Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

DN kan iofs vara ganska sena med saker...

Postat

Nej, då har vi våra vanliga rosa underställ.

Eller ja, egenligen skiljer sig inte våra scenkläder så mycket från våra vanliga kläder, så svar är väl typ ja. xD

Postat

I dag ska jag skicka paket med lurförstärkare. Samtidigt hämta ut ett mickstativ modell skrivbordslampa, man skruvar fast det på bordet, sen slipper jag ha nåt stativ på golvet, det kommer att på nån sekund gå att flytta det mellan sång, ak gitarr o elgitarr. Eller rumsmick till drums! Hurra!!!

Postat

Har svårt att fatta varför de skulle stänga Längsta-tråden? Finns ju ingen anledning så länge den besöks. De säljer ju reklamplats här med...

Postat

Har svårt att fatta varför de skulle stänga Längsta-tråden? Finns ju ingen anledning så länge den besöks. De säljer ju reklamplats här med...

Just wait and see, my friend. Wait and see.

Postat (redigerat)

som sagt har jag börjat lite med fingerspel... och eftersom jag är mer intresserad av att skriva än spela satte jag ihop något litet. tänkte att börja med att hålla det simpelt. vad tror ni? ber om ursäkt för de två raderna sång, tämligen falska 😕

Redigerat av Zakyath
Postat

Ska väl fråga här med eftersom jag inte får nåt svar i det nya forumet. Har ni testat programmet rocksmith, och tror ni att det kan va ett bra sätt att komma igång med gitarrspelandet?

Postat

aldrig testat, men googlade på det nu och idén verkar ju vara ganska vettigt. fast det beror väl på hur väl det är konfigurerat och så.

Postat

Vem har sagt det? Att Micke startat ett separat forum är väl av helt andra skäl?
Postat

Nej.

Källa?

Mats är chefredaktör.

Olsberg är fortfarande administratör i forumet.

Forumet går nu på IDG:s server istället för Björns egen.

Det är det som har hänt.

Postat

Källa?

Mats är chefredaktör.

Olsberg är fortfarande administratör i forumet.

Forumet går nu på IDG:s server istället för Björns egen.

Det är det som har hänt.

Vadå källa? Han har sagt det. Vill du ha en källa får du fråga honom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.