Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 Stängde av datorn och la mig. Nu. Ligger jag och duttar på ajfånrn. Måste gå med i anjonyma forumister. Och mikrofonmissbrukarnas klubb.
Zakyath Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 teaser brukar väl innebära att man får se små partier av en produkt.. i det här fallet små klipp från låtarna, förmodligen sammansatta på något sätt.
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 teaser brukar väl innebära att man får se små partier av en produkt.. i det här fallet små klipp från låtarna, förmodligen sammansatta på något sätt. Aha.
Zakyath Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 lyckades för övrigt hitta massa videor med en skäggig hippie som förklarar biologisk psykologi. mycket skönare att lyssna på än att kötta sig genom boken. så här ser han ut:
Neosus Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 Jäkligt snyggt, Micke! Jag kommer lätt att köpa skivan det kan jag lova! LÄTT! 🥰
Neosus Postat 7 oktober 2012 Postat 7 oktober 2012 Duttar oxå på ajfånen, btw! Orkar inte kliva upp och sätta mig vid dattan! Såatte... 😑
Guitar Nilsson Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Åsså har man vaknat igen! En dag gör man ju inte det... Tror ni det är förutbestämt när,typ ödet?
Guitar Nilsson Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 (redigerat) Kollade mitt bankkonto nu. Pengarna från Neumannköparen i Köpenhamn satt där nu, de hade kommit in på kontot igår, en söndag! Och då har jag Swedbank och han Skandiabanken. Jag trodde allt sånt stod stilla på helgerna, och att det tar tre, fyra vardagar innan pengarna flyttas mellan olika banker...? Lite lustigt, bankhändelserna hamnade efter varann, först (underst är först) min betalning för TLM49, sen pengarna in från Björn i Köpenhamn: 12-10-05 12-10-05 Neumannbjörn 6 800,00 11 074,41 12-10-03 12-10-03 TLM49 -8 650,00 4 274,41 Hm... det hoppade runt lite... Nu ska jag skicka mickarna i alla fall, paketet är klart. Vilket j-a flyt jag fick med den här mickuppgraderingen! Först lyckad operation, nu det här. Idag ska jag köpa en Trisslott! Redigerat 8 oktober 2012 av Guitar Nilsson 1
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Jäkligt snyggt, Micke! Jag kommer lätt att köpa skivan det kan jag lova! LÄTT! 🥰 🥰
Guitar Nilsson Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 🥰 Hur länge har ni hållit på med inspelning o alltihop? Har ni pressade ex med konvolut o allt redan? Normal-plasfodral eller pappficka, eller?
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Hur länge har ni hållit på med inspelning o alltihop? Har ni pressade ex med konvolut o allt redan? Normal-plasfodral eller pappficka, eller? Vi påbörjade inspelningen i slutet av mars och har hållit på sen dess. Vi har suttit alla kvällar och helger vi har orkat med sen dess. Skivan är inte mixad ännu, bara färdiginspelad. Så vi har inte tryckt upp något ännu. Men det kommer att bli en vanlig jewel case med 12 sidors booklet, bestående av alla texter, en gruppbild och individuella bilder av alla medlemmar. Vi beräknar med att ha färdigtrycka ex i början av december senast. Men eftersom skivan kommer vara färdigmixad långt innan dess så tror jag att skivan kommer finnas på Spotify och iTunes långt innan dess.
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 (redigerat) Omslag till nya skivan: Tracklist 1. A Life Sentence 2.Frustrate 3.Shallow Graves 4.Guernica 5.Through the Veils of a Fever 6.Monodream 7.Beyond the Sea 8.Disillusioned Soldier Cover design : Gustavo Sazes. Jäääävligt snyggt! 🥰😮 Redigerat 8 oktober 2012 av CHAE
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Jäkligt snyggt, Micke! Jag kommer lätt att köpa skivan det kan jag lova! LÄTT! 🥰 Ja mä! 😮 ...och Micke; jag vill köpa fysisk skiva (som jag redan sagt förut). Säg till när den finns ute på typ CDON, okej. Eller btw; jag vill ha en AR-kit: CD, t-shirt och ett plektrum. Allt förpackat i en fejkad Necronomicon. Fan, vilken skön grej 😄
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 😄 T-shirt har vi redan: Nice! 😄 Vem är det i mitten och varför har "hen" ( 😉 ) ingen t-shirt på sig? 🙁😳
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Om en liten stund sticker jag iväg till mitt nya jobb 🙂 Wish me luck, krappar, I'm going in there 😮 Herrå och hadeh!
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Det där ÄR T-shirten! Det där är vad som händer när man grillar den. ☺️
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 ...och här har vi då Micke från sina tidiga dagar i Moonwolfs. Redan då visste Micke att han skulle ingå i det muskliga-riff bandet Arcane Reality och hade således tryckt upp t-shirtar inför den kommande skivan 🙂🥰
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Exakt! 🥰 Jag är förresten hedrad att du kan namnet på ett av mina första band. xD
CHAE Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Exakt! 🥰 Jag är förresten hedrad att du kan namnet på ett av mina första band. xD Mmm....sämst bandnamn ever, liksom. Kul tho 😛
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Sen bytte vi till Hell Mythology. Är det mycket bättre? xD
Micke H Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 http://www.tradera.com/kalle-anka-c-o-1948-nr-1-forstanummer-45-000-rea-9-kr-auktion_341521_165104050 6700 kronor för ett nummer av Kalle Anka! Ändå vill jag ha det. 😄 xD
Recommended Posts