Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag tycker att Mickes forum har en stark fördel och forumservern knappast blir överbelastad och inte heller riskerar DDOS-attacker (som IDG utsattes för igår).

Så även om Studioforumet skulle skaka lär 51:an finnas där, men inget tyder på att OT kommer att försvinna.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Sen kan jag väl också säga att jag inte direkt räknade med 400 inlägg på ett par dagar. Det var menat som en kul grej att sätta upp och leka med, inte att faktiskt använda. Men jag är glad att det blev så. ☺️

Jag tycker att Mickes forum har en stark fördel och forumservern knappast blir överbelastad och inte heller riskerar DDOS-attacker (som IDG utsattes för igår).

Så även om Studioforumet skulle skaka lär 51:an finnas där.

Aha, var det därför serverflytten tog sån lång tid? Läste om DDOS-attackerna, men kopplade inte ihop det med att Studio Forum flyttade till IDG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellu! Här i Turkiet hare stormat i afton. Tjejerna roar sig med att måla naglarna medans jag längstar. XD. Bränt mig har jag å kaffet är svagt. I övrigt trivs jag som fisken i vattnet. Ha d gött pojkar!

DU LÄNGSTAR FRÅN TURKIET! 😄 Awesome!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån mer än Cruncher som anser att det inte går att spela in en flygel i stereo? Han tycker jag är en idiot som tror att det går! Jag har nästan aldrig hört flygel i nåt annat än stereo. Och sitter man och spelar vid en flygel är det ju typ lika mycket stereo som från ett trumset ?

Link to comment
Dela på andra sajter

klart det är stereo med två mickar. hur man än bär sig åt så kommer ljudet inte nå membranet exakt samtidigt.

Ja, man kan ju undra om Cruncher, nu skulle han lämna forumet. Det är ju.inte jag som konstruerat flyglarna för att jävlas med honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är säkert en bra grabb innerst inne.

Jag har PMat honom att jag inte är nåt sur eller nåt. Men nog är det märkligt att en så ljudpåläst snubbe inte fattar det som så självklart enkelt och blir förbannad för att jag säger det självklara? Det är ju som att påstå att ett trumset är ett monoinstrument.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...