå för....

Grattis! Inlägg #50000 är stort. Stort.

Link to comment
Dela på andra sajter

hihi.

brödtext.

( . ) ( . )

FYFAAAAAAAAN vad skönt! Senaste Apple-uppdateringen gjorde att Flash började fungera i Chrome igen. Var fett störigt att behöva byta till Safari varje jag ville se något på YouTube.

märkte aldrig att det slutade funka xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Inlägg #50000 är stort. Stort.

Öh, har jag det?

Edit: På min sida står det 9270 inlägg. Här bredvid nån annan siffra 8000 nåt

Bara svammel o fyllskalleinlägg alltihop om hur jag hatar datorer

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

är lite nyfiken på om jag kommer upp till nio imorgon. börjar bli dags att ta det här med att vända på dygnet seriöst, känner jag. vaknade fyra idag, hopplöst.

Samma här. Trodde jag skulle somna efter att ha tagit två värkpiller. Men fan heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...