Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Grymt gitarrljud. Vad har du för mickar? Är det M/S stereo?

Jag la ut den på Facebook... Himmelstalund, är det Norrköping? [...]

Täääck Nilsson! Jäpp, det är M/S-stereo med två stycken sE-mikar (Z3300a och SE1a) 🙂

Hahaha, då får vi ju hoppas att Facebook tycker om den 😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Stod o väntade på spårvagnen förut. En man kommer förbi och frågar:

-Ursäkta, är jag i Göteborg?

-Ja..

-Va bra, då har jag kommit rätt.

[/random] 😳

xD

Det låter som att CHAE besöker Göteborg igen? 😆

😆😄

You guys... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

I ettan fick vi en uppgift att remixa och mixa en av vår lärares låtar.

Vi i klassen funderar på att kuppa honom att alla ska göra en ny remix och ha med i våra slutprojekt 😆

Jag sitter och mixar hans fulla produktion för tillfället

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

I ettan fick vi en uppgift att remixa och mixa en av vår lärares låtar.

Vi i klassen funderar på att kuppa honom att alla ska göra en ny remix och ha med i våra slutprojekt 😆

Jag sitter och mixar hans fulla produktion för tillfället

😛

Gör om sången till Smurfröst.... Och dessutom en kvarts ton för låg. Och höj tempot till det dubbla. 😆

Plus att ni även gör en bra mix...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte den ena beg själv för 3500. Då hade jag missat nån som gick för ungf samma bara för att jag tänkte att jag nog hittar en billigare, det finns nog fler än jag som kan tänkas betala 3500. Men har man otur så blir det flera stycken likadana till salu samtidigt, och nån av säljarna är desperat o säljer skitbilligt. Just nu är det bara mina två som är till salu öht. Så det är väl läge för att vara kall. Han som bjöd 6000 bodde i Köpenhamn, fast han var svensk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, nu ringde Köpenhamnsmannen och ville köpa för 6500 som jag begärt. Han var väl rädd att nån annan skulle hinna före. Han ville ha bägge bägge två till att spela in flygel, och det är dom nog skitbra till.

Har nån av er använt Blocketpaketet eller Internetgiro? Han kände sig osäker att skicka så mycket stålar...

Jag har två stora kartonger Tradolan dunderpiller mot värk över, kan man byta dem fler mikrofoner på svarta börsen?

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Har nån av er använt Blocketpaketet eller Internetgiro? Han kände sig osäker att skicka så mycket stålar...

[...]

Japp, jag har använt det massor av gånger. I och med att pengarna "hålls" av en mellanhand medan köparen inspekterar prülarna så är det safe och risken för att bli blåst är nästintill obefintlig 😑🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...