Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Ja venne, jag är rätt trött. Det hänger på att hår att jag hänger med. Hänger du med?
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 På fredag ska jag på inflyttningsfest. Hoppas på att det är många där jag inte känner. Om det nu gör nån skillnad. xD
CHAE Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 *spanking the monkey* 😳 På fredag ska jag på inflyttningsfest. Hoppas på att det är många där jag inte känner. Om det nu gör nån skillnad. xD Ja venne, jag är rätt trött. Det hänger på att hår att jag hänger med. Hänger du med? Tycker att du friserar sanningen en smula 😠
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Din mörka mystik förför mig bortom vett och sans Din doft tar mig till platser jag aldrig trott fanns Smaken av dig på min tunga tar mig till njutningens höjder Du gör min kropp varm och min själ svag av dina fröjder Du är så fruktansvärt god och drickbar Kaffe är den enda kärlek jag har kvar Tycker att du friserar sanningen en smula 😠 Gör inte en hårresande historia av det här nu...
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Jag är förlorad i din närhet, din värme mot mina läppar Drar dig mot din mun, känner din sötma värma min kropp Med värme och lust Som en explosion av passion "Explosion av passion". Kan tolkas som något annat.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Okej, en gång till. Du kommer med bud från ett främmande land Du har utstått väder, vind, värme Nu ger du mitt sinne en vision Du för världen närmre Du är min följeslagare på vägen
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 En kaffefläck jag har på skärmen lade sig precis över en smileygubbe så han såg ut som om han hade gloria.
CHAE Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 En kaffefläck jag har på skärmen lade sig precis över en smileygubbe så han såg ut som om han hade gloria. Pics or it didn't happen 😛
CHAE Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Vart har ni gjort av Grahn? Och Sadam?? Och Memphy??? va Va VA??!! 😠 Mystiken tätnar... 😮
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Den är borttvättad. För alltid förlorad till diskmedlets ädla värld. Nedspolad, likt en människa som låter sig hunsas av dom som betyder mest för honom. Han hade chans att värma någons inre, men kommer nu aldrig igen att komma någon så nära igen. Kul ninja. xD Vart har ni gjort av Grahn? Och Sadam?? Och Memphy??? va Va VA??!! 😠 Mystiken tätnar... 😮 Jag har börjat messa Memphelina lite. Hade glömt att jag hade hans nummer. Messade Pazo också, men det resulterade bara i bajs-SMS mitt i natten. xD
CHAE Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 (redigerat) Den är borttvättad. För alltid förlorad till diskmedlets ädla värld. Nedspolad, likt en människa som låter sig hunsas av dom som betyder mest för honom. Han hade chans att värma någons inre, men kommer nu aldrig igen att komma någon så nära igen. [...] Vem gjorde dig till signaturen "Martin"? 😳 Redigerat 9 oktober 2012 av CHAE
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Vem gjorde dig till signaturen "Martin"? 😳 Sssh, sätt inte namn på saker och ting. Klassifiera inte människor som rena objekt - let us be free! Fight the system!
CHAE Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Sssh, sätt inte namn på saker och ting. Klassifiera inte människor som rena objekt - let us be free! Fight the system! 😆 Mäh seriöst; vars är alla? Zak? Nay?? Vad fan är det som har hänt?? 🙁😳😕
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Naaaw, stackars CHAE känner sig vildsen utan bekräftelsen som kommer med hans tappra Längsta-kamrater. Oroa dig inte, kompis, du behöver inte deras bekräftelse. Du finns ändå! Mindre drygt: jag vet inte. xD
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 En pojke fyllde femton och väcktes på sängen av sin far, som räckte honom ett paket. Han tar bort pappret, och ser att det är en bensintank. - Men, jag önskade mig ju en moppe... - Ja, men det är tanken som räknas!
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Och så var man återigen ensam: en pojke med världens alla bekymmer på sina axlar. Han tog ett djupt andetag och satte igång med dagens viktigaste uppgift: skriva ett fruktansvärt drygt och pretentiöst inlägg.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Om sorg är en kappa har han i sanning klätt sig varmt. XD Biffar potatis å lök på g! Ibland kan våra basbehov användas som ett uttryck för våra emotionella behov.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 (redigerat) Tack Nilsson! Ibland blir det jobbigt att uttrycka sig genom att jucka i morse-kod, så då skriver jag dikter istället. Redigerat 9 oktober 2012 av Micke H
Zakyath Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Jag hittade just ett långt hårstrå på min arm. Det var förmodligen mitt. Detta antagande grundar jag på att: 1. Hårstrået var svart, och det gör att jag kan utesluta hälften av alla andra som jobbar här. 2. Hårstrået var långt, och det gör att jag kan utesluta alla män. 3. Då återstår bara jag och Danielle. Jag har inget minne av att jag hånglat med henne (förutom i huvudet). Så antagligen är det mitt. Jag plockade bort det och återgick till att dricka mitt kaffe. mycket att göra på jobbet? 😛
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Du anar inte! Det kommer bli en lång tidsrapport idag.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 Om man går fort och ler mycket så märks inte lika mycket om man är ful. Ah, nu är Nay här också. Den andra förlorade sonen. Pappa CHAE kommer bli glad.
Micke H Postat 9 oktober 2012 Postat 9 oktober 2012 🥰 Fast säg inte det förrän du sett mig från fel vinkel. Få människor är snygga när både ansiktet och bollarna hamnar i samma bild. Jag undrar om Nay läser ikapp? Ska bli spännande att se vad hans första inlägg bli när han är klar.
Recommended Posts