Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Kollade mitt bankkonto nu. Pengarna från Neumannköparen i Köpenhamn satt där nu, de hade kommit in på kontot igår, en söndag! Och då har jag Swedbank och han Skandiabanken. Jag trodde allt sånt stod stilla på helgerna, och att det tar tre, fyra vardagar innan pengarna flyttas mellan olika banker...?

Lite lustigt, bankhändelserna hamnade efter varann, först (underst är först) min betalning för TLM49, sen pengarna in från Björn i Köpenhamn:

12-10-05 12-10-05 Neumannbjörn 6 800,00 11 074,41 12-10-03 12-10-03 TLM49 -8 650,00 4 274,41

Hm... det hoppade runt lite...

Nu ska jag skicka mickarna i alla fall, paketet är klart. Vilket j-a flyt jag fick med den här mickuppgraderingen! Först lyckad operation, nu det här. Idag ska jag köpa en Trisslott!

Redigerat av Guitar Nilsson
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge har ni hållit på med inspelning o alltihop? Har ni pressade ex med konvolut o allt redan?

Normal-plasfodral eller pappficka, eller?

Vi påbörjade inspelningen i slutet av mars och har hållit på sen dess. Vi har suttit alla kvällar och helger vi har orkat med sen dess.

Skivan är inte mixad ännu, bara färdiginspelad. Så vi har inte tryckt upp något ännu. Men det kommer att bli en vanlig jewel case med 12 sidors booklet, bestående av alla texter, en gruppbild och individuella bilder av alla medlemmar.

Vi beräknar med att ha färdigtrycka ex i början av december senast. Men eftersom skivan kommer vara färdigmixad långt innan dess så tror jag att skivan kommer finnas på Spotify och iTunes långt innan dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Omslag till nya skivan:

548520_492768470746766_481675451_n.jpg

Tracklist

1. A Life Sentence

2.Frustrate

3.Shallow Graves

4.Guernica

5.Through the Veils of a Fever

6.Monodream

7.Beyond the Sea

8.Disillusioned Soldier

Cover design : Gustavo Sazes.

Jäääävligt snyggt! 🥰😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkligt snyggt, Micke! Jag kommer lätt att köpa skivan det kan jag lova! LÄTT! 🥰

Ja mä! 😮

...och Micke; jag vill köpa fysisk skiva (som jag redan sagt förut). Säg till när den finns ute på typ CDON, okej.

Eller btw; jag vill ha en AR-kit: CD, t-shirt och ett plektrum. Allt förpackat i en fejkad Necronomicon. Fan, vilken skön grej 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

223470_213177632039186_5394008_n.jpg

...och här har vi då Micke från sina tidiga dagar i Moonwolfs. Redan då visste Micke att han skulle ingå i det muskliga-riff bandet Arcane Reality och hade således tryckt upp t-shirtar inför den kommande skivan 🙂🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...