Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Läget Slephis/Mempard? 😄

😄

Det e jälligt bra här! Håller på att göra en dubstepremix på en låt med en polare och den blir hur jävla ball som helst. 😄

Har slappsöndag utan några planer vilket e hur skönt som helst. Saknar tjejen dock. 😑

Läget själv då Micke?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Det e jälligt bra här! Håller på att göra en dubstepremix på en låt med en polare och den blir hur jävla ball som helst. 😄

Har slappsöndag utan några planer vilket e hur skönt som helst.

Läget själv då Micke?

Saknar tjejen dock. 😑

Awesome! Slappdagar är sjukt underskattade. Förstår att du saknar tjejen, sånt där är jobbigt. :/ Jag brukade tycka det var jobbigt när mitt ex var bortrest över helgen. xD

Jorå, det är fint. Släppte precis av min dejt vid pendeln.

Link to comment
Dela på andra sajter

Awesome! Slappdagar är sjukt underskattade. Förstår att du saknar tjejen, sånt där är jobbigt. :/ Jag brukade tycka det var jobbigt när mitt ex var bortrest över helgen. xD

xD
Jorå, det är fint. Släppte precis av min dejt vid pendeln.

Ja just det, hur gick det?
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just det, hur gick det?

Bra...men jag har mixed feelings så det heter duga. Tror inte att jag är redo för sånt här ändå, trots alls. Trots att det gått över ett år. Jag tror mitt ex lyckades bryta ner mitt psyke när hon dumpade mig. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Läget Slephis/Mempard? 😄

läget gott. har litte resfeber! ska snart iväg å hämta tjejen and then where off to turkey!

Bra...men jag har mixed feelings så det heter duga. Tror inte att jag är redo för sånt här ändå, trots alls. Trots att det gått över ett år. Jag tror mitt ex lyckades bryta ner mitt psyke när hon dumpade mig. xD

våga prova!

Link to comment
Dela på andra sajter

I en studie intervjuades unga män som valts ut på basis av att de enligt egen uppgift ofta körde för fort i mycket höga hastigheter (150-200 km/t på 90-väg).

Deltagarna upplevde sig själva som ansvarsfulla förare med bra omdöme till

skillnad från många av sina vänner som de tyckte körde ”vårdslöst”.

Deltagare: Jag tycker att jag kör bättre än de flesta personer jag känner. Inte mer lagligt,

men säkrare.

Intervjuare: Om jag säger ”risker i trafik” – vad tänker du på då?

Deltagare: Vilda djur. Och andra människor.

folk alltså 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...